پیتر دینکلج، کوتاه قامت بلند همت : سینما و جعبه جادویی تلویزیون، بی شک جذاب ...


سینما و جعبه جادویی تلویزیون، بی شک جذاب ترین و پرمخاطب ترین رسانه های جهان هستند. مردم آنچنان غرق در دیدن فیلم های جذاب می شوند که گاه از خود بی خود می شوند. با آمدن اینترنت و امکانات دیگر، بسیاری فکر می کردند سینما و تلویزیون جذابیت خود را از دست می دهند، اما این چنین نشد و نخواهد شد. روزنامه بانی فیلم - سید رضا اورنگ: سینما و جعبه جادویی تلویزیون، بی شک جذاب ترین و پرمخاطب ترین رسانه های جهان هستند. مردم آنچنان غرق در دیدن فیلم های جذاب می شوند که گاه از خود بی خود می شوند. با آمدن اینترنت و امکانات دیگر، بسیاری فکر می کردند سینما و تلویزیون جذابیت خود را از دست می دهند، اما این چنین نشد و نخواهد شد. زیرا مردم زندگی خویش و رویاهای شان را در فیلم ها دیده و بازیگران را آینه تمام قد خود می دانند.

کدام رسانه می تواند چنین جذاب و دلربا باشد؟ مهم نیست تکنولوژی چقدر پیشرفت کند، مهم این است که دیدن فیلم همیشه جذاب و دیدنی است. بسیاری از مردم جهان اوقات فراغت خود را در سالن های سینما یا پای گیرنده های تلویزیون می گذارند و از این کار لذتی غیرقابل وصف می برند. این درست که فیلم مجذوب کننده است، اما آنچه مخاطبان را جذب می کند، هنرنمایی بازیگران روی پرده سینما و قاب تلویزیون است.

پیتر دینکلج , اهداف بلند مدت و کوتاه مدت , زنان کوتاه و بلند قد

در طول تاریخ سینما و تلویزیون، این بازیگران بوده اند که مخاطبان را در سالن های سینما گرد آورده و یا مقابل تلویزیون نشانده اند. تولید فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی، یک کار جمعی است که با تلاش یک گروه به ثمر می رسد، اما همواره این بازیگران هستند که دلبری کرده و به چشم می آیند. اکثر مردم فیلم ها و سریال ها را با هنرپیشه ها می شناسند.

قهرمان هایی که در بازی نقش آفرینان جلوه گر می شوند، مخاطبان را با خود همراه کرده و تا لحظه پیروزی یا مرگ دنبال خود می کشانند. بازیگران بزرگی در عرصه سینما و تلویزیون پا به عرصه نهاده، هنرنمایی کرده و رفته اند، اما نام و بازی آنان در ذهن مخاطبان فیلم ها و سریال ها حک شده و پاک شدنی نیست. هنرمندانی جذاب و دوست داشتنی که روح و جسم همه عشق فیلم ها را تسخیر کرده و می کنند. اندام رعنا و صورت جذاب از فاکتورهای مهم بازیگران پرطرفدار بوده و هست. بسیاری از هنرپیشه ها به دلیل جذابیت توسط کارگردانان و تهیه کنندگان جذب این عرصه شدند. تعداد این گونه بازیگران آن قدر زیاد است که به شمار در نمی آید. در بین آنان نیز بازیگرانی بوده اند که اندامی رعنا و صورتی زیبا نداشتند، اما با توانایی خود هنرشان را به رخ مخاطبان کشیدند.

چطور و چگونه مژه های کوتاه و بلند را ریمل بزنیم , بلند کردن کت کوتاه , cinemakhabar پیتر دینکلج

در بین همه بازیگران، پیتر دینکلج بازیگر کوتاه قامت ۱۳۵ سانتی متری یک استثناست، یک اعجوبه که تاکنون سینما و تلویزیون به خود ندیده و شاید نبیند. پیش از ظهور و ثبوت دینکلج، کوتاه قامتان بسیاری وارد سینما و تلویزیون شدند، اما آنان را به چشم اسباب بازی هایی برای سرگرمی می نگریستند. هرگز این کوتاه قامتان را جدی نگرفته و حتی به چشم یک انسان به آنان نگاه نمی کردند، اما پیتر دینکلج با هنرنمایی کم نظیرش به همه ثابت کرد اشتباه بزرگی مرتکب شده اند که کوتاه قامتان را به هیچ انگاشته اند.

این هنرمند شاخص، با تلاش بسیار و هنرنمایی کم نظیر، توانست خود را به رده های بالای هنر بازیگری رسانده و حتی جوایز رنگارنگی را به خاطر استعداد و هنرش دریافت کند. این کوتاه قامت بلند همت، هنر بازیگری را در خون خود دارد و با آن زندگی می کند. بازی اش آنچنان زیبا و هنرمندانه است که چشم همه را خیره کرده. دینکلج، صدای بسیار زیبایی نیز دارد که در نقش آفرینی به او کمک فراوانی می کند. همین صدای خوب موجب شده تا به عنوان صداپیشه نیز فعالیت داشته باشد.

