پیام لاریجانی درپی شهادت سردار همدانی : رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ...


رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: شهید همدانی در حین ماموریت دفاع از حرم توسط نیروهای داعشی و در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید. خبرگزاری مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کاروان شهدای بزرگوار انقلاب بار دیگر یکی از فرزندان و یاران خدوم ملت ،فرمانده دلاور و سردار سرافراز حسین همدانی را همراه خود ساخت .

سردار رشید سپاه و فرمانده ارشد دفاع مقدس شهید حسین همدانی طی سال‌های متمادی و در عرصه‌های دشوار و حساس و سنگرهای نبرد به دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و رهبری اهتمام فراوان داشتند که فرماندهی ردهای مختلف در سپاه از جمله سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بخشی از این تلاش‌ها بود .

شهید همدانی بعنوان مستشار ارشد سپاه پاسداران و مدافع حرم حضرت زینب (س) در مبارزه با دشمنان تکفیری انجام وظیفه می‌کرد و در امتداد ایثار خویش سرانجام در حین ماموریت دفاع از حرم توسط نیروهای داعشی و در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید .

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار حسین همدانی به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(س) ، مقام معظم رهبری ،فرماندهان و رزمندگان سپاه ،ملت شریف ایران،دوستان و خانواده بزرگوار ایشان امیدوارم روح بلند شهید حسین همدانی در جوار ارواح ملکوتی شهدا مشمول عند ربهم یرزقون و الطاف الهی قرار گیرد .

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی


ویدیو : پیام لاریجانی درپی شهادت سردار همدانی