پیروانی: ما هم از گوام شکایت خواهیم کرد : مدیر ورزشی تیم ملی گفت: اگر بحث شکایت ...


مدیر ورزشی تیم ملی گفت: اگر بحث شکایت گوآم از AFC مطرح است ما هم از این کشور شکایت می‌کنیم. خبرگزاری فارس: افشین پیروانی در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد مشکلاتی که برای صدور روادید برای بازیکنان تیم ملی پیش آمده گفت: باید این مشکلات حل شود و AFC همکاری بیشتری انجام بدهد. ما 17شهریور در هند بازی داریم اما هنوز دعوت نامه به سفارت هند نرسیده است. چنین مشکلاتی خارج از حیطه مسئولان فدراسیون فوتبال است و مقامات بالاتر باید در این مورد اقدام کنند و تصمیم بگیرند. اینکه بازیکنان گوآم هنوز ویزا نگرفته و یا اینکه ما هم ویزای گوآم را نگرفته ایم مشکلاتی است که باید با تعامل حل شود.

پیروانی در مورد اینکه ظاهرا گوآم از ایران به AFC شکایت کرده و آیا این شکایت تیم ملی فوتبال ایران را تهدید می‌کند گفت: اینکه آنها باید در کشور ثالث روادید ایران را بگیرند دقیقا شرایطی است که ما داریم و ما هم باید برویم و در یک کشور دیگر ویزای گوآم را بگیریم. اگر قرار بر شکایت باشد ما هم هفته آینده شکایتمان را به AFC می‌فرستیم اما این بحث‌ها ورزشی نیست.

وی ادامه داد: بازیکنان گوآم گذرنامه آمریکایی دارند و ما در کشورمان سفارت آمریکا نداریم و سفارت حافظ منافع هم نمی‌تواند ویزا صادر کند. بازیکنان ما هم باید در راه بازگشت از  هند در امارات یا ترکیه بروند و ویزای گوآم را بگیرند و ما در یکی از این دو کشور توقف می‌کنیم تا ویزای خود را برای سفر به گوام بگیریم با این حال فکر نمی‌کنم AFC در مورد این شکایت اقدام خاصی کند زیرا بحث مربوط به مسائل ورزشی نیست.

پیروانی در مورد علت تغییر ورزشگاه بازی با گوآم از ورزشگاه انقلاب کرج به ورزشگاه آزادی گفت: در کرج هتلی برای اقامت تیم ملی نیست و ما روز پنجشنبه برای رفتن از تهران به کرج به ترافیک شدیدی مواجه خواهیم شد ضمن اینکه دوستان زمین ورزشگاه کرج را بررسی کردند و گفتند که کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج خیلی مناسب نیست شاید مسئولان کرجی بگویند که زمین ما خوب است اما مربیان تیم ملی می‌گویند در سال‌های گذشته که تیم ملی در این ورزشگاه بازی کرده زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج وضعیت بهتری داشته است.

مدیر تیم ملی تصریح کرد: البته تغییر ورزشگاه به بحث اعتراض گوآم هم ربط پیدا می‌کند اینکه ورزشگاه آزادی وجود دارد بنابراین ما 12 شهریور ماه در این ورزشگاه به مصاف گوآم خواهیم رفت.

پیروانی در مورد زمان اعلام فهرست تیم ملی گفت: فهرست تیم ملی بعد از ‌آخرین بازی هفته آینده در لیگ برتر یعنی سه شنبه شب برگزار می‌شود و اردوی ما روز چهارشنبه آغاز خواهد شد این نکته را باید بگویم وقتی تفکر جهانی است و کار بزرگی قرار است انجام بدهیم باید رفتار هم جهانی باشد ما هنوز دغدغه‌ها و مشکلاتی داریم از هر کسی که می‌تواند به هر شکلی به تیم ملی کمک کند تا این تیم به جام جهانی برود و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند استقبال می‌کنیم.


ویدیو : پیروانی: ما هم از گوام شکایت خواهیم کرد