پیشنهاد دو میلیاردی تیم لیگ برتری به دروازه بان استقلال :  اخبار ورزشی - پیشنهاد ...



دروازه بان سابق استقلال , دروازه بان استقلال , واکنش پورقاز به پیشنهاد استقلال

 
اخبار ورزشی - پیشنهاد دو میلیاردی تیم لیگ برتری به دروازه بان استقلال

شاید بتوان جدایی دروازه بان استقلال را بمب نقل و انتقالات این فصل دانست.

  شنیدیم مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین موضوع این روزهای باشگاه استقلال عدم تمدید قرارداد دروازه‌بان آبی‌ها است. به اعتقاد آگاهان بمب نقل و انتقالات این فصل استقلال جدایی سید مهدی رحمتی از این تیم است.
 
البته این جدایی هیچ ارتباطی با عملكرد فنی یا اشتباهات آخر فصل كاپیتان استقلال ندارد و امیر قلعه‌نویی هم رحمتی را برای فصل آینده می‌خواهد اما دلایل متعددی باعث شده تا این دروازه‌بان سرشناس ساز جدایی كوك كند.

برخی همكاران رسانه‌ای ما این ماجرا را به عدم كسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط استقلالی‌ها ربط می‌دهند و عنوان می‌كنند رحمتی قصد دارد برای اثبات توانایی‌های خود به كارلوس كی‌روش و فدراسیون به یك تیم متمول كه سهمیه آسیا را كسب كرده بپیوندد.

 ظاهرا این تیم شهرستانی است و برای پرداخت دستمزد میلیاردی رحمتی نیز مشكلی ندارد و حتی حاضر است نصف مبلغ قرارداد این دروازه‌بان را نقدا پرداخت كند.


گروهی دیگر عنوان می‌كنند رحمتی از مذاكرات برخی اطرافیان سرمربی استقلال با شهاب گردان، رحمان احمدی و وحید طالب‌لو شاكی است و توقع دارد مثل فصول گذشته مسئولان این تیم نظر او را برای انتخاب دروازه‌بان دوم آبی‌ها جویا شوند.

 البته لازم به یادآوری است كه طی چند سال گذشته همواره رحمتی دروازه‌بان ذخیره خود را انتخاب می‌كرده و حالا هم این موضوع را حق خود می‌داند!

اما آن دسته از كسانی كه ارتباط نزدیك‌تری با سنگربان استقلال دارند بحث جدایی رحمتی را به پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم پدیده مشهد ربط می‌دهند.

 گویا این تیم تازه لیگ برتری شده مشهدی به رحمتی پیشنهاد داده كه با دریافت مبلغ ٢ میلیارد تومان به پدیده ملحق شود.

 شاید بد نباشد بدانید این دروازه‌بان استقلال كه اعتقاد خاصی به امام رضا (ع) دارد و از هر فرصتی برای زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان جهان استفاده می‌كند در محافل خصوصی و جمع دوستانش اعلام كرده دوست دارد حداقل برای یك فصل هم كه شده در شهر مشهد بازی كند تا هر وقت دلش خواست بتواند به زیارت برود.

بر همین اساس از حالا می‌توان شانس پدیده مشهد را برای جذب رحمتی بالاتر دانست.

سنگربانی كه بابت تصمیم اشتباه خود شانس حضور در جام جهانی را از دست داده و به تازگی با دوستان استقلالی‌اش هم به مشكل خورده و می‌خواهد یك فصل را در آرامش و دور از جنجال‌های رسانه‌ای سپری كند.

رحمتی خوب می‌داند در صورت ماندن در استقلال باید فشار مضاعفی را تحمل كند و جدای از آن بحث تیم ملی و جام جهانی هم می‌تواند حواشی زیادی را پس از این رقابت‌ها به دنبال داشته باشد بنابراین كجا بهتر از شهر مشهد؟
 
با پیوستن به پدیده مشهد، رحمتی هم به آرامش می‌رسد و هم پولی نقد و چشمگیر كه نه سوخت و سوز دارد و نه توجه رسانه‌ها و وزارت ورزش را برای شفاف‌سازی جلب می‌كند.

با این شرایط و این پیشنهاد ٢ میلیارد تومانی به سید مهدی رحمتی حق نمی‌دهید كه به مشهد برود؟!
 اخبار ورزشی - روزنامه هوادار


ویدیو : پیشنهاد دو میلیاردی تیم لیگ برتری به دروازه بان استقلال