پیشنهادهای هیجان انگیز برای سفر زمستانی : سفر در فصل زمستان برای بیشتر مردم ...


سفر در فصل زمستان برای بیشتر مردم به درستی تعریف نشده است و زمستان برای اکثر مردم تداعی کننده خانه نشینی و مریضی و کم تحرکی است و بسیاری زمستان را فصل بدی برای ترابری می دانند. هفته نامه اوقات خوش: سفر در فصل زمستان برای بیشتر مردم به درستی تعریف نشده است و زمستان برای اکثر مردم تداعی کننده خانه نشینی و مریضی و کم تحرکی است و بسیاری زمستان را فصل بدی برای ترابری می دانند.

95 درصد شهروندان ایرانی بهترین فرصت سفر را روزهای آغازین سال و فصل تابستان می دانند و به عبارتی برای بسیاری از ما تعطیلات و سفر زمستانی معنا ندارد.

علت اصلی این امر آگاه نبودن ما نسبت به جاهایی است که می توان در فصل زمستان به آن نقاط سفر کرد و با هیجان و انرژی به دست آورده از این سفر به زمستان مان گرما ببخشیم و با حال خوب زمستان را سر کنیم.

در این مطلب برخی از مناطق خارج از کشور را معرفی می کنیم که می توان در آنجا بهترین تجربه سفرهای زمستانی را داشت.

پس با ما همسفر باشید.

رودخانه زیبای تادامی

5 پیشنهاد هیجان انگیز برای تعطیلات آخر هفته , هیجان انگیز ترین جوایز برای مشتری چیست , هیجان انگیز

رودخانه زیبای تادامی (Tadami) در شهر فوکوشیمای ژاپن در یک منطقه کوهستانی قرار گرفته است و با داشتن جاذبه های گردشگری مختلف مانند کوه ها و دریاچه ها سالانه گردشگران زیادی را به شهر فوکوشیما می کشاند.

رودخانه تادامی و پل عبور قطار آن که روی رودخانه قرار گرفته زیبایی خاصی را به این طبیعت بکر بخشیده و عکاسان حرفه ای در زمستان برای عکاسی به اینجا سفر می کنند. در فصل سرما به دلیل بارش زیاد برف کل منطقه سفیدپوش شده و آب رودخانه منجمد می شود.

یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به این منطقه این است که با قطار از روی این پل عبور کنید و خودتان را با این طبیعت یکی بدانید، منظره ای که هنگام عبور با قطار چشم اندازتان می شود کارت پستالی است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.



قطب جنوب

نخود برشته تند هندی یک میان وعده هیجان انگیز , فیلم های هیجان انگیز سال 2014 , مکانهای هیجان انگیز تهران

بهترین زمان برای رفتن به قطب جنوب از اواسط ماه نوامبر (آبان ماه) آغاز و تا اوایل مارس (فروردین ماه) ادامه می یابد. در این زمان قطب جنوب بهار و تابستان خود را تجربه می کند و این یعنی هوای مطبوع تر، یخ کمتر و نیز حیات وحش بیشتر. از اواخر ماه نوامبر آب شدن یخ ها آغاز می شود. در 24 ساعت شبانه روز هوا روشن است و دمای هوا به طور محسوسی افزایش می یابد.

در این فصل از سال پنگوئن ها شروع به لانه سازی می کنند که این خود یکی دیگر از جذابیت های سفر است. به طور کلی فعالیت های توریستی مختلفی در قطب جنوب برگزار می شود، فارغ از اینکه با چه توری و از کدام قسمت دنیا به آنجا رفته باشید. از آن جمله می توان به گشت و گذار با کشتی و نیز گشت زنی با قایق های کوچک از میان یخ های شناور، بازدید از ایستگاه های تحقیقات علمی، بازدید از کلبه های تاریخی و سایت های حیات وحش، پیاده روی، کوهنوردی و کمپینگ و نیز غواصی اشاره کرد.



آراهووا- یونان

صبحانه هیجان انگیز , trx؛ یک انقلاب هیجان انگیز در ورزش‌های انفرادی , یک روز هیجان انگیز با بایودنت دردربند

اگر دل تان می خواهد به یک منطقه کوهستانی پربرف بروید که بتوانید اسکی بازی کنید و غیر از تفریح و آرامش هم نصیب تان شود «آراهووا» بی شک یکی از گزینه های شما است.

آراهووا منطقه ای واقع در یونان است که هیچ وقت از قدم زدن در کوچه های آن سیر نخواهید شد و شامل کوهستانی آرام و پربرف است که شامل پناهگاه های مجهز زمستانی است که ذلت سر کردن در شب های برفی کوهستان را برای شما دوچندان می کند.

