پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات : گذشت آن زمان که برای همه طلا حرف اول و آخر ...


گذشت آن زمان که برای همه طلا حرف اول و آخر را می‌زد. به مرور زمان زیورآلات مدرن‌تر با طراحی‌های متنوع و جنس‌هایی متفاوت از طلا وارد بازار شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند.



گذشت آن زمان که برای همه طلا حرف اول و آخر را می‌زد. به مرور زمان زیورآلات مدرن‌تر با طراحی‌های متنوع و جنس‌هایی متفاوت از طلا وارد بازار شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند. تا آنجا که برند‌های مطرح هم در سراسر جهان دست به کار شدند و زیورآلاتی را با جنس‌هایی مانند نقره، تیتانیوم، برنج و... تولید کردند. در این میان سنگ‌ها هم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتند و زیورآلات فوق‌العاده زیبایی با ترکیب سنگ‌ها به بازار آمد و چشم‌های زیادی رابه خود خیره کرد. البته خواص درمانی زیادی هم برای این سنگ‌ها برمی‌شمرند. در این مطلب مجموعه‌ای از زیورآلات متنوع و زیبا را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید زیورآلات , خرید هدیه تولد برای آقایان , خرید روکش مات برای لپ تاپ

این هم یک ست زیبا و فانتزی برای خانم‌های جوان. در این گردنبند و گوشواره از فلز برنج و نوعی سنگ تزئینی استفاده شده است. اگر پوست سبزه یا گندمی دارید این ست زیبا بیشتر برای شما مناسب است.





پیشنهاد خرید کادو برای آقایان , وام بانک مسکن برای خرید خانه , نکاتی برای خرید کفش پاشنه بلند


گوشواره‌ها ی آویزی برای خانم‌هایی که صورت‌های گرد دارند بسیار مناسب است و باعث می‌شود چهره آن‌ها کشیده‌تر دیده شود. این گوشواره‌های آویزی از ترکیب فلز برنج با شبه مروارید ساخته شده‌اند.



وام خرید کالا برای بازنشستگان , راهنمایی برای خرید لوازم آرایشی خوب , دعا برای خرید ماشین خوب

نام این سنگ سبز رنگ زیبا مالاکیت است. از خواص این سنگ می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، سم زدایی و مفید برای ماهیچه‌ها و عضلات اشاره کرد.


بهترین کشور برای خرید , راهنما خرید کامپیوتر برای بازی , بهترین زمان برای خرید در دبی


در این ست گوشواره و دستبند، فلز برنج به رنگ زرد در کنار سنگ سرخ به کار رفته است. ما این ترکیب را به خانم‌هایی که به ظاهر سنتی و باستانی علاقه دارند، توصیه می‌کنیم.



راهنمای خرید بهترین پوشک برای نوزاد , خرید کادو تولد برای آقایان , راهنمایی برای خرید مودم


این ست فوق‌العاده زیبا و دریایی را که از ترکیب صدف و سنگ ساخته شده به همه خانم‌های مشکل پسند که به دنبال زیورآلات متنوع هستند، توصیه می‌کنیم.



خرید سربازی برای سربازان فراری , نکاتی برای خرید لپ تاب , نکاتی برای خرید لپ تاپ

این ست گردنبند، گوشواره و دستبند، دست ساز است که همین توانسته اصالت و زیبایی ویژه‌ای به کار ببخشد. در این زیورآلات فلز برنج و سنگ سیاه در کنار هم قرار گرفته‌اند. در طراحی این ست می‌توان نشانه‌هایی از زیورآلات باستانی و تاریخی را هم به وضوح مشاهده کرد.



نکاتی برای خرید پارچه , راهنمایی برای خرید ماشین ظرفشویی , اهنمای خرید فرمولی برای خرید بخاری مناسب

این ست زیبا و چشم‌گیر از ترکیب سنگ‌های انیکس و کوارتز ساخته شده است. علاوه بر زیبایی، از خواص این سنگ‌ها می‌توان به تاثیر بر مو، پوست، ناخن و شنوایی اشاره کرد. البته اگر به چنین خواصی اعتقاد داشته باشید.




بهترین شامپوها برای خرید , نکات برای خرید لوازم خانگی , جواب معمای سه نفر برای خرید ساعتی

این ست زیبا از صدف خالص ساخته شده است و ظاهری براق و شفاف دارد که زیبایی خاصی را به مجموعه بخشیده است.



بهترین شهرهای دنیا برای خرید , خرید زعفران برای جوجه کباب , انتخاب برای خرید جواهرات

سنگ هماتیت خاصیت آهن‌ربایی دارد و موثر بر بی‌خوابی است. از خواص دیگر این سنگ می‌توان به تنظیم فشار خون و تقویت عضلات اشاره کرد.



چرا خرید اسب برای همه خوب نیست؟ , پیشنهادهایی برای کوچک کردن شکم , نکات مهم برای خرید دستبند

در این گردنبند از سنگ زیبای جاسپر استفاده شده که در این مدل نام اسمارتیزی را هم برای آن به کار می‌برند. می‌گویند سنگ جاسپر مفید برای کم خونی و موثر بر معده است.



ویدیو : پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات