پیام تسلیت‌ فوتبالی‌ها درپی درگذشت بهزادی : اهالی فوتبال بار دیگر در شوک درگذشت ...


اهالی فوتبال بار دیگر در شوک درگذشت یکی دیگر از بازیکنان فوتبال به سر می برد؛ این بار سرطلایی فوتبال ایران. ورزش سه: اهالی فوتبال بار دیگر در شوک درگذشت یکی دیگر از بازیکنان فوتبال به سر می برد؛ این بار سرطلایی فوتبال ایران.

همایون بهزادی؛ بامداد امروز درگذشت و به همین مناسبت اهالی فوتبال برای ابراز همدردی با خانواده او و جامعه ورزش تسلیت خود را اعلام کردند.

علی پروین

اسطوره پرسپولیسی ها که بار دیگر سیاهپوش شده این ضایعه را به جامعه ورزش تسلیت گفت:« تسلیت می گویم درگذشت سرطلایی فوتبال ایران. بزرگ پرسپولیس از پیش ما رفت. خداحافظ سرطلایی

علی کریمی

شماره هشت محبوب پرسپولیسی ها نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت: بدرود سرطلایی فوتبال ما... روحت شاد

علی دایی

در پیام علی دایی به مناسبت درگذشت همایون بهزادی پیشکسوت پرسپولیس آمده است: "می‌خواستیم پرواز را به خاطر بسپاریم. می خواستیم  سایه سرطلایی فوتبال مان را بازهم بالای سرمان داشته باشیم، دوست داشتیم پیک مرگ از ایستگاه فوتبال فاصله بگیرد، آرزویمان بود همایون خان فوتبال مان بیشتر بماند و با آن لحن دلنشین برایمان روایت گر روزهای گذشته باشد و از حافظ و فردوسی و سعدی و مولوی برایمان شعری بخواند آنگونه که خود غزلسرای بی تکرار مستطیل سبز و ادیب بیرون از چمن فوتبال بود اما چه می توان کرد با نفسی که کافیست برود و برنگردد. افسوس فاتح آسمان محوطه های جریمه هم ما را تنها گذاشت.خداحافظ استاد.
فراق همایون بهزادی عزیز همه ما را متاثر کرد. در غم نبودنش شریک غم بازماندگان هستم."


حشمت مهاجرانی: ای کاش او را در نسل آرژانتین داشتم

سرمربی تیم ملی در نیمه دوم دهه 70 میلادی که بارها با پیراهن تیم‌های تاج سابق و پاس روبه‌روی همایون بهزادی ایستاده و نبوغش را تجربه کرده بود، با ابراز تاسف از فوت بهزادی می‌گوید: برای من جای دریغ مانده که همایون سال‌های آخر عمرش را به سختی گذراند و کسی برای او هیچ کاری انجام نداد. در جام جهانی آرژانتین یکی از نقاط ضعف تیم ملی سرزنی بود و مهاجمان سرزن من افت مشهودی کرده بودند. من در آرژانتین با خودم فکر می‌کردم ای کاش بازیکنانی مثل بهزادی و قلیچ‌ را داشتم. شاید اگر همایون در آن زمان از فوتبال خداحافظی نکرده بود، ما در جام جهانی 78 نتایج بسیار بهتری می‌گرفتیم.

فرکی:  سرزنی را از همایون بهزادی یاد گرفتم

حسین فرکی جزو مهاجمان یک نسل بعد از همایون بهزادی بود که سرزنی را از بهزادی و خلف او غلامحسین مظلومی فراگرفت. او می‌گوید: در فوتبال ایران من سنترفوروارد بودم و الگوی من قبل حضور در فوتبال حرفه‌ای بازیکنانی مثل همایون بهزادی و غلامحسین مظلومی بودند در واقع مهاجم سرزن تیم ملی همایون بهزادی بود و او جایش را به مظلومی داد و غلامحسین مظلومی هم جایشان را به غفور جهانی و من دادند و من متاسفم که هر دو سلف من در فوتبال ملی جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند. فوت همایون خان را به همه پرسپولیسی‌ها، به همسر ایشان و آقا شاهین و علی آقا تسلیت می‌گویم و از خداوند علو درجات برای ایشان هستم.

