پیشنهاد رئال مادرید برای خرید رونی : به گزارش رسانه های انگلیسی، رئال مادرید ...


به گزارش رسانه های انگلیسی، رئال مادرید قصد دارد در تابستان آینده پیشنهادی 25 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، ارائه بدهد. ورزش سه: تنها 18 ماه از قرارداد وین رونی با منچستریونایتد باقی مانده اما دو طرف هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. البته یونایتدها تمایل زیادی برای حفظ رونی دارند و در تابستان گذشته هم دو پیشنهاد چلسی برای خرید او را رد کردند.

اما رونی تمایل چندانی برای ماندن در الدترافورد ندارد و در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکند، باشگاه منچستریونایتد مجبور است او را در تابستان آینده بفروشد.

البته آنها امیدوارند بتوانند با به خدمت گرفتن خوان ماتا از چلسی، رونی را متقاعد کنند که منچستریونایتد می تواند در فصول پیش رو، بار دیگر یکی از مدعیان لیگ برتر و چمپیونزلیگ خواهد بود.

رئالی ها با رفتن ایگواین، مهاجم دیگری به خدمت نگرفتند و گزینه های اصلی آنها، لوئیس سوارس و سرخیو آگوئرو هم بعید است از لیورپول و منچسترسیتی جدا شوند.

آگوئرو در ماه می گذشته قراردادش را با منچسترسیتی تا سال 2017 تمدید کرد و سوارس نیز در پاییز گذشته، قرارداد جدیدی با دستمزد هفتگی 200 هزار پوندی با لیورپول امضا کرد.

منچستریونایتد ترجیح می دهد رونی را به یک باشگاه غیرانگلیسی بفروشد اما گفته می شود که مورینیو هم آماده است تا پیشنهاد سومش را برای خرید این مهاجم ملی پوش انگلیسی ارائه بدهد.


ویدیو : پیشنهاد رئال مادرید برای خرید رونی