پیرس: اگر بكام را برای المپیك تحمیل كنند استعفا خواهم كرد :   سرمربی تیم ملی ...



ناچو می خواهم انتخاب را برای سرمربی سخت کنم , دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

 

سرمربی تیم ملی المپیك بریتانیا به سران فدارسیون این كشور هشدار داد چنانچه نام دیوید بكام را برای حضور در این تیم به او تحمیل كنند یك لحظه هم در این تیم باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دیوید بكام ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد و رئال مادرید در رسیدن میزبانی بازیهای المپیك به كشورش نقش بسزائی داشت و همگان انتظار داشتند كه نام او در تیم ملی المپیك بریتانیا برای حضور در این رقابت ها وجود داشته باشد اما استوارت پیرس سرمربی این تیم در میان ناباوری همگان نام او را در لیست نفرات دعوت شده قرار نداد تا سیل انتقادات به سوی او روانه شود.

پیرس كه فشار زیادی را به خاطر این تصمیم عجیب تحمل می كند از تصمیم خود دفاع و اعلام كرد چنانچه او را وادار به دعوت دیوید بكام كنند استعفا خواهد داد.

سرمربی سابق منچستر سیتی گفت: فكر نكنم مربی وجود داشته باشد كه با احساسات تصمیم بگیرد. باید تصمیمات من فوتبالی و بدور از هرگونه تعصب و احساسی باشد. اگر بخواهند اسم كسی را به من تحمیل كنند یك لحظه هم در تیم نخواهم ماند و فورا استعفا خواهم داد. وقتی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده ام یعنی شایستگی آن را داشته ام بنابرین باید به تصمیمات من احترام گذاشته شود.

هم تیمی های دیوید بكام در لس آنجلس گالاكسی فاش كردند بكام بعد از اینكه پی برده نام او در لیست نفرات دعوت شده به تیم المپیك بریتانیا قرار ندارد بسیار ناراحت شده و اشك در چشمانش حلقه زد.

فهرست هجده نفره تیم ملی فوتبال المپیك بریتانیا از سیزده بازیكن از این كشور و 5 بازیكن از ولز تشكیل شده است این در حالی كه بازیكنی از كشورهای ایرلند شمالی و اسكاتلند حضور ندارند چرا كه این دو كشور حاضر نشدند زیر پرچم انگلیس در این رقابت های حضور داشته باشند..../ایسنا


ویدیو : پیرس: اگر بكام را برای المپیك تحمیل كنند استعفا خواهم كرد