پیشنهاد 100 میلیونی برای پیراهن مالدینی! : در حالی که همه سرگرم اتفاق ها و ...


در حالی که همه سرگرم اتفاق ها و حواشی بازی دوستانه پرسپولیس – میلان بودند، پایان رأفت از فرصت استفاده کردو پیراهن مالدینی را به یادگار گرفت.          روزنامه گل: در حالی که همه سرگرم اتفاق ها و حواشی بازی دوستانه پرسپولیس – میلان بودند، پایان رأفت از فرصت استفاده کردو پیراهن مالدینی را به یادگار گرفت. در حالی که رضا شاهرودی در یک عمر فوتبالی اش با مالدینی مقایسه می شد، مصدومیت دقیقه دوم بازی کار دست اسطوره چپ پای سرخ ها داد و همین موضوع باعث شد تا پایان رأفت پس از سوت پایان بازی به سراغ چپ پای افسانه ای روسونری برود و پیراهن شماره سه را از او به یادگار بگیرد و حالا با پیشنهادهای عجیب در مورد آن مواجه شده: «اولش گفتند که 20، 30 میلیون ولی حالا قیمت به صدتا رسیده!»

فکرش را می کردی که روزی صاحب پیراهن پائولومالدینی افسانه ای شوی؟

- نه ... یکهویی شد!

یعنی هیچ برنامه ریزی نداشتی؟

- نه ... راس می گویم.

اما خیلی ها گمان می کردند که با نقشه این کار را انجام داده ای.

- نه ... خیلی اتفاقی بود. نه نقشه کشیده بودم و نه چنین تصمیمی داشتم. وقتی سوت پایان بازی را زدند، رفتم سراغ مالدینی. گفتم پیراهن هایمان را عوض کنیم و آن بنده خدا هم نه نگفت. برخلاف آنچه که می گفتند، خیلی آدم مهربان خوشرویی بود. به هر حال مالدینی پیراهنش را به من داد و من هم پیراهنم را به او دادم.

اما این اتفاق در مورد بقیه بازیکنان میلان نیفتاد

- آنطور که من شنیدم بقیه شان کمی ناز کرده اندو پیراهن هایشان را نداده اند ولی مالدینی خیلی راحت پیراهنش را به من داد و پیراهن مرا گرفت.

چرا پیراهن را پشت و رو پوشیدی؟ ترسیدی که بقیه بازیکنان این پیراهن را از تو بگیرند؟

- (خنده) به خاطر اسپانسر بود ... ما یک اسپانسر دیگر داشتیم و ترسیدم که ایراد بگیرند!

شاید هم اگر آن سانتر مهدوی کیا را گل می کردی، مالدینی پیراهنش را به تو نمی داد.

- (خنده) شاید ... حداقل گل نشدن آن توپ این خاصیت را داشت.

از رضا مالدینی چه خبر؟ شاید اگر او در زمین بود الان رضا صاحب این پیراهن بود؟

- آیا رضا که خودش مالدینی است. او احتیاجی به این حرف ها ندارد. شاهرودی دقیقه دوم بازی مصدوم شد و رفت بیرون و توی آن لحظه توی رختکن بود. نمی دانم شاید اگر شاهرودی توی زمین بود، الان او این پیراهن را می پوشید.

حالا تکلیف پیراهن شماره 3 مالدینی چه می شود؟ گفتی که یکسری برنامه خاص داری.

- همانطور که خودتان هم در جریان هستید می خواهم با به مزایده گذاشتن این پیراهن سود حاصل از آن را صرف امور خیریه کنم. از وقتی بازی میلان تمام شده تا امروز حدود دو سه هزار تا تماس تلفنی و پیامک داشته ام.

حتی پیشنهادهایی داشته ام که این پیراهن را حدود 20 تا 30 میلیون تومان بفروشم ولی من دنبال این حرف ها نیستم. دوست دارم کاری کنم که درآمد حاصل از این پیراهن صرف امور خیریه شود. یک صحبت هایی با علی ضیاء کرده ایم و قرار است که این پیراهن را حدود 100 میلیون تومان به یک آدم خیر بفروشیم و عواید حاصل از آن را صرف امور خیریه کنیم.

این بهترین راه است. فکر می کنم هم پائولو مالدینی از این اتفاق خوشحال شود و هم رضا مالدینی!

- (خنده) اتفاقا در مورد این موضوع با آقارضا (شاهرودی) هم صحبت کردم و رضا هم موافق بود.

در مورد بازی با میلان نمی خواهی صحبت کنی؟

- به نظر من اتفاق خوبی بود. در نیمه اول چون ما تعویض های کمتری داشتیم بهتر بازی کردیم ولی توی نیمه دوم 17 نفر آمدند توی زمین و این نظم بازی و تاکتیکی تیم ما را به هم ریخت البته جدا از اینها ما فقط 3 جلسه تمرین داشتیم و اگر بیشتر تمرین می کردیم وضعیت مان بهتر می شد. به هر حال این کار، کار قشنگی بود و آنطور که علی آقا گفته امیدوارم این قضیه ادامه پیدا کند. پرسپولیس امکانات لازم را دارد و با هفته ای دو جلسه تمرین می شود این تیم را حفظ کرد.


ویدیو : پیشنهاد 100 میلیونی برای پیراهن مالدینی!