محمد پنجعلی: در بدترین شرایط حفظ حرمت می‌کرد

محمد پنجعلی که در سالیان اخیر همواره کاپیتان تیم ستارگان پیشکسوت پرسپولیس تحت مدیریت همایون بهزادی بوده است، می‌گوید همایون خان همیشه حتی در بدترین شرایط حرمت اطرافیان خود و از جمله کم سن و سال‌ترین بازیکن را رعایت می‌کرد. پنجعلی می‌گوید: همواره وقتی می‌خواستیم بازی‌ها را شروع کنیم همه ما را با پیشوند آقا صدا می‌کرد حتی یک بار هم نشد اسم کوچک بچه‌ها را بگوید اما این نکته تلخ هیچ وقت از ذهنم نمی‌رود که همیشه وقتی تیم‌ ما قهرمان می‌شد، اثری از همایون بهزادی نبود. نه با ما روی سکو می‌آمد و نه با ما در جشن شرکت می‌کرد. در سال‌های اخیر و در قهرمانی‌های ما مثل قهرمانی‌ها در جام کرمان خودرو هیچگاه در عکس‌های قهرمانی جای همایون بهزادی را نمی‌بینیم. بهزادی رنج کشید و با تلخی بار سفر بست. او واقعا مظلوم فوت شد.

بهروز سلطانی: می‌گفت رئیس فدراسیون اموات من هستم

بهروز سلطانی که طی 20 سال اخیر در تمام تیم‌های پیشکسوت پرسپولیس گلر اول بود و شاگردی همایون بهزادی را در دوران بازنشستگی تجربه کرد ضمن ابراز تاسف گفت: من متاسفم که همایون بهزادی در حالی به رحمت خدا رفت که اجاره‌نشین بود. روزگاری در فوتبال ایران برای دیدن همایون بهزادی باید از دو ماه پیش وقت می‌گرفتند اما متاسفانه به این آدم توجه نشد. من تازه متوجه شدم که در دو سال اخیر او 4 خانه عوض کرد. از ولنجک به پردیس، از پردیس به کرج و از کرج به میرداماد، یک چنین جابجایی توام با استرس و اضطراب برای همه مضر است دیگر چه رسد به آدمی که بالای 70 سال سن داشت و این همه درد و غم داشت. روزی از او خواهش داشتم و گفتم همایون خان شما رئیس کمیته پیشکسوتان هستید ولی او با همان لحن همیشگی گفت بهروزجان من رئیس فدراسیون اموات هستم و امیدوارم بعد از مرگ من هیچ کس این مسئولیت را نداشته باشد.

علیرضا حقیقی

دروازه بان سابق پرسپولیس ضمن عرض تسلیت در واکنس به خبر درگذشت همایون بهزادی نوشت:

" نه فقط به عنوان یک پرسپولیسی،بلکه به عنوان عضوی از تیم ملی فوتبال ایران از درگذشت همایون بهزادی ناراحت شدم.  درگذشت اسطوره پرسپولیس و سر طلایی فوتبال ایران همزمان با امضای قرارداد جدیدم با تیم ماریتیمو که اتفاقی شیرین برای من بود، کام مرا تلخ کرد. آقای بهزادی یک قهرمان ملی و اسطوره ای بزرگ برای پرسپولیس بود که نام و یادش همیشه زنده خواهد ماند. من هم این اتفاق را به خانواده او، جامعه فوتبال و ورزش ایران تسلیت میگم."

محمد نوری

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس و این فصل تیم مسیمیر قطر نیز با ارسال پیامی درگذشت همایون بهزادی را تسلیت گفت: همایون خان جایت در بهشت است و روحت شاد. تسلیت می گویم به جامعه فوتبال و هواداران پرسپولیس درگذشت سرطلایی فوتبال ایران و برای خانواده اش آرزوی صبر می کنم.

ابراهیم شکوری

بازیکن سابق پرسپولیس و مدافع حال حاضر سایپا نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش این ضایعه را تسلیت گفت: « خدا رحمتت کنه همایون خان بهزادی، سرطلایی عزیز فوتبال ایران رو... حالم از شب هایی که با آرامش می خوابیم و صبح باید این خبرها را بشنویم بهم می خورده... تسلیت می گویم به خانواده بهزادی عزیز و هواداران پرسپولیس.»

