پیشنهادهای سروش صحت برای خرید کتاب : به جای اینکه لیستی از کتاب های تازه را ...


به جای اینکه لیستی از کتاب های تازه را در اختیارتان بگذاریم و کار انتخاب کتاب های جدید را به عهده خودتان بگذاریم، تصمیم گرفتیم به سراغ یکی از چهره های سینما و تلویزیون برویم و از او بخواهیم پیشنهادهای ادبی خودش را با ما درمیان بگذارد. روزنامه تماشا: گاهی اوقات دقیقه 90، اتفاق های مهم و تاثیرگذاری می افتد. درست است که مهمترین اتفاق ادبی سال، امروز به پایان می رسد اما اگر جزو آن دسته افرادی هستید که روز آخر را برای رفتن به نمایشگاه انتخاب کرده اید، این گزارش به دردتان می خورد.

این بار به جای اینکه لیستی از کتاب های تازه را در اختیارتان بگذاریم و کار انتخاب کتاب های جدید را به عهده خودتان بگذاریم، تصمیم گرفتیم به سراغ یکی از چهره های سینما و تلویزیون برویم و از او بخواهیم پیشنهادهای ادبی خودش را با ما درمیان بگذارد.

خرید کتاب , خرید اینترنتی کتاب , خرید کتاب با تخفیف

«پژمان» آخرین سریالی بود که سروش صحت کارگردانی اش را برعهده داشت. این سریال یکی از گزینه های پخش در عید نوروز بود که نمایش آن به تعویق افتاد و این روزها قسمت های آخر آن در حال ساخت است و احتمالا تا آخر اردیبهشت تمام خواهد شد. سروش صحت پیشنهادهای زیادی برای خواندن دارد، اما چند پیشنهاد برتر خودش را انتخاب می کند: «اول از کتاب های کلاسیک شروع می کنم. اگر تا به حال «جنایت و مکافات» داستایوفسکی را نخوانده اید، پیشنهاد می کنم که این کتاب را حتما بخوانید.

این کتاب داستان دانشجویی به نام «راسکولنیکف» را روایت می کند که به خاطر اصول مرتکب قتل می شود. پیشنهاد دوم کمی جدیدتر است، توصیه می کنم که کتاب «خداحافظ گری کوپر» رومن گاری را حتما تهیه کنید. داستان درباره جوانی 21 ساله به نام لنی است که از زادگاه خود آمریکا به کوه های سوییس پناه می برد و فلسفه و دیدگاه فلسفی به زندگی اش دارد.

سومین کتاب، «قلعه مالویل» نوشته روبر مرل است. داستان کتاب در فرانسه می گذرد، امانوئل یکی از زمین داران روستایی در فرانسه است، او به همراه کارگرانش مشغول انجام فرایند شراب گیری است، ناگهان صدای انفجاری بلند به گوش می رسد و گرمایی عجیب همه چیز را دربرمی گیرد، امانوئل به همراه کارمندانش دقایقی بعد از سرداب بیرون می آیند و متوجه می شوند جهان بر اثر انفجاری عظیم مانند بمب اتم نابود شده و تنها انسان های کمی باقی مانده اند.

خرید قفسه کتاب , خرید اینترنتی کتاب با تخفیف ویژه , کتاب های خوب برای خواندن

پیشنهاد چهارم «بیگانه» کامو است. پنجمین کتاب «گوشه نشینان آلتونا» نمایشنامه ای در پنج پرده از ژان پل سارتر است. این کتاب از آمرین نمایشنامه های سارتر محسوب می شود.

کتاب در مورد فرانتس یکی از بازماندگان جنگ هیتلر است که 13 سال خود را در خانه حبس کرده و از این راه به جنگ آلمان ها و کلا جنگ قدرت ها و حتی نقش خانواده ها گذری داشته است. ششمین توصیه من «عامه پسند» آخرین رمان چارلز بوکوفسکی است و داستان یک کارگاه خصوصی است که سعی دارد در مورد نویسنده کلاسیک فرانسوی سلین تحقیق کند.

خرید هدیه تولد برای آقایان , خرید روکش مات برای لپ تاپ , پیشنهاد خرید کادو برای آقایان

پیشنهاد هفتم «اتحادیه ابلهان» جان کندی تول است که پیمان خاکسار آن را ترجمه کرده است. داستان زندگی پسرجوان عظیم الجثه ای به اسم ایگنیشس است که با مادرش زندگی می کند و روحیه آرمانگرایانه دارد.

در عین حال فردی تنبل است که مدام برای خانواده و شهر خود دردسر درست می کند. او از جامعه مصرف گرای آمریکایی بیزار است. کتاب آخر رمان نیست اما پیشنهاد خوبی است. «جامعه شناسی آنتونی گیدنز» که نشر نی آن را منتشر کرده است و خواندن آن خالی از لطف نیست.»

خرید کتاب از صفر تا یک , بن خرید کتاب , وام بانک مسکن برای خرید خانه

روز گذشته نمیاشگاه به شدت شلوغ شده بود و به نظر می رسد افرادی که روز آخر را برای نمایشگاه رفتن انتخاب می کنند، کم نیستند. اگر جزو همین دسته قرار دارید، این پیشنهادها می تواند به شما کمک کند انتخاب های خوبی در بیست و ششمین نمایشگاه بین الملل کتاب داشته باشید.


ویدیو : پیشنهادهای سروش صحت برای خرید کتاب