پپ رختکن بایرن را به بازیکنانش بخشید! : پپ گواردیولا در اقدامی جالب اعلام کرد ...


پپ گواردیولا در اقدامی جالب اعلام کرد در رختکن تیمش در ورزشگاه آلیانس آره نا حضور نخواهد یافت چرا که رختکن متعلق به بازیکنان است. روزنامه هفت صبح: پپ گواردیولا در اقدامی جالب اعلام کرد در رختکن تیمش در ورزشگاه آلیانس آره نا حضور نخواهد یافت چرا که رختکن متعلق به بازیکنان است. گواردیولا در گفتگویی با روزنامه بیلد آلمان درباره این تصمیم خود عنوان کرد: «رختکن متعلق به بازیکنان است و آنها این اختیار را دارند هر کاری را که دوست دارند انجام دهند. بازیکنان معمولا در رختکن با همدیگر شوخی می کنند. آنها این حق را دارند که در نبود من درباره هر مسئله ای که می خواهند صحبت کنند. آنها حتی می توانند به انتقاد از من بپردازند و آنچه دوست دارند بر زبان آورند.»

گل سردار به بایرن , گل سردار آزمون به بایرن مونیخ , گل آزمون به بایرن

این اقدام گواردیولا در حالی است که یوپ هاینکس، سرمربی پیشین بایرن به ندرت رختکن تیم را ترک می کرد. بایرن مونیخ برای مربیان خود اتاقی را در کنار رختکن در نظر گرفته است و گواردیولا ترجیح می دهد به جای حضور در رختکن در این اتاق حضور یابد. در چند روز اخیر رسانه های انگلیسی از علاقه گواردیولا برای جذب داوید لوئیس، مدافع برزیلی چلسی خبر دادند اما خود او چنین نظری ندارد: «این شایعه انگلیسی است. داوید لوئیس در مونیخ بازی نخواهد کرد. ما پنج بازیکن در پست او داریم و نیازی به جذب بازیکنی جدید نیست.»

گواردیولا درباره استفاده از باستین شواین اشتایگر با وجود جذب تیاگو آلکانتارا گفت: «اشتایگر بازیکن خوبی است و از تجربه لازم برخوردار است. او بایرن را بسیار دوست دارد. اشتایگر تازه از دوران آسیب دیدگی رهایی یافته و برای بازگشت به روزهای اوج به زمان نیاز دارد. این چیزی است که خود او هم به آن اعتراف کرد. در بازی های دوستانه بیشتر به آلکانتارا میدان دادم؛ چرا که از آمادگی بیشتری برخوردار است.»


ویدیو : پپ رختکن بایرن را به بازیکنانش بخشید!