پیاده‌روی خطر ابتلا به سرطان را كاهش می‌دهد :       وی در ادامه به افراد توصیه ...



 

 

یکی از علل ابتلا به سرطان کبد کدام است؟ , کدام یک از علل ابتلا به سرطان کبد است؟ , علل ابتلا به سرطان سینه

 

وی در ادامه به افراد توصیه كرد تنها با 30 دقیقه پیاده‌روی در روز، خطر ابتلا به تعداد زیادی از بیماری‌ها را در خود كاهش دهند.

 

فارس: پیاده‌روی منظم همچنین خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت و انواع مختلف سرطان را در افراد به میزان قابل توجهی كاهش می‌دهد.

 

به گزارش تلگراف، پیاده‌روی منظم همچنین خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت و انواع مختلف سرطان را در افراد به میزان قابل توجهی كاهش می‌دهد.

 

انجام فعالیت‌های منظم حتی پس از تشخیص ابتلای فرد به سرطان نیز می‌تواند مفید و موثر باشد.

 

طی پژوهشی، محققان داده‌های پزشكی مربوط به 150 هزار زن و مرد را كه پیش از این و برای پژوهش دیگری جمع‌آوری شده بود، مورد بررسی قرار دادند.

 

طی این پژوهش، داده‌های مربوط به فعالیت‌های این افراد در بین سال‌های 1982 تا 1997 مورد بررسی قرار گرفت.

 

پژوهشگران داده‌های مربوط به سطوح فعالیت افراد و موارد تشخیص ابتلا به سرطان روده بین سال‌های 1998 و 2005 و موارد مرگ ناشی از آن در سال‌های 1998 تا 2006 را مورد بررسی قرار دادند.

 

پژوهشگران با بررسی این داده‌ها دریافتند افرادی كه به صورت مداوم و حداقل 10 سال به انجام فعالیت هایی مانند پیاده‌روی پرداخته بودند، كم‌ترین خطر ابتلا به سرطان روده را بین تمام افرادی كه مورد بررسی قرر گرفته بودند، داشتند.

 

دكتر كاتلین وُلین از مدرسه پزشكی دانشگاه واشنگتن و از اعضا این تیم تحقیقاتی دراین‌باره می‌گوید: افردی كه بیشترین درصد فعالیت روزانه را داشتند، بیشترین بهره را دراین زمینه داشته‌اند، البته این افراد لزوما به دو ماراتن یا فعالیت چندین ساعته نمی‌پرداختند.

 

وی در ادامه به افراد توصیه كرد تنها با 30 دقیقه پیاده‌روی در روز، خطر ابتلا به تعداد زیادی از بیماری‌ها را در خود كاهش دهند.

 

وی خاطر نشان می‌كند: اعضا تیم تحقیقاتی ما پس از با بررسی نتایج پژوهش‌ها دریافتند با این شرایط، شما از نظر جسمی و روحی احساس بهتری خواهید داشت و در نتیجه عملكرد بهتری نیز پیدا می‌كنید.

 

وی اظهار می‌دارد: افرادی كه به صورت مداوم فعالیت داشته‌اند، كمتر از افراد كم‌تحرك در معرض مرگ ناشی از سرطان روده بزرگ قرار داشتند./فارس


ویدیو : پیاده‌روی خطر ابتلا به سرطان را كاهش می‌دهد