امروز کسی این بازیگر ۱۳۵ سانتی را به چشم یک کوتاه قامت نمی بیند، بلکه او را بازیگری می دانند توانا که قابلیت بازی در هر نقشی را دارد. دینکلج ۴۷ ساله در یکی از شهرهای کوچک نیوجرسی به دنیا آمد و با تمام محدودیت ها و تحقیرهایی که روبرو بود توانست با تلاش زیاد و همتی بالا در رشته نمایش فارغ التحصیل شود. وی با سختکوشی و سرسختی توانست برای خود نقشی در فیلم «زندگی در فراموشی» به دست آورد.

هنرنمایی او در این فیلم، منتقدان را به تحسین وا داشت. «مرا گناهکار بدان» و «مردان اکس: روزهای گذشته آینده» از دیگر فیلم هایی است که وی در آنها ایفای نقش کرده است. هر چند دینکلج چندین سال بود که به عنوان بازیگر فعالیت می کرد، اما اکثر مخاطبان او را با مجموعه پرطرفدار «بازی تاج و تخت» شناخته و به استعدادش پی بردند. دینکلج در نقش تیریون لنیستر فرزند کوتاه قامت یک لرد، در میان گردن کشان و شمشیر زنان تنومند خودنمایی کرد.

ازدواج زن قد بلند با مرد قد کوتاه , فرق حساب سپرده کوتاه مدت و بلند مدت , تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت

میان آن همه هنرپیشه، بازی او بیشتر به چشم مخاطبان و منتقدان آمد. همین درخشش نام او را شهره آفاق کرد. امروز کمتر کسی است که با سینما و تلویزیون آشنایی داشته باشد، اما پیتر دینکلج را نشناسد. هنرنمایی او در «بازی تاج و تخت» همگان را به تحسین وا داشت. به خاطر این درخشش، سال ۲۰۱۱ جایزه های «امی» و «گلدن گلوب» در میان خیل بازیگران ریز و درشت به او اهدا شد. سال ۲۰۱۵ برای بازی در همین سریال دوباره صاحب جایزه «امی» شد. با توانایی و استعدادی که دینکلج دارد، بی شک جایزه اسکار را هم در ویترین افتخارات خود جای خواهد داد.

قد بلند یا کوتاه , وام های کوتاه مدت و بلند مدت , درنگی کوتاه بر دستکش‌های بلند

امروز، وی تبدیل به یک بازیگر سرشناس شده است. در حال حاضر نیز چندین فیلم را در نوبت اکران و تولید دارد. بازیگران خوش قد و قامت و زیبارو، بیشتر مورد اقبال مخاطبان قرار می گیرند، اما دینکلج با بازی های خوب و تاثیرگذارش همه را وادار کرد تا به احترامش بایستند و کلاه از سر خود بردارند. بسیاری می پندارند که تنها، با قدی رعنا، صورتی زیبا و چشمانی آبی می توانند در عرصه سینما و تلویزیون موفق باشند، اما دینکلج به همه ثابت کرد برای بازیگر موفق شدن، فاکتورهای دیگری نیز احتیاج است که مهم ترین آنها استعداد، تمرین مداوم و سخت کوشی است. کسی که به واقع استعداد بازیگر شدن را دارد، مطمئناً با تلاش و ممارست می تواند به موفقیت برسد.

کوتاه قامت بازیکن بسکتبال , اپلیدی با موی بلند یا کوتاه , چگونه زنان قد بلند کوتاه‌تر به نظر آیند

برخی از به اصطلاح بازیگران، سر و صورت و اندام خود را به دست جراحان زیبایی می دهند تا در قبال دریافت دستمزدی سنگین، چهره های شان را تغییر داده تا به زعم خودشان موجه جلوه کنند. پیتر دینکلج، نه صورت خود را به دست جراحان زیبایی سپرد و نه از تلاش دست برداشت و دلسرد شد. او راه موفقیت را در تلاش و سخت کوشی دید و ثمره زحمات خود را نیز مشاهده کرد. این کوتاه قامت بلند همت، به همه آنانی که به هر طریق دارای نقص در بدن شان هستند فهماند که با وجود نقص عضو یا کوتاهی قامت هم می توان موفق بود، به شرط آنکه فعل خواستن را خوب صرف کنند و ناامیدی به خود راه ندهند. پیتر دینکلج در عالم سینما اسطوره نیست، اما استثنایی است فراموش ناشدنی و قابل احترام که نام و هنرش همواره در خاطر سینماگران و سینما دوستان باقی خواهد ماند.


ویدیو : پیتر دینکلج، کوتاه قامت بلند همت