پیشنهاد نوروزی بازیگر طنز به مردم : یکی از بازیگران فیلم و سریال های طنز با ...


یکی از بازیگران فیلم و سریال های طنز با اشاره به اینکه احتمال دارد در ایام تعطیل باقیمانده از نوروز به همراه خانواده به شمال کشور سفر کنند به مردم توصیه کرد در نوروز روح خود را مثل هوای پاک تهران در ایام، زلال کنند. خبرگزاری مهر: یکی از بازیگران فیلم و سریال های طنز با اشاره به اینکه احتمال دارد در ایام تعطیل باقیمانده از نوروز به همراه خانواده به شمال کشور سفر کنند به مردم توصیه کرد در نوروز روح خود را مثل هوای پاک تهران در ایام، زلال کنند.

یوسف صیادی درباره اینکه ایام نوروز خود را چگونه می‌گذراند گفت: من هنوز برنامه ریزی نکرده ام و از اینکه قرار است سفری داشته باشم یا نه خودم اطلاعی ندارم.

درگیری شدید دو بازیگر زن مشهور سینما در مقابل دیدگان مردم , پیشنهاد شبکه جم به بازیگر سریال پریا , هادی نوروزی

وی ادامه داد: با این حال شاید با خانواده جوجه بگیریم و به شمال برویم، درواقع ترجیح می دهم که برای استراحت و دور شدن از فضای کاری حتما سفری داشته باشم.

بازیگر فیلم «پسر تهرونی» درباره پیشنهاد خود به مردم برای گذراندن اوقات نورزی‌شان گفت: آنچه که در وهله اول می خواهم این است که همه مردم ابتدا سلامت باشند چون ما همیشه قدر سلامتی خود را وقتی می دانیم که آن را از دست بدهیم.

 همچنین سعی کنند همانطور که هوای تهران در ایام عید پاک و زلال می شود روح‌شان هم پاک و زلال شود تا حداقل در ایام نوروز به آنها خوش بگذرد و در سال جدید اتفاقات خوب برای آنها رقم بخورد و تا پایان سال ادامه پیدا کند.

صیادی در پایان به کارهایی که در تلویزیون در دست دارد اشاره و بیان کرد: من امسال سه تله فیلم کار کرده ام که ممکن است در نوروز از شبکه های مختلف پخش شوند و کار دیگری هم خود من کارگردانی کرده ام که احتمالا در همین ایام عید آن را تدوین کنم. این فیلم در کشور چین و در شهرهای شمال ایران فیلمبرداری شد و ممکن است چند قسمت دیگر از آن بسازیم تا به سریال تبدیل شود.


ویدیو : پیشنهاد نوروزی بازیگر طنز به مردم