پیروزی آسان والیبالیست های ایران مقابل هنگ کنگ/شروعی خوب در بازی های آسیایی :



لست بازی کنان تیم ملی فزتبال ایران مقابل قطر , لست بازی کنان تیم ملی فزتبال ایران مقابل قطر با شماره , اولین پیروزی تاریخ فوتسال ایران مقابل برزیل

 

 اخبار ورزشی - پیروزی آسان والیبالیست های ایران مقابل هنگ کنگ/شروعی خوب در بازی های آسیایی

 والیبالیست های ایران موفق شدند با نتیجه سه بر صفر هنگ کنگ را در بازی های آسیایی شکست بدهند.

به گزارش خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛شاگردان کواج در نخستین بازی خودشان در بازی های آسیایی تیم ملی هنگ کنگ را با نتیجه سه بر صفر (25-16، 25- 17 و 25-12)شکست دادند.

ست اول؛ 25-16 ایران
ایران با ترکیب عادل غلامی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، مهدی مهدوی و فرهاد ظریف بازی را شروع کرد و محمد موسوی، سعید معروف، امیر غفور، آرمین تشکری، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور روی نیمکت نشستند.

هنگ کنگ حرفی برای گفتن نداشت و ب سختی امتیاز می گرفت. وقتی ایران 10 امتیاز پیش بود، هنگ کنگی ها یک امتیاز سرویس گرفتند که بسیار خوشحال شدند. شادی آنها خنده نیمکت ایران را هم به همراه داشت.

نتیجه 14-6 بود که هنگ کنگی ها به خاطر کسب دو سه امتیاز متوالی به شدت شادی می کردند. حتی نفرات ذخیره آنها همراه با 15 تماشاگری که هنگ کنگی ها را تشویق می کردن، به دست زدن مشغول می شدند.

ایران وقت استرحت اول را 16-8 برد. معلوم است که والیبالیست ها هنوز خستگی مسابقات جهانی از تنشان بیرون نیامده است. گرفتن سرویس های شهرام محمودی به کار سختی برای هنگ کنگی ها تبدیل شده بود و در نهایت ایران ست اول را 25-16 برد.

آرمین تشکری تنها بازیکنی بود که در این ست به جای غلامی وارد زمین شد.

ست دوم 25-17 ایران
وقتی هنگ کنگ 2-0 جلو افتاد بازیکنانشان در پوست خود نمی گنجیدند. ست دوم پایاپای پیش رفت و ایران 8-6 وقت استراحت فنی را به پایان برد.

ایران در این ست اشتباه های زیادی داشت که این اشتباهات اجازه داد هنگ کنگی ها برای اولین بار 14-13 جلو بیفتند و به خوشحالی بپردازند. البته ایران این ست را هم 25-17 برد.

ست سوم 25 بر 12 ایران
ایران در همان شروع این ست از حریف فاصله گرفت و 9-3 جلو افتاد. آبشار محکم شهرام محمودی صورت شماره 15 هنگ کنگ را نشانه رفت که محمودی از او معذرت خواهی کرد. ایران 16-8 وقت استراحت فنی دوم را هم برد. ایران در این بازی تنها از هفت بازیکنش استفاده کرد. فاصله در این ست زیاد شده بود و ایران 20-10 جلو افتاده بود. این ست با نتیجه 25 بر 12 به سود ایران رقم خورد.

  اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : پیروزی آسان والیبالیست های ایران مقابل هنگ کنگ/شروعی خوب در بازی های آسیایی