پژمان جمشیدی بازیگر تئاتر شد :  پژمان جمشیدی بازیگر تئاتر شد پژمان جمشیدی پس ...



پژمان جمشیدی یک بازیگر است نه فوتبالیست , پژمان جمشیدی , مادر پژمان جمشیدی

 پژمان جمشیدی بازیگر تئاتر شد

پژمان جمشیدی پس از نقش‌آفرینی در یک سریال، فیلم ویدیویی و فیلم کوتاه، حضور در صحنه نمایش را هم تجربه می‌کند.

عوامل سریال «پژمان» شب گذشته مهمان برنامه زنده « اینجا ایران است» با اجرای حسن رفیعی و امیراحمدی بودند. پژمان جمشیدی که به همراه شقایق دهقان، سروش صحت،‌ رضا کاظمی و اردشیر کاظمی در این برنامه حضور داشت از حضورش در یک نمایش خبر داد.

 

فوت مادر پژمان جمشیدی , ماشین پژمان جمشیدی , آیا پژمان جمشیدی ازدواج کرده است

 

جمشیدی که چهره بشدت خسته‌ای داشت در بخشی از برنامه با بیان این نکته که امروز روز پرمشغله‌ای داشته و بر این اساس به سختی فرصت حضور در این برنامه تلویزیونی را یافته است وقتی با واکنش مجری برنامه مواجه شد شرحی از فعالیت روزانه‌اش را بیان کرد که در آن از حضورش در تمرینات یک نمایش نام برد.


بر اساس شنیده‌ها جمشیدی این روزها مشغول تمرین نمایش «بادی که مرا برد» به کارگردانی علی نرگس نژاد است و قرار است در این تئاتر در کنار بهاره رهنما ایفای نقش کند.

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی , درگذشت مادر پژمان جمشیدی , پژمان جمشیدی و مادرش

 
ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس که پس از تجربه موفق سریال «پژمان» در فیلم کوتاه «سرخ» به کارگردانی بنیامین هفت لنگ و فیلم ویدیویی «شرف خانواده فاضل» به کارگردانی پوریا جاویدپور جلوی دوربین رفت همچنین قرار است در تازه‌ترین فیلم این کارگردان به نام «آس» نیز ایفای نقش کند.
گفتنی است جنگ شبانه «اینجا ایران است» روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت 22.30 به وقت تهران از آنتن شبکه جهانی جام پخش می‌شود...../inn.ir


ویدیو : پژمان جمشیدی بازیگر تئاتر شد