بهشاد یاورزاده

بازیکن سابق استقلال نیز بابت این خبر پستی در صفحه شخصی اش قرار داد و این ضایعه را به جامعه ورزش تسلیت گفت: « عمو همایون هم رفت... امروز عمو همایون رفت پیش بابامو و عمو حمید شیرزادگان، دکتر اکرامی، ناصرخان و آقا رضا احدی... مطمئنم تو بهشت خیلی از بیشتر از اینجا صفا می کنید... روحتون شاد»

مهدی امیر آبادی

بازیکن سابق تیم ملی و استقلال نیز این ضایعه را به اهالی ورزش تسلیت گفت: « باز هم تسلیت به جامعه فوتبال... همایون خان هم از بین ما رفت... بیایید قدر همدیگر رو تا موقعی که زنده هستیم بدونیم.»

احمد نوراللهی

هافبک دفاعی جوان پرسپولیس نیز این ضایعه را به خانواده و هواداران پرسپولیس تسلیت گفت: روحت شاد سرطلایی فوتبال ایران... سلام مارو به کاپیتان مون برسون»

آتیلا حجازی

فرزند اسطوره باشگاه استقلال در واکنش به خبر فوت همایون بهزادی در صفحه شخصی خود نوشت: "بدرور همایون خان سرطلایی راحت شدی. حالا دیگه رفیقت تنها نیست. مراقبش باش. روحت شاد."

هادی عقیلی

مدافع تیم فوتبال سپاهان درگذشت همایون بهزادی را تسلیت گفت و نوشت: " و باز هم بیدار شدن ما از خواب و شنیدن خبر به خواب ابدی رفتن یکی از بزرگان فوتبال ... فوت همایون خان سر طلایی رو به جامعه فوتبال به ویژه پرسپولیسی های عزیز و همچنین خانواده محترم همایون خان تسلیت میگم."

وحید طالب‌لو

دروازه ‌بان تیم فوتبال استقلال تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " خدایا در این روزهای عسرت، ناتحمل و سرد صبر بیشتری به ما عطا کن. همایون بهزادی! سر طلایی فوتبال ایران روحت شاد. در جهان آخرت عزتت افزون تر و بودنت گرامی تر."

علی انصاریان

علی انصاریان بازیکن بازنشسه پرسپولیس نیز به درگذشت بهزادی واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: "چه زمستون بدی شده امسال... روحت شاد مرد متواضع و اسطوره سر طلائی"

وطنخواه : همایون ورحت شاد

رضا وطنخواه همبازی همایون بهزادی با عرض تسلیت به مناسبت فوت بهزادی خاطره ای از او نقل می کند و می گوید : او فوق ستاره بزرگ فوتبال اریران در زمان خودش بود .در سال‌های دهه 40 که به ملک مطیعی و وثوقی برای هر فیلم 40 هزارتومان می‌دادند به همایون 100هزار تومان پیشنهاد کردند تا در نقش خودش برای فیلم سرطلایی بازی کند اما قبول نکرد، درست مثل مرحوم تختی.روحش شاد .

وطنخواه : همایون روحت شاد

رضا وطنخواه همبازی همایون بهزادی با عرض تسلیت به مناسبت فوت بهزادی خاطره ای از او نقل می کند و می گوید : او فوق ستاره بزرگ فوتبال اریران در زمان خودش بود .در سال‌های دهه 40 که به ملک مطیعی و وثوقی برای هر فیلم 40 هزارتومان می‌دادند به همایون 100هزار تومان پیشنهاد کردند تا در نقش خودش برای فیلم سرطلایی بازی کند اما قبول نکرد، درست مثل مرحوم تختی.روحش شاد .

جواد الله‌وردی: همایون پاک شد و خاک شد

جواد الله‌وردی ملی‌پوشی که در سال 1352 از تیم تاج سابق به پرسپولیس آمد درباره همایون بهزادی و فوتش می‌گوید: بعضی حرف‌ها را نمی‌شود گفت. همایون پاک شد و خاک شد؛ نه اینکه گناهکار بوده باشد که همه ما گناه زیاد داریم اما زجری که کشید و خدمتی که به هم‌نسلان و  پیشکسوتان کرد، باعث شد در 74 سالگی پاک به آن دنیا برود.

الله ورزی می گوید :سال 52 که من از تاج جدا شدم پیش من آمد و گفت نمی‌خواهم تو را از چنگ تاج خارج کنم بلکه می‌خواهم فوتبال تو نابود نشود، پسر تو به المپیک رفته‌ای و حق توست که در یک تیم بزرگ بازی کنی حالا اگر تاج نشد، پرسپولیس.

