پیروزی پیکان در یک بازی پربرخورد و فیزیکی : تیم فوتبال پیکان در دومین دیدار ...


تیم فوتبال پیکان در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی کیش مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید. خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پیکان که اردوی آماده‌سازی خود را در کیش برگزار کرده در دومین دیدار دوستانه خود در این شهر به مصاف تیم دسته اولی صنعت نفت آبادان رفت که در پایان با تک گل امیرحسین فشنگچی در دقیقه 50 توانست به پیروزی دست یابد.

در نیمه اول این دیدار بازی بسیار پربرخوردی برگزار شد که در مقاطعی حتی با اعتراض صمد مروفاوی و ساکت الهامی سرمربی و مربی پیکان همراه بود که معتقد بودند بازیکنان نفت باید بازی آرامتری را انجام دهند و به نحوه بازی آنها معترض بودند. در یک صحنه بازیکن صنعت نفت به تصمیم داور معترض بود که مربی پرتغالی این تیم بازیکنش را از زمین بیرون کشید و به او گوشزد کرد که نباید به داور اعتراضی انجام دهد.

* پیکانی‌ها در نیمه اول با بازیکنان ذخیره خود به میدان رفتند و ساموئل در این دیدار بازی نکرد و تمرینات اختصاصی انجام داد.

* در این بازی تیم پیکان با لباس آبی و صنعت نفت با لباس قرمز حاضر شده بودند.

* حدود 20 هوادار این بازی را تماشا کردند.

* امیر قلعه‌نویی به همراه کریم بوستانی، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان و بهداشت فریبا مشاور مدیرعامل پیکان در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* جهانگیر عسگری بازیکن سابق پیکان در ترکیب نفت بازی کرد.

* یکی از نکات جالب این دیدار این بود که وقتی بازیکنان نفت صاحب توپ می‌شدند نیمکت این تیم آنها را تشویق می‌کردند و برایشان دست می‌زدند.

* ساکت الهامی در جریان نیمه دوم در اعتراض به داور وارد زمین شد که باعث شد مرفاوی او را آرام کند اما هنگامی که سرمربی پیکان وارد زمین شد داور با لحن بدی با او صحبت کرد که باعث شد مرفاوی به او اعتراض کند. همچنین سرمربی پیکان به نحوه برخورد بازیکنان نیمکت‌نشین نفت معترض بود و حتی در بین دو نیمه به حسن هوری بازیکن نفت گوشزد کرد که چرا نیمکت‌نشینان این تیم چنین صحبت‌هایی را رد و بدل می‌کنند.

* از نکات دیگر این مسابقه حضور داورانی بود که به نظر می‌رسید اضافه‌وزن داشتند.


ویدیو : پیروزی پیکان در یک بازی پربرخورد و فیزیکی