پیروزی بارسلونا و رئال مادرید در لیگا : با برتری بارسلونا و رئال مادرید برابر ...


با برتری بارسلونا و رئال مادرید برابر حریفان خود اتفاق خاصی در بالای جدول لیگا رخ نداد. خبرگزاری ایسنا: در هفته سی ام لیگا چند دیدار برگزار شد که رئال و بارسا حریفان خود را طی آنها شکست دادند. در ورزشگاه وایکاس دو تیم همشهری رئال مادرید و رایو وایکانو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آنچلوتی با پیروزی دشوار 2-0 فاصله 4 امتیازی با بارسلونا را حفظ کردند. این پنجاهمین برد آنچلوتی در لیگا بود.

در نیمه اول، بازی دو تیم متعادل دنبال شد و تیمی به گل نرسید ولی شرایط در نیمه دوم فرق کرد.در نیمه دوم، در دقیقه 51 رونالدو با فراری تند و تیز در یک ضد حمله وارد محوطه رایو شده و سر توپ زد که به طور آشکار با خطای مدافع رایو نقش بر زمین شد اما داور این صحنه را تمارض تشخیص داده و به ستاره پرتغالی کارت زرد نشان داد تا وی هم از بازی بعدی محروم شود.

فرار عالی کارواخال از سمت راست که مدافع پیش روی خود را به خوبی جا گذاشت و وارد محوطه شد و ارسال خود را انجام داد تا رونالدو با ضربه سری شیرجه ای کار را تمام کرده و سیصدمین گل خود برای رئال مادرید را به ثمر رساند. در ادامه دومین گل رئالی ها نیز ثبت شد. رونالدو پا به توپ تا پشت محوطه رایو پیش آمده و توپ را به هامس پاس داد تا وی با شوت دقیق توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

در دیگر دیدار بارسلونا با 4 گل آلمریا را شکست داد که باراخان مدافع سابق بارسا هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود. اولین گل بازی را مسی به ثمر رساند. پاس مارک بارترا در سمت راست محوطه جریمه به لیونل مسی رسید تا این فوق ستاره آرژانتینی با دریبل مدافع آلمریا و حرکت در عرض خود بتواند با یک ضربه بغل پای فنی و دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد تا نیمه نخست با یک گل به سود بارسا به پایان برسد. در ادامه لوئیس سوارس موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 55 به ثمر برساند.

کرنر ارسالی ژاوی هرناندز را مارک بارترا در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی و با یک ضربه سر چکشی به گوشه دروازه آلمریا فرستاد و در نهایت تیز لوئیس سوآرس در دقیقه 93 موفق شد گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر برساند.


ویدیو : پیروزی بارسلونا و رئال مادرید در لیگا