او در پایان گفت :افتخارم این است که با همایون بهزادی به پرسپولیس رفتم و افتخارم این است که سال 86 در برنامه دورخیز که من مجری آن بودم برای اولین‌بار بعد از 29 سال تصویر همایون بهزادی روی صفحه تلویزیون ظاهر شد و نام همایون خان از فهرست ممنوعه خارج شد. من هم فقدان سرطلایی فوتبال را تسلیت می‌گویم و برای روح پاکش آرزومند مغفرت هستم.

ابراهیم آشتیانی: هر سانتر برای سرطلایی یک خطر بالقوه بود

ابراهیم آشتیانی همبازی همایون بهزادی در تیم‌های ملی، پرسپولیس، پیکان و شاهین با بغض می گوید: متاسفم که به علت گرفتاری روز 14 دی در مراسم تولدش حضور پیدا نکردم و نتوانستم کاپیتان محبوبم را برای آخرین بار ببینم.

آشتیانی افزود: همایون بهزادی از دید من بهترین سرزن تاریخ فوتبال ایران است نه اینکه فکر کنید حالا چون فوت شده من اینطور می‌گویم، نه؛ واقعا برای همایون بهزادی هر سانتری که از طرف من و علی(پروین) انجام می‌شد یک خطر بالقوه بود. گاهی همایون خودش ضربه سر به سمت دروازه حریف می‌زد و گاهی برای بازیکنان دیگر مثل کلانی خدابیامرز، صفر (ایرانپاک)، مصطفوی و گنجاپور و شیرزادگان فرصت ایجاد می‌کرد. می‌دانستم بیمار است همیشه درد و ناراحتی‌اش را باور داشتم اما مرگش را هرگز.

جعفر کاشانی: کامم تلخ شد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی که برای تعطیلاتی کوتاه به کلاردشت سفر کرده بود، با تلفن ورزش سه از مرگ همایون بهزادی خبردار شد و گفت: یاد روز تولدش افتادم. آن روز با وجود ناتوانی شدید و مصرف داروهای زیادی که برای بیماریش خورده بود اما با همان مهربانی ذاتی  با دیگران حرف زد. او یک بازیکن سرآمد و بزرگ و شاید اولین بازیکن بین المللی فوتبال ما بود . روزی که همایون نباشد، روزتلخ و بدی است .

فرشاد پیوس: همایون پدر پرسپولیس بود

فرشاد پیوس هرچند یک گلزن بود و سبک فوتبالش به همایون شباهت زیادی نداشت اما همیشه او را الگوی فنی و اخلاقی خود می‌دانست. پیوس به ورزش سه گفت: اگر یادتان باشد روزی که با هم به دیدار سیدحسن خمینی رفته بودیم، به ایشان گفتم همایون بهزادی پدر پرسپولیس است و اگر من و امثال من در پرسپولیس کار کردیم به خاطر پشتوانه ذهنی و تاریخی بود که امثال همایون بهزادی برای ما ایجاد کرده بودند.

حقیقی: برای از دست دادن بزرگان فوتبال متأسفم

رضا حقیقی بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس بعد از شنیدن خبر درگذشت همایون بهزادی، به ورزش سه گفت: از شنیدن خبر درگذشت آقای بهزادی ناراحت شدم. متأسفم که باز هم شاهد از دست دادن یکی از بزرگان فوتبال هستیم.

او ادامه داد: این مصیبت وارده را به خانواده محترمشان و جامعه فوتبال تسلیت می گویم و از خداوند برای آنها در خواست صبر دارم.

ویسی: سرطلایی هم رفت

عبدالله ویسی سرمربی آبی های خوزستانی در پیامی به ورزش سه درگذشت همایون بهزادی را تشلیت گفت.

در این پیام آمده است: چند روز بعد از خبر ناگوار فوت رضا احدی بازهم فوتبال ایران عزادار شد و سرطلایی محبوب خود را از دست داد.

فوت این بزرگ فوتبال ایران و آسیا را به جامعه فوتبال و خانواده محترمش تسلیت می گویم و برای آن خانواده صبر از خدا خواهانم.

برهانی : آرزوی صبر برای بازمانده ها

آرش برهانی مهاجم استقلال نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش فوت همایون بهزادی را تسلیت گفت.

برهانی با انتشار تصاویری از مرحوم همایون بهزادی برای خانواده او آرزوی صبر کرد.

