پیام حمایت رسول خطیبی از تراکتورسازی / محبوبمان را تنها نگذاریم : سرمربی سابق ...



رسول خطیبی , پیام رحلت رسول اکرم , رسول خطیبی ویکیپدیا

سرمربی سابق تراکتورسازی در پیامی، از همه هواداران این تیم تراکتورسازی درخواست کرد تا تیم محبوب شان را تنها نگذارند.

به گزارش کاپ، در حالی که تنش و درگیری بین مخالفان و موافقان چند چهره از جمله رسول خطیبی در تبریز بسیار داغ است اما خطیبی در آستانه اولین دیدار آسیایی تراکتورسازی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده: «اینک تراکتورسازی به حمایت بیش از پیش هوادارانش نیاز دارد، هوادارانی که بارها ثابت کرده اند که بهترین ها هستند و تیم شان را هیچگاه تنها نمی گذارند. امروز و در آستانه بازی های تراکتور سازی در لیگ قهرمانان آسیا، همه ما وظیفه داریم تا برای کمک به تیم محبوب آذربایجان، یکدل و یکپارچه در ورزشگاه حضور پیدا کنیم و با حمایت از نماینده کشورمان باعث اوج گیری دوباره تیم مان شویم.

امروز زمان همدلی و همبستگی همه عاشقان سربلندی ورزش آذربایجان است و تراکتور سازی نماینده شایسته دیار غیرت و تعصب در آسیا. حمایت از تیم را با حضور در ورزشگاه، به همه نشان خواهیم داد و آسیا را مقهور قدرت بیش از پیش تراکتورسازی می کنیم چه آن که همه، تراکتورسازی را با تماشاگران پر شور، متعصب و وفادارش می شناسند.

 

امروز، روز حمایت از نماد غیرت، تعصب و فرهنگ آذربایجان در عرصه ورزش است و بنده نیز همپای همه هواداران در ورزشگاه به تشویق نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خواهم پرداخت. امیدوارم با حضور همه جانبه مردم و تشویق جانانه و حمایت از کادرفنی، اجازه ندهیم که تراکتور محبوب مان احساس تنهایی کند. سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) منتظر هواداران پرشوری است که به عشق تراکتور نفس می کشند.»

 

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو : پیام حمایت رسول خطیبی از تراکتورسازی / محبوبمان را تنها نگذاریم