پیروزی خانگی تیم دوم جدول بوندس لیگا : تیم دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بیست ...


تیم دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بیست و سومین بازی این فصل خود در لیگ دسته اول فوتبال آلمان را با یک پیروزی خارج از خانه برابر وردربرمن پشت سر گذاشت. خبرگزاری تسنیم: پرونده هفته بیست و سوم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در آخرین و مهمترین آن، ولفسبورگ رده دومی در خانه وردربرمن با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید.

در این بازی زلاتکو یونوزوویچ در دقیقه 9، فرانکو دی‌استفانو در دقیقه 16 و ویه‌رینیا در دقیقه 28 (گل به خودی) برای وردربرمن گلزنی کردند و دانیل کالیگیوری دو بار در دقایق 10 و 53، ماکسیمیلیان آرنولد در دقیقه 18، و باس داست دو بار در دقایق 48 و 51 گل‌های ولفسبورگ را به ثمر رساندند.

ولفسبورگ با این نتیجه و کسب پانزدهمین پیروزی خود در فصل جاری بوندس‌لیگا، 50 امتیازی شد و فاصله‌‌اش را با بایرن مونیخ صدر جدولی به هشت امتیاز کاهش داد.

پیش از این بازی هم بورسیا مونشن‌گلادباخ میزبان پادربورن بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و با کسب سه امتیاز بازی جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کند.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، پس از بایرن مونیخ 58 امتیازی، تیم‌های ولفسبورگ با 50 و مونشن‌گلادباخ با 40 امتیاز دوم و سوم هستند.


ویدیو : پیروزی خانگی تیم دوم جدول بوندس لیگا