پیام صوتی سرکرده داعش منتشر شد : سرکردۀ گروهک موسوم به داعش که خود را خلیفه ...


سرکردۀ گروهک موسوم به داعش که خود را خلیفه مسلمین نامیده، تمامی مسلمانان را به "هجرت" به "کشور"ش دعوت کرد و وعده داد که از مسلمانان دیگر کشورها نیز حمایت کند. خبرگزاری تسنیم: ابوبکر بغدادی که دو روز پیش خود با اعلام "خلافت اسلامی" خود را خلیفه نامیده، در یک فایل صوتی جدید همه مسلمانان را به مهاجرت به "کشور"ش فراخواند و مدعی شد که از مسلمانان دیگر کشورها نیز حمایت خواهد کرد.

بغدادی در نخستین پیام صوتی پس از اعلام "خلافت"، که در سایت های به اصطلاح "جهادی" منتشر شد، گفت: «ای مسلمانانِ همۀ سرزمین ها! هر که می تواند باید به "کشور اسلامی" مهاجرت کند، چرا که هجرت به "دار الاسلام" واجب است».

خلیفۀ خودخوانده - که جز یک تصویر قدیمی منتشر شده از سوی سازمان های اطلاعاتی آمریکا، هیچ اثر و نشانی از وی وجود ندارد- درباره این که "کشور"ش دقیقا کجاست و چگونه و در کجا می خواهد از این "مهاجران" استقبال کند، توضیحی نداده است.

بغدادی در ادامه آورده است: این دعوت ما به طور ویژه، دانشجویان و طلاب و مبلّغان و افراد دارای توانایی های خاص نظامی، اداری و خدماتی از جمله مهندسان و پزشکان و متخصصان کلیه رشته ها... را شامل می شود  که مهاجرت بر آنها واجب است، زیرا مسلمانان به آنها نیاز مبرم دارند.

وی همچنین وعده داد، انتقام مسلمانانی را که در کشورهای دیگر مورد ظلم قرار گیرند، خواهد گرفت.

خلیفۀ خودخوانده در بخش دیگری از پیام خود آورده است: «ای سربازان دولت اسلام! برادران شما در تمامی سرزمین ها منتظر یاری شما و چشم به راه طلایه داران شما هستند...» (!)

این پیام منسوب به بغدادی در حالی منتشر می شود که عملیات ارتش عراق و گروه های داوطلب از اقشار مختلف جامعه عراق بر ضد داعش به شدت ادامه دارد و هر روز عرصه را بر تروریست های این گروهک تنگ تر می کند.


ویدیو : پیام صوتی سرکرده داعش منتشر شد