پژمان بازغی عاشق «ژولیت» شد!+عکس : «شهر تنهایی» داستان جوانی را روایت می کند ...



«شهر تنهایی» داستان جوانی را روایت می کند که در رشته هنر تحصیل کرده و بعد از دیدن نمایشنامه رومئو و ژولیت، عاشق ایفاگر نقش شخصیت ژولیت می شود.
به گزارش شبکه ایران، فیلم ویدئویی «شهر تنهایی» به کارگردانی سعید عباسی و تهیه کنندگی امیر پورکیان تابستان سال جاری به طور کامل در تهران مقابل دوربین رفته و چندی پیش برای دریافت پروانه نمایش به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارائه شد که با توجه به برخی اصلاحات انجام شده بر روی فیلم (وجود رابطه مثلث عشقی) در حال تدوین مجدد است.

پژمان بازغی , همسر پژمان بازغی , پژمان بازغی و همسرش
در همین زمینه پورکیان تهیه کننده پرو‍ژه به خبرنگار ما گفت: فیلم با اصلاحاتی که اداره نظارت و ارزشیابی اعلام کرده توسط حامد حسینی در حال تدوین مجدد است و طی هفته آینده با انجام این اصلاحات آماده نمایش خواهد شد. با پایان تدوین مجدد، فیلم در اولین فرصت از شبکه نمایش خانگی عرضه می شود. ضمن اینکه موسیقی فیلم نیز به طور انتخابی بوده است.

پدر پژمان بازغی , اینستاگرام پژمان بازغی , پژمان بازغی در دورهمی
پژمان بازغی، سحر قریشی، سولماز غنی، حمید مقدس، رحیمه سلطانی، محمدرضا نوروز، پروین ملکی و... بازیگران اصلی فیلم هستند.

بیوگرافی پژمان بازغی , دختر پژمان بازغی , درگذشت پژمان بازغی
«شهر تنهایی» داستان جوانی را روایت می کند که در رشته هنر تحصیل کرده و بعد از دیدن نمایشنامه رومئو و ژولیت، عاشق ایفاگر نقش شخصیت ژولیت می شود. این رابطه برای او اتفاقاتی را در طول داستان رقم می زند که... .

پژمان بازغی و مستانه مهاجر , دورهمی پژمان بازغی , زن پژمان بازغی
سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان، صدابردار: امیر حاتمی، مجری طرح: فریبا سادات خلیلی، برنامه ریز: مهدی آقایی، مدیر تولید: حسین الماسی، منشی صحنه: سپیده کریم خانی، عکاس: مژده لباسچی.... / : شبکه ایران


ویدیو : پژمان بازغی عاشق «ژولیت» شد!+عکس