آراهووا به خاطر خصوصیاتش یک منطقه بین المللی محسوب می شود که در فصل زمستان مردمان زیادی از آسیا و اروپا به آنجا می روند اما با این وجود آرامشش را هیچ وقت از دست نداده است.

لذت اسکی بازی در این منطقه را شاید نتوان با جای دیگری مقایسه کرد، پس این لذت را به خصوص کسانی که اهل اسکی بازی هستند تجربه کنند.



دریاچه تاهو

اخبار هیجان انگیز , گردشگری هیجان انگیز , آرایش خیره‌کننده برای روزهای زمستانی

دریاچه تاهوی در شهر سیرا نوادا کشور آمریکا قرار دارد و یکی از بزرگ ترین دریاچه های آب شیرین کوهستانی در جهان محسوب می شود، بیشترین عمق این دریاچه 501 متر بوده و یکی از عمق ترین دریاچه ها در شمال آمریکا به حساب می آید. از به وجود آمدن دریاچه تاهو حدود 2000 سال می گذرد و وجود آب بسیار شفاف با سواحل شنی متعدد به زیبایی بیشتر این دریاچه کمک زیادی کرده است. سالانه گردشگران زیادی برای دیدن مناظر دیدنی این دریاچه که در اطراف آن به صورت سرتاسری رشته کوه های زیبا وجود دارد به این منطقه سفر می کنند.

علاوه بر زیبایی های دریاچه تاهو که باعث هجوم مردم به این منطقه می شود، راه اندازی یک سایت تفریحی که شامل مسابقات ورزشی می شود باعث رونق بیشتر این دریاچه زیبا و دیدنی شده است. این منطقه بیشتر برای تمدد اعصاب و کسب آرامش مورد استفاده است و به دلیل پیست های اسکی به شهرت رسیده است. همچنین انواع ورزش های آبی نیز در این منطقه انجام می شوند که گردشگران بی شماری را جذب این نقطه کرده است.



جزیره مادیرا- پرتغال

هیجان انگیز ترین نقاط دنیا , تصاویری از خطرناک ترین و هیجان انگیز ترین ورزش های دنیا , شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید،

«مادیرا» جزیره ای در کشور پرتغال است که به عنوان یکی از 10 جزیره برتر گردشگری سال 2015 شناخته شده است و به علت آب و هوایش برای سفر در تمام طول سال مناسب است و زمستان مطبوع و فوق  العاده ای دارد.

جزیره مادیرا (Madeira) به لطف داشتن باغ های رنگارنگ و قدمت تاریخی و مکان های مذهبی آن یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری است. جاذبه های طبیعی خاص مانند قله پیکو ریو به شما این احساس را می دهد که دارید روی ابرها قدم می زنید. همچنین نوشیدنی های این جزیره نیز از شهرت جهانی برخوردار هستند. جشن های سال نو میلادی این جزیره یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اش محسوب می شود که دیدنش خالی از لطف و حیرت نیست.

اگر دوست دارید بدانید محل تولد کریستیانو رونالدو چه جور جایی است حتما به جزیره مادیرا سفر کنید.



جزیره اوکیناوا- ژاپن

تیپ های زمستانی جذاب برای آقایان , مد زمستانی برای مردان چاق , دانستنی های لازم برای زمستانی کردن خودرو

جزیره اوکیناوا از توکیو حداکثر 9 ساتت با هواپیما، قایق و اتومبیل فاصله دارد. اوکیناوا بیشتر برای زیبایی ها طبیعی، سواحل، موسیقی و صنایع دستی خود شهرت دارد. برای تجربه سفری بی نظیر و فراموش نشدنی پیشنهاد می کنم تعطیلات زمستانی خود را در یکی از تورهای غواصی جزیره اوکیناوا بگذرانید. با غواصی در آب های جزیره اوکیناوا، چکش ماهی ها را از نزدیک خواهید دید.

همچنین می توانید در میان ستون های سنگی، راه روها و میدان مرکزی Iseki شنا کنید و یکی از مهیج ترین و اسرارآمیزترین نقاط زیر آب جهان را تماشا کنید.

میزان طول عمر ساکنان جزیره اوکیناوا همراه با جزیره ساردنی در دریای مدیترانه به عنوان یکی از بالاترین نرخ های طول عمر در جهان شناخته می شود. اگر می خواهید راز این طول عمر بالا را بفهمید حتما به این جزیره سفر کنید.



