پیروزی ارزشمند رم برابر ناپولی در خانه : گل دیرهنگام ژروینیو رم را به بردی ...


گل دیرهنگام ژروینیو رم را به بردی دراماتیک مقابل ناپولی در دور رفت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا رساند. ورزش سه: گل دیرهنگام ژروینیو رم را به بردی دراماتیک مقابل ناپولی در دور رفت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا رساند.
 
رم اوضاع بهتری نسبت به ناپولی دارد اما مردان بنیتس هم دو گل ارزشمند در خانه حریف زدند.

گل دیرهنگام ژروینیو رم را به بردی دراماتیک مقابل ناپولی در دور رفت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا رساند.

رم تلاش می‌کند به دهمین قهرمانی خود در جام حذفی برسد و نیمه اول را هم عالی آغاز کرد، به‌ویژه که در این هفته سری آ به دلیل شرایط جوی تنها 9 دقیقه بازی کرده بود!

روی اولین حمله جدی رم بود که ژروینیو در دقیقه 13 گل زد. او روی پاس عالی فرانچسکو توتی توانست از آنتونی ریویر بگذرد و با خونسردی په‌په رینا را جا بگذارد و دروازه خالی را باز کند. ری‌ویر دقایقی بعد مصدوم شد و جایش را به بازیکن جدید ناپولی، فوزی غلام داد.

رم در دقیقه 32 با شوت تماشایی پای چپ کوین استروتمن از فاصله 25 متر به گل دوم رسید.

ناپولی در دقیقه 47 به گل رسید. پاس گونسالو ایگواین با برخورد به مهدی بن‌عطیه به تیر دروازه رم برخورد کرد و سپس توپ به مورگان دسانکتیس، دروازه‌بان سابق ناپولی خورد و به درون دروازه غلتید.

دریس مرتنس در فاصله 20 دقیقه به پایان مسابقه گل تساوی را زد. روی ایگواین خطا شد اما داور آوانتاژ اعلام کرد و توپ به مرتنس رسید و او با گذر از لئاندرو کاستان دروازه دسانکتیس را گشود.

در نهایت ژروینیو در دقیقه 88 گل برتری رم را زد. او که مقابل یوونتوس در دور قبل هم رم را پیروز کرده بود توپ را روی حرکت الساندرو فلورنتزی گرفت و توپ را از سمت تیر نزدیک‌تر به درون دروازه فرستاد.


ویدیو : پیروزی ارزشمند رم برابر ناپولی در خانه