پیام تبریک میشل عون به حسن روحانی : پیام تبریك میشل عون رهبر جریان مسیحی آزاد ...


پیام تبریك میشل عون رهبر جریان مسیحی آزاد ملی لبنان به عنوان حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، تسلیم سفیر جمهوری اسلامی ایران شد. خبرگزاری مهر: پیام تبریك میشل عون رهبر جریان مسیحی آزاد ملی لبنان به عنوان حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، تسلیم سفیر جمهوری اسلامی ایران شد.

 دی شادارفیان مشاور میشل عون رهبر جریان مسیحی آزاد ملی لبنان در ملاقات با غضنفر ركن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، پیام تبریك میشل عون به عنوان حسن روحانی رئیس جمهور منتخب را تسلیم کرد.


دی شادارفیان در این ملاقات حضور گسترده مردم ایران در انتخابات را بی نظیر دانست و با اشاره به دیدگاه های دكتر روحانی، دوره كنونی را فرصتی برای كشورهای غربی جهت اصلاح خطاهای گذشته خود و بهبود روابط با ایران دانست.

غضنفر ركن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز ضمن تشكر از پیام میشل عون، به تشریح روند برگزاری سالم و دموكراتیك انتخابات در ایران پرداخت و با اشاره به حضور گسترده مردم در این انتخابات، خاطر نشان نمود انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران فرصت جدیدی فراروی كشورهای منطقه و جهان جهت اثبات ادعای های خود در حمایت از دموكراسی و مصالح ملت ها فراهم كرده است.

لازم به ذكر است میشل عون رئیس جریان آزاد ملی لبنان پیام خود، ضمن تبریك به مناسبت انتخاب دكتر حسن روحانی در جریان برگزاری انتخاباتی كاملا دموكراتیك و بی نظیر در ایران ابراز امیدواری نمود دوران ریاست جمهوری روحانی دورانی سرشار از شكوفایی و ثبات در جمهوری اسلامی ایران باشد.

میشل عون در این پیام همچنین از اهتمام روحانی به موضوع گفتگو و تفاهم در راستای خدمت به صلح و ثبات در منطقه و جهان و حمایت از قضایای برحق ملت ها قدردانی كرد.


ویدیو : پیام تبریک میشل عون به حسن روحانی