پیروز قربانی: پشت پرده استقلال کثیف است : بازیکن سابق استقلال انتقادهای شدیدی ...


بازیکن سابق استقلال انتقادهای شدیدی را درباره پشت پرده تیم سابقش مطرح کرد. ایسنا: بازیکن سابق استقلال انتقادهای شدیدی را درباره پشت پرده تیم سابقش مطرح کرد.

پیروز قربانی بازیکن راه آهن پس از باخت یک بر صفر تیمش در جمع خبرنگاران و در حالی که از قضاوت محسن ترکی بسیار عصبانی بود بیان کرد: یکی از بازیکنان استقلال هم می‌گفت که ترکی آمده تا بازی را برایمان درآورد. به اعتقادم ترکی باید در نحوه داوری‌اش تجدید نظر کند. او در بازی لحن بدی داشت انگار که آسمان باز شده و از آسمان به زمین افتاده است.

وی ادامه داد: ترکی باید افتخار کند که برای ما قضاوت می‌کند. همه دیدند که او با مهربانی برای استقلالی‌ها قضاوت کرد. بازیکنان ما هم بیشترشان جوان هستند و روحیه‌شان تحت تاثیر قرار گرفت.

بازیکن سابق استقلال همچنین انتقاد تندی را به باشگاه قبلی‌اش مطرح کرد و گفت:‌خوشحالم که دیگر به استقلال فکر نمی‌کنم. استقلال تیمی است که پشت پرده کثیفی دارد. آقایان در پشت پرده چیز دیگری هستند اما در اذهان عمومی خودشان را طور دیگری نشان می‌دهند. یک سری از مردم هم واقعا ساده‌اند. به اعتقادم مردم ما خیلی ساده‌اند. مردم باید با فکر باز نگاه کنند.

پیروز قربانی , قربانی از استقلال به میلان می‌روم , قربانی بازیکن استقلال

قربانی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا پشت پرده را برای خبرنگاران باز نمی‌کند تاکید کرد: همه می‌دانند که در استقلال چه خبر است. آدم‌هایی که روزی کثیف‌ترین کارها را می‌کردند و پشت سر هم حرف می‌زدند الان با هم خوب شده‌اند. از مدیرعامل گرفته تا کوچک‌ترین فردشان این کارها را می‌کنند. مردم گناه دارند و من دلم برای آن‌ها می‌سوزد. الان که علیه دو سه چهره محبوب استقلال موضع گرفته‌ام شاید برخی ناراحت شوند اما به من حق دهید.

وی اضافه کرد: خدا ناصر خان حجازی را بیامرزد او پشتش به هیچ جا گرم نبود، اما بعضی‌ها تا کم می‌آورند، مکتب مکتب می‌کنند! من دیگر به هیچ عنوان به استقلال فکر نمی‌کنم و اگر می‌دانستم که این تیم تا این حد کثیف است همان 10 سال قبل از آن بیرون می‌آمدم.


ویدیو : پیروز قربانی: پشت پرده استقلال کثیف است