پیدا شدن ماجرای عتیقه در حادثه خانه ویلایی : مرد جوانی كه در جریان حادثه‌ای ...



مرد جوانی كه در جریان حادثه‌ای مرموز در خانه‌ای ویلایی در شمال تهران یكی از دوستانش به دست شش مرد افغان‌ به قتل رسید و دیگری مجروح شده است، ادعا می‌كند از ماجرا خبر ندارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد حادثه در جریان خرید و فروش عتیقه رقم خورده است.

شامگاه چهارشنبه 27 آبان ماه بود كه مأموران پلیس از حادثه‌ای خونین در خانه‌ای ویلایی حوالی تجریش با‌خبر شدند. بررسی‌های اولیه حكایت از این داشت كه دو مرد جوان داخل خانه با ضربات چاقو هدف قرار گرفته‌اند كه یكی از آنها به قتل رسیده اما نفر دوم پس از انتقال به بیمارستان از مرگ فاصله گرفته است.

در حالی كه تحقیقات تیم جنایی نشان می‌دهد حادثه خونینی در جریان خرید و فروش عتیقه رقم خورده است، یكی از دوستان مقتول كه پلیس را از ماجرا با خبر كرده بود، روز گذشته از سوی بازپرس بستان‌زاده مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت من از نیت دوستانم خبر ندارم و نمی‌دانم چرا وارد خانه ویلایی شدند. روز حادثه همراه فرهاد و شهباز از شهرستان نوشهر به تهران آمدیم.
قرار بود از سرایدار خانه ویلایی كه مردی افغان است یك خودرو بخرند. شب حادثه نزدیكی خانه ویلایی، خودرومان را پارك كردیم. فرهاد و شهباز همراه مرد افغان وارد ساختمان شدند، اما من برای خرید ساندویچ راهی یك مغازه شدم. وقتی برگشتم متوجه فریاد از داخل ساختمان شدم. با كمك یكی از همسایه‌ها وارد ساختمان شدیم. مرد افغان و پنج مرد دیگر را دیدم كه از در پشتی ساختمان گریختند.

بعد متوجه شدم كه فرهاد با ضربات چاقو كشته شده است و شهباز را كه مجروح بود، به بیمارستان منتقل كردیم. این مرد گفت من دختری دو ماهه دارم و دلم برای بچه‌ام تنگ شده است. در جریان ماجرا هم نقش نداشتم و از شما می‌خواهم من را رها كنید تا به دیدار دخترم بروم.

پس از ثبت اظهارات این مرد، وی به دستور بازپرس در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 اخبار حوادث   -  جوان 


ویدیو : پیدا شدن ماجرای عتیقه در حادثه خانه ویلایی