سنت جانز- نیوفاندلند

داستان هیجان انگیز زناشویی , محلولی شگفت انگیز برای پر پشت کردن ابرو و مژه , خبر هیجان انگیز

سنت جانز بزرگ ترین شهر استان نیوفانلند و لابرادور است که همچنین به عنوان یکی از رنگی ترین شهرهای جهان شناخته می شود. معمولا شهرهای رنگارنگ و پرجنب و جوش همیشه در نقاط گرم تصور می شوند، با این وجود اقلیم سنت جانز به طور معمول سرد و کرخت است، اما این موضوع دلیل نمی شود که مردم محلی از رنگ کردن خانه هایشان دست بردارند.

 از معماری منحصر به فرد و فرهنگ غنی گرفته تا فعالیت ها و رویدادهای تفریحی متنوع فضای باز، شهر سنت جانز مکانی عالی در کانادا برای یک بار بازدید به شمار می رود. زمستان سرد است و برف زیادی می بارد، پس این شهر مختص کسانی است که دنبال برف بازی و هوای سرد هستند. همچنین این بندر مهم، مرکز تجاری و صنعتی جزیره نیوفاندلند و قطب ماهیگیری آن است. سنت جانز شرقی ترین مقصد خط راه آهن کانادا و بسیاری خطوط هوایی داخلی این کشور است.



میانمار

تفریح های هیجان انگیز در خارجی , نکاتی برای لاغرتر نشان دادن اندام در لباس‌های زمستانی , انواع ماسک صورت میوه های زمستانی برای زیبایی پوست

میانمار در تقاطع تمدن های بزرگ آسیایی هند و چین روی اقیانوس هند در کنار تایلند واقع شده است. میانمار یکی از بزرگ ترین و متنوع ترین کشورهای جنوب شرقی آسیاست که در امتداد جزایر درخشان دریای آندامان در جنوب و سمت راست رشته کوه شرقی هیمالیا قرار گرفت است.

میانمار یکی از مقاصد مرموز و کشف نشده در جهان باقی مانده است؛ سرزمین زیبای نفسگیر و جذابی که به تازگی در جهان مدرن در حال ظهور است. میانمار که قبلا به عنوان برمه شناخته می شد با جنگل های انبوه، مسیرهای پیاده روی کوهستانی زیبا، فرهنگ غنی (با وجود اقلیت های قومی متعدد) و استراحتگاه های ساحلی، قطعا گوشه ای جذاب از قاره پهناور آسیاست؛ جنگل های بکر، کوه های برف پوش و سواحل بکر همراه با یک میراث غنی و باشکوه 2000 ساله.

 بناهای دیدنی و شهرهای باستانی گواه یک فرهنگ پرجنب و جوش است که هنوز 135 گروه مختلف قومی در آن ساکن هستند. میانمار همچنین پایین ترین  آمار پرونده های جرم و جنایت توریستی در جهان را دارد، بنابراین بازدیدکنندگان از تعطیلات خود در این کشور می توانند مطمئن باشند.



برن - سوییس

لباس‌های زمستانی برای خانم‌های چاق , هیجان انگیز ترین غذاهای زندگی شما , تفریح های هیجان انگیز

برن، پایتخت و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور سوییس محسوب می شود که از نظر فرهنگی دارای سطح بالایی است. شهر برن در سال 2010، جزو 10 هر برتر جهان از نظر کیفیت زندگی معرفی شده است و مرکز تاریخی این شهر به عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است. در ضمن این شهر توسط کوه ها احاطه شده که همین موضوع سبب به وجود آمدن مناظر پانورامای خیره کننده ای شده است.

شهر برن در طول زمستان به طرز فوق العاده ای زیبا و دیدنی می شود. خیابان ها و سقف تمام شهر پوشیده از برف می شوند و سوسوی نور ساختمان های شهر و هم چنین عطر گرم غذاهای این فصل و برق تماشای فروشگاه ها منظره ای زیبا می آفریند.

بازارهای کریسمس برن از اواخر نوامبر باز می شوند و کالاهای ویژه سوییسی، شمع ها، سوغاتی ها و البته نوشیدنی های خوشمزه ای را به فروش می رسانند. همچنین پیست اسکیت سواری در میدان پارلمان یکی دیگر از جاذبه های دوست داشتنی این شهر است، با این وجود اسکی در پارک ها و کوه های اطراف شهر هم محبوبیت بالایی دارد.



