«پیتر کاسیگ» در نوبت سلاخی داعش! : یکی از شبه‌ نظامیان داعش با لهجه‌ای انگلیسی ...


یکی از شبه‌ نظامیان داعش با لهجه‌ای انگلیسی در فیلم ویدئویی تهدید کرد که نفر بعدی پیتر کاسیگ 26 ساله خواهد بود. خبرگزاری ایسنا: چند روز پس از آنکه داعش فیلمی را به صورت آنلاین منتشر کرده و در آن تهدید کرد تا "پیتر کاسیگ"، گروگان 26 ساله آمریکایی را سر می‌برد، خانواده این گروگان گزیده‌هایی از یک نامه نوشته شده توسط پسرشان در جریان اسارتش را منتشر کردند.

اد و پائولا کاسیگ، والدین پیتر تصمیم گرفته‌اند تا گزیده‌های از این نامه را منتشر کنند.

داعش پس از سر بریدن جیمز فولی و استیون ساتلوف، خبرنگاران آمریکایی و دیوید هینز، امدادگر انگلیسی، روز جمعه ویدئوی دیگری را منتشر کرد که در آن سر بریدن آلن هنینگ، یکی دیگر از امدادگران انگلیسی را نشان می‌داد.

یکی از شبه‌نظامیان داعش با لهجه‌ای انگلیسی در پایان این فیلم ویدئویی تهدید کرد که نفر بعدی پیتر کاسیگ 26 ساله خواهد بود.

خانواده کاسیگ یک روز پس از انتشار این فیلم از طریق یوتیوب درخواست اندوهناک خود را از این شبه‌نظامیان مطرح کرده و از آنها خواستند تا رحم و مروت داشته و اجازه دهند تا پسرشان سالم از آنجا خارج شود.

در این فیلم احساسی مادر کاسیگ با به سر داشتن روسری پسرش را با نام عبدالرحمن خطاب می‌کند؛ نامی که وی در جریان اسارت در چنگال داعش و پس از مسلمان شدن انتخاب کرده است.

پیتر کاسیگ در نامه خود که در ژوئن سال‌جاری میلادی نوشته، می‌گوید: من به شدت از مردن می‌ترسم اما سخت‌ترین بخش آن اینکه نمی‌دانید چه موقع رخ می‌دهد و از خود می‌پرسید آیا هیچ امیدی برای زنده ماندن وجود دارد یا خیر. از تمام چیزهایی که رخ داده و مسائلی که شما با آن مواجه هستید ناراحتم.

اگر بمیرم دست‌کم می‌دانید و می‌توانید خود را تسکین دهید که به خاطر تلاش برای کاهش رنج و کمک به افراد نیازمند جان خود را از دست داده‌ام. من هر روز دعا می‌کنم و از وضعیت کنونی خود عصبانی نیستم. دوستتان دارم.

نخستین سفر پیتر کاسیگ به خاورمیانه به عنوان یکی از سربازان آمریکا بود اما سپس وی به یکی از امدادگران تبدیل شد تا از دید خود آلام قربانیان جنگ را کاهش دهد.


ویدیو : «پیتر کاسیگ» در نوبت سلاخی داعش!