پیشنهاد دو تیم به عنایتی/ استقلال هنوز درخواستی نداده است : پیشنهاد دو تیم ...



عنایتی استقلال , واکنش پورقاز به پیشنهاد استقلال , استقلال

پیشنهاد دو تیم به عنایتی/ استقلال هنوز درخواستی نداده است

دو تیم لیگ برتری برای تقویت خط حمله خود به رضا عنایتی مهاجم تیم صبا پیشنهاد داده‌اند. طبق اعلام مدیرعامل باشگاه صبا، استقلال هنوز درخواستی را برای جذب عنایتی به این باشگاه نداده است.

محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبای قم در گفتگو با  مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم صبای قم اظهار داشت: در تعطیلات نیم فصل اردویی را در جزیره کیش برپا خواهیم کرد. هنوز زمان دقیق این اردو مشخص نیست ولی این اتفاق بعد از روزهای تاسوعا و عاشورا رخ خواهد داد.

به گفته کشوری‌فرد تیم صبا در نقل و انتقالات نیم فصل دو یا سه بازیکن جدید جذب خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه صبا همچنین درباره احتمال جدایی رضا عنایتی از تیم صبا در نیم فصل خاطرنشان کرد: من قبلا هم گفته‌ام. رضا بازیکن صباست و با ما قرارداد دارد. او شرایط تیم صبا را درک می‌کند و قطعا نسبت به این اتفاقات رفتار حرفه‌ای دارد.

کشوری‌فرد ادامه داد:دو، سه تیم سراغ عنایتی رفته‌اند و برای جذب او در نیم فصل با او صحبت کرده‌اند ولی رضا صد درصد از تیم صبا جدا نمی‌شود و جایی نمی‌رود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضور عنایتی در استقلال هم گفت: شاید استقلالی‌ها با خود عنایتی حرف زده باشند ولی هنوز این باشگاه درخواستی را برای جذب رضا به ما نداده است.

مدیرعامل باشگاه صبا در پایان درباره اینکه "آیا در قرارداد عنایتی بندی برای جدایی در نیم فصل وجود دارد یا خیر"؟ تاکید کرد: چنین بندی در قرارداد عنایتی نیست و این بازیکن تا آخر فصل در تیم ما می‌ماند.
/مهر


ویدیو : پیشنهاد دو تیم به عنایتی/ استقلال هنوز درخواستی نداده است