پیرزن ۹۸ ساله سوئدی زنده شد :     یك پیرزن ۹۸ ساله سوئدی دریافت كه اداره محاسبات ...



 

زنده سوزاندن دختر 18 ساله توسط مادرش , زنده شدن جنازه دختر 300 ساله عکس  , نجات معجزه آسا و زنده بیرون آمدن دختر 10 ساله از زیر آوار

 

یك پیرزن ۹۸ ساله سوئدی دریافت كه اداره محاسبات مالیاتی سوئد به اشتباه او را مرده قلمداد كرده و خدمات خود به او و پسرش را قطع كرده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مركز اطلاع رسانی سوئد "The local "،پزشكی در منطقه "ترولهاتان "واقع در غرب سوئد پس از مطالعه پرونده شوهر مرحوم این پیرزن سوئدی ،اشتباهاً مرگ همسر او را تایید كرده و دردسرهای زیادی برای وی ایجاد كرده است.

 

همین مسئله منجر به ثبت مرگ این پیرزن سوئدی در سیستم مالیاتی و خدمات رسانی سوئد شده و او از خدمات رفاهی مربوطه محروم شده است. این پیرزن سوئدی در نامه ای به مركز سلامت و ساماندهی مراقبت های بهداشتی سوئد نوشته است: مرگ من در تاریخ ۱۲آوریل سال ۲۰۱۲ به اشتباه به ثبت رسیده است.آنها مشخصات و اسناد من و همسرم را اشتباه گرفته اند .باید به جای مرگ من مرگ همسرم ثبت شود.

 

این پیرزن سوئدی با همكاری پسرش تاكنون زمان زیادی را صرف اثبات زنده بودن خود و خطای صورت گرفته كرده است و هنوز هم به این تلاش خود ادامه می دهد. هنوز حساب های مالی این پیرزن نیز ثبت دوباره نشده و او همچنان باید به نگارش نامه های خود برای حل این مسئله نادر ادامه دهد.

 

این پیرزن سوئدی در قسمتی از نامه خود خواستار ابطال جواز و اعتبار پزشك سهل انگار همسرش شده است و همچنین به علت فشارهای وارد شده به لحاظ روحی و جسمی خواستار غرامت شده است.


ویدیو : پیرزن ۹۸ ساله سوئدی زنده شد