مونترال- کانادا

تفریحات هیجان انگیز تهران , تجربه یک روز هیجان انگیز , بهترین سریال های هیجان انگیز خارجی

مونترال یکی از زیباترین شهرهای قاره آمریکا است که برای کریسمس چراغانی می شود. همچنین به خاطر حجم برفی که شهر را می پوشاند احساس واقعی زمستان در جای جای آن موج می زند. علاوه بر مکان های زیبا، فعالیت های تفریحی فضای باز بی شماری در این شهر وجود دارد که مردم محلی و توریست ها را به خود جذب می کند. در میان رویدادها و کنسرت های مختلف محلی، سیرک du Soleil که در ماه دسامبر برنامه های فراموش نشدنی را اجرا می کند، مانند یک ستاره می درخشد.

مونترال شهر واقعا زیبایی است که سراسر آن در طول تعطیلات کریسمس و ماه دسامبر چراغانی می شود. جشن زمستان مونترال، با مسابقه ها و تفریحات برفی و یخی اش، هر سال از 24 ژانویه تا 8 فوریه برگزار می شود. اگر از تفریحات پرهیجانی مثل سورتمه سواری، اسکی، تیوب و این جور چیزها هم خوشتان نیاید، می توانید با برف بازی و ساختن مجسمه های یخی، یا حتی تماشای هنرمندانی که مجسمه های یخی می سازند، سرگرم شوید. همچنین مجموعه مسابقه ها و جشن های هیجان انگیزی که مونترال را چراغانی می کند، هر سال از 19 تا 29 فوریه برگزار می شود.



نروژ

6 خودروی فوق‌العاده برای خانم‌های اهل هیجان , بهترین فیلم های هیجان انگیز , مکان های گردشگری هیجان انگیز

نروژ مجموعه ای است از هر چیز زیبایی که ممکن است سر ذوق تان بیاورد؛ کوه های پرابهت سفید، جنگل های سرسبز و شگفت انگیز، نورهای شفقی رنگارنگ در دل آسمان و سواحل رویایی که آبی دریاها را منعکس می کنند. اما زمستان را برای سفر به نروژ پیشنهاد می کنیم که بتوانید شاهد زندگی وال ها باشید. با سفر به کشور نروژ و ثبت نام در یکی از تورهای تفریحی آبی، می توانید وال های کوهان دار این منطقه را از نزدیک تماشا کنید و دیدنی ترین عکس های زندگی تان را بگیرید.

 علاوه بر این شانس دیدن زیبایی های دیگر هم دارید از جمله: رفتن به قله اسوولوائر که به طرز باشکوهی در انعکاس نورهای شفق شمالی می درخشد، رفتن به رین که یک روستای مختص ماهیگیری است که هر سال توریست های زیادی را به خودش جذب می کند و در سال 1970، بزرگ ترین مجله نروژ رین را به عنوان زیباترین روستای این کشور انتخاب کرد. همچنین می توانید به ترومسا، بزرگ ترین شهر در شمال نروژ بروید که بهترین نقاط برای تماشا و تحسین یکی از اصلی ترین جاذبه های این کشور، یعنی شفق قطبی در قطب شمال است.



هال اشتات- اتریش

تفریح هیجان انگیز , تفریحات آبی هیجان انگیز در دریاچه فشافویه , درب و داغان کردن خودرو به روشی هیجان انگیز

اگر می خواهید به یکی از رویایی ترین مناطق جهان سفر کنید حتما در زمستان به هال اشتات بروید. هال اشتات (Hallstatt) دهکده ای کوچک در منطقه سالز کامرگوت (Salzkammergut) در شمال کشور اتریش (Austria) است.

دریاچه ای با همین نام (Hallstatter See) در کنار این شهر قرار دارد. این شهر همچنین به عنوان میراث جهانی یونسکو انتخاب شده است.

با توجه به جست و جوهای باستان شناسی، بقایای از انسان های اولیه و ابزارهای آنها در این منطقه یافت شده که به دوران آهن باز می گردد. این دوره تاریخی از عصر آهن را به همین دلیل فرهنگ هال اشتات (Hallstatt Gulture) نامگذاری کرده اند. دهکده هال اشتات به خاطر تولید نمک مرغوبش معروف است که قدمت آن به دوران ماقبل تاریخ بر می گردد. دهکده هال اشتات دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و تنوع رنگ های محیط طبیعی و نمای زیبای خانه های این دهکده کوچک بسیار رویایی است. هال اشتات شاید زیباترین دهکده زمستانی جهان باشد.


ویدیو : پیشنهادهای هیجان انگیز برای سفر زمستانی