پیرمرد؛ دلیل اصلی خداحافظی فرهاد مجیدی : با گذشت چند ماه از خداحافظی فرهاد ...


با گذشت چند ماه از خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال، هنوز هواداران این تیم و دوستداران مجیدی دلیل اصلی خداحافظی ناگهانی فرهاد را نمی‌دانند. پیک خبر: یک عده می‌گویند مجیدی به تشخیص پزشک خود خداحافظی کرد، عده‌ای معتقدند حضور در دوره مربیگری پیشرفته باعث خداحافظی فرهاد شد، برخی می‌گویند فرهاد حوصله تحمل امیر قلعه‌نوعی و اطرافیان او را نداشت، یک عده ادعا دارند تست‌های پی در پی دوپینگ فرهاد را آزار می‌داد و عده دیگری هم به مسائل خانوادگی این بازیکن اشاره دارند.

اما همزمان با افشاگری نکونام علیه قلعه‌نوعی، وقتی با یکی از بازیکنان سابق استقلال تماس گرفتیم تا صحت و سقم گفته‌های نکو را جویا شویم، طرف به این شرط که نامش فاش نشود، گفت: «جواد خیلی حرف‌ها را هم نزد. مثلا او به دلیل خداحافظی فرهاد مجیدی اشاره نکرد. فرهاد به شدت از سوی قلعه‌نوعی تحت فشار بود و امیر که دوست نداشت مجیدی در تیمش باشد و به اصرار فتح‌اله‌زاده فرهاد را برگرداند، بعد از هر بازی که مجیدی برای استقلال گل می‌زد، وقتی به رختکن می‌آمد، به جای تشکر از او، سر سایر مهاجمان فریاد می‌کشید و می‌گفت خاک توی سر شما که یک پیرمرد برای استقلال گل می‌زند. گلزنی این پیرمرد از بی‌عرضگی شماست!

امیر آن قدر این لقب را تکرار کرد که فرهاد یک روز خصوصی به دوستان خود در استقلال گفت من دیگر حوصله این آدم را ندارم و نمی‌توانم بمانم… باز هم ما باور نمی‌کردیم که او وسط فصل خداحافظی کند و برود اما مجیدی رفت تا از لحاظ روحی و روانی تحت فشار نباشد.»


ویدیو : پیرمرد؛ دلیل اصلی خداحافظی فرهاد مجیدی