نکونام : به بازیکنان مکتب شاهین تسلیت می گویم

جواد نکونام بازیکن جدید العربی قطر که امروز صبح خبر درگذشت همایون بهزادی را شنیده، درباره این موضوع می‌گوید: «متاسفانه امروز صبح که از خواب بیدار شدم، خبر درگذشت همایون بهزادی را شنیدم و شوکه شدم. اصلا باور کردنی نیست که دوباره یکی از بزرگان فوتبال را از دست دادیم. این زنگ خطر برای ماست. برای این بزرگان چه کار کردیم؟ همایون بهزادی هم مشکلات زیادی داشت. حتی با هم چند بار حرف زدیم و واقعا بازیکنی مثل بهزادی، به حقش در این فوتبال نرسید.»

او ادامه می دهد: «به خانواده اش و همینطور جامعه فوتبال ایران و به خصوص بازیکنان مکتب شاهین که همه با اخلاق بودند، تسلیت می گویم.»

زادمهر: اتومبیل همایون‌خان روی دست مردم بود

 محمدرضا زادمهر از جمله کسانی بودند که در 18 سالگی توسط همایون بهزادی به پرسپولیس فراخوانده شده بود. او که جزو اولین گروه حاضر در خانه زنده یاد بهزادی بود، بیش از اکثر پیشکسوتان به سرطلایی نزدیک بود.  زادمهر با ناراحتی بسیار و تالم روحی به مرور خاطره‌ای از دوران نوجوانی‌اش اشاره کرد. او گفت: من افتخار این را داشتم که همایون بهزادی از نزدیکان خانوادگی‌ام باشد. یک بار او به منزل خواهرم آمده بود. همایون خان که دوست نزدیک داماد ما بود یک جیپ معروف داشت که همه در خیابان اتومبیلش را می‌شناختند. می‌خواهم از محبوبیت خدابیامرز برایتان یک صحنه ترسیم کنم شاید باورتان نشود روزی که او به خانه ما آمده بود، موقعی که او را تا جلوی خانه مشایعت کردیم و او سوار اتومبیلش شد، ناگهان همسایه‌ها و رهگذران متوجه حضورش شدند و در یک صحنه من دیدم اتومبیل جیپ او روی دست مردم تا نیم متر بالاتر از سطح زمین بالا آمده بود. به واقع من چنین محبوبیتی را در تاریخ فوتبال ایران نزد هیچ کس ندیده و تصور می‌کنم تا آخر عمرم هم نخواهم دید.

بیژن ذوالفقارنسب: همیشه به سرطلایی اعتقاد داشتم

ذوالفقارنسب که سال 53 توسط همایون بهزادی سرمربی وقت پرسپولیس جذب این تیم شد، همیشه الفت و ارتباط عاطفی خاصی با مرحوم بهزادی داشت. او می‌گوید: در سال 54 پرسپولیس قهرمان لیگ شد، این در حالی بود که او در میانه فصل از پرسپولیس رفته بود اما تیمی که او با حضور جوانان ساخت، قهرمان شده بود. شاید اگر تیمی در یک سال بازیکنانی مثل هادی طاووسی، جعفر کاشانی، مهراب شاهرخی، حسین کلانی و مسیح مسیح‌نیا را از دست می‌داد، به هیچ موفقیتی نمی‌رسید اما تیمی که همایون خان بست قهرمان لیگ شد.

ذوالفقارنسب می‌گوید: همیشه به همایون خان اعتقاد داشتم اگر اینطور نبود سال 82 از او خواهش نمی‌کردم که سر تمرین تیمم بیاید. من آن موقع همایون بهزادی را سر تمرین پیکان بردم و از او خواستم به مهاجمانم مثل بیرانوند، بهمن طهماسبی و ... گل زدن یاد بدهد.

تسلیت باشگاه ملوان

پس از درگذشت یکی از اسطوره های فوتبال ایران، باشگاه ملوان بندرانزلی یکی از، باشگاه هایی بود که در این رابطه واکنش نشان داد و اقدام به ارسال پیام تسلیتی در این باره کرد، انزلیچی ها در پیام تسلیت خود آورده اند:

"باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی در گذشت یکی از اسطوره های بزرگ ورزش و فوتبال ایران، مرحوم "همایون بهزادی"  را به خانواده و تمامی جامعه فوتبال ایران تسلیت گفته، و ازخداوند منان برای ایشان طلب آمرزش کرد."

