پیاده راه 17 شهریور دوباره خیابان می‌شود : نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ...


نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بازگشایی محدوده میدان شهدا تا خیابان صفا ظرف 2 ماه آینده خبر داد. خبرگزاری میزان: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بازگشایی محدوده میدان شهدا تا خیابان صفا ظرف 2 ماه آینده خبر داد.

مرتضی طلایی گفت: طی بازدید های متعددی که اعضای شورای اسلامی شهر تهران از محور پیاده راه 17 شهریور داشتند به طور کامل مشکلات این محور رصد شد.

وی افزود: در نهایت مقرر شد کار بازگشایی پیدا راه از محدوده میدان شهدا تا خیابان صفا در دستور کار قرار گیرد تا ترددهای شهروندان از این مسیر راحت تر انجام شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی شهرداری تهران برای شهروندان به منظور روان سازی ترددها خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم امکان توقف و دسترسی شهروندان به مغازه های موجود در پیاده راه 17 شهریور را فراهم کنیم، قرار شده به زودی پارکینگ هایی در این محدوده احداث شود.

طلایی با تاکید بر اینکه پیاده راه 17 شهریور به طور کامل بازگشایی نمی شود اظهارکرد: طرحی که پیش از در رابطه با بازگشایی کامل محور مطرح شده بود اجرایی نمی شود زیرا بر اساس مطالعات انجام شده، تنها در صورت بازگشایی بخشی از محور، مشکلات در این محدوده برطرف می شود.

وی از آماده بودن مکان های جدید استقرار موتورسیکلت فروشان و خودرو فروش های محور 17 شهریور خبر داد و گفت: مکان جدید استقرار این صنف ها آماده شده و به زودی مقدمات انتقال این اصناف از این محور انجام می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران رایگان شدن حمل و نقل عمومی در پیاده راه 17 شهریور را یکی از برنامه های شهرداری تهران بیان کرد و گفت: قرار شده حمل و نقل عمومی در پیاده راه 17 شهریور رایگان شود و ون هایی که در این محدوده نسبت به جا به جایی شهروندان اقدام می کنند پولی از مردم دریافت نکنند.

وی تاکید کرد: از ابتدا قرار بود تردد ها در این محور رایگان باشد اما بعد از مدتی کرایه 500 تومانی از شهروندان دریافت شد که این بار قرار شده بار دیگر این عبور و مرورها رایگان شود.


ویدیو : پیاده راه 17 شهریور دوباره خیابان می‌شود