مهرداد میناوند: یکی از بهترین‌های تاریخ را از دست دادیم

مهرداد میناوند چپ پای سابق تیم ملی فوتبال ایران در پیامی کوتاه مراتب تاثر خود را از فوت همایون بهزادی چنین اعلام می‌کند: روزهای تلخی را پشت سر می‌گذاریم و فوت آقای بهزادی بدترین خبر ممکن بود. او یک آدم نجیب، باسواد و فوق‌العاده بود که همه پرسپولیسی‌ها عاشقش بودند. من سعادت نداشتم بازی‌های او را تماشا کنم اما آنچه که درباره توانایی‌های فنی‌اش می‌گویند نشان می‌دهد که او جز بهترین‌های تاریخ است. خدا رحمتش کند.

شاهرودی: تسلیت به همه پرسپولیسی‌ها

رضا شاهرودی مربی تیم سیاه جامگان مراتب تسلیت خود را بابت فوت همایون بهزادی اعلام کرد و گفت: آقای بهزادی یکی از شریف‌ترین فوتبالی‌های تاریخ ماست. یک آدم افتاده و بدون غرور در حالی که مهمترین بازیکن زمانه خودش است. ما باید رفتار ایشان را یاد بگیریم و سرمشق کنیم. به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و امیدوارم که خدا به ایشان صبر بدهد.

تارتار: فوتبالی‌ها به او مدیون‌اند

مهدی تارتار سرمربی راه آهن درباره فوت همایون بهزادی می‌گوید: ایشان از چهره‌هایی است که فوتبال ایران به آن مدیون است. آنها نسلی بودند که فوتبال ایران را تبدیل به قدرت اول آسیا کردند و بخش مهمی از علاقه مردم به فوتبال ریشه در درخشش این نسل دارد. روحش شاد و یادش گرامی.

بیوک وطن‌خواه: برادر بزرگ را از دست دادم

عزت‌الله وطن‌خواه(بیوک) که تحت هدایت او پرسپولیس قهرمان مسابقات لیگ سال 54 شد مرگ همایون بهزادی را مرگ برادر بزرگش می‌‌داند. او می‌گوید: من در فوتبال یک برادر کوچک به نام رضا دارم اما امروز می‌گویم همایون برادر بزرگ من و همه بازیکنان پرسپولیس در نسل من بود و با مرگ او من برادر بزرگ را از دست دادم.

وطن‌خواه می‌گوید: در سال 54 همایون مربی بزرگسالان و مربی جوانان بودم. وقتی همایون به دلیل مشکلاتی از پرسپولیس جدا شد، من سرمربی شدم همان موقع سراغش رفتم و گفت همایون اگر راضی هستی من مربی شوم و او گفت بیوک بودن تو با بودن من چه فرقی می‌کند. من از پرسپولیس رفته‌ام اما قلبم پیش پرسپولیس و تو که مثل برادرم هستی خواهی بود.

بیوک وطن‌خواه ادامه داد: همایون بدون غل و غش و چشم‌داشت برای امور رفاهی پیشکسوتان کارهایی را انجام داد که هیچ کدام از ما نکردیم. ما باید قدردان لطف و محبت‌های او باشیم.

رمضانی:قدر قدیمی ها را بدانیم

داماد خانواده ناصر حجازی می‌گوید ای کاش وقتی پیشکسوتان زنده هستند قدرشان را بدانیم. سعید رمضانی در مورد درگذشت همایون بهزادی می‌گوید: خبر درگذشت بزرگان فوتبال در این روزها ما را اذیت می‌کند. به خانواده آن عزیز و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و ای کاش وقتی بزرگان زنده هستند قدر آنها را بدانیم نه اینکه وقتی از بینمان رفتند حسرت بخوریم.

همدانی: غم فوتبال ایران را فرا گرفته

متاسفانه امروزه شاهد از دست دادن ستاره ها و اسطوره های فوتبال کشورمان هستیم ،یکروز آبی و یکروز قرمز ،فردا نوبت کیست خدا میداند.

تا دیر نشده همدیگر را در یابیم که این تلنگری است برای ما که بدانیم احترام و محبت تنها چیزیست که میماند و دنیا به کسی وفا نکرده ،جا دارد به همه جامعه بزرگ ورزشی  به مناسبت از دست دادن اسطوره فوتبالمان همایون خان بهزادی را تسلیت گفته و از خدای بزرگ برای آن مرحوم غفران و علو درجات خواهانم و همچنین آرزوی سلامتی و تندرستی برای بازماندگان بزرگ ورزش و اسطوره هایمان را دارم انشالله.


ویدیو : پیام تسلیت‌ فوتبالی‌ها درپی درگذشت بهزادی