پول هواپیما بدهید، اتوبوس سوار شود :   اخبار اجتماعی - پول هواپیما بدهید، اتوبوس ...



تعبیر خواب هواپیما سوار شدن , 5 نفر سوار اتوبوس می شوند , زنان باردار هواپیما سوار شدن

 

اخبار اجتماعی - پول هواپیما بدهید، اتوبوس سوار شود!

در روزهای عادی و ایامی که منتهی به ایام اربعین نبود، تمامی تعاونی های موجود در پایانه آزادی حرکت های رفت و برگشت به سمت ایلام و مرز مهران داشتند اما از اوایل آذرماه بلیت اتوبوس به مقصد ایلام و مرز مهران نایاب شده و حتی برای تهیه بلیت از بازار سیاه هم باید آشنا داشت وگرنه باید عطای عزاداری در کربلا را در اربعین حسینی به لقایش بخشید.

چندروزی بیشتر به اربعین سید و سالار شهیدان باقی نمانده و آن هایی که در تکاپوی زیارت حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) هستند از چند روز گذشته تلاش خود را برای تهیه بلیت برای سفر به ایلام به کار بستند اما بازار سیاه مردم را در تنگنا قرار داده  و قیمت بلیت 22 هزار تومانی ایلام و مهران را تا 100 هزار تومان افزایش داده است.
 
به گزارش عصر خبر، به ایام اربعین حسینی نزدیک می شویم و عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین(ع) خود را برای زیارت پیاده آن حضرت آماده می‌‌‌کنند، قطعا رفتن به چنین سفری برای شیفتگان آن حضرت، سفری رؤیایی است که هر سختی را بر جان می‌‌خرند تا به فیض عظیم آن زیارت نائل شوند، عده ای سفر هوایی را انتخاب می کنند و عده ای دیگر نیز نذر دارند تا از مرز مهران  با پای پیاده به زیارت امام حسین (ع) بشتابند، در این بین زائرانی که از تهران به قصد شرکت در عزاداری های اربعین حسینی به صورت زمینی اقدام می کردند با نبود بلیت اتوبوس به مرز مهران مواجه شدند بلیت هایی که دستخوش بازار سیاه شده و قیمت آن را 3 تا 5 برابر افزایش داده است.
 
در روزهای عادی و ایامی که منتهی به ایام اربعین نبود، تمامی تعاونی های موجود در پایانه آزادی حرکت های رفت و برگشت به سمت ایلام و مرز مهران داشتند اما از اوایل آذرماه بلیت اتوبوس به مقصد ایلام و مرز مهران نایاب شده و حتی برای تهیه بلیت از بازار سیاه هم باید آشنا داشت وگرنه باید عطای عزاداری در کربلا را در اربعین حسینی به لقایش بخشید.
 
حین گشت زنی در پایانه آزادی برای پیدا کردن بلیت به مقصد مهران با مسافران بسیاری مواجه  شدیم که در به در دنبال بلیت اتوبوس بودند اما دریغ از وجود حتی یک بلیت، وقتی از آن ها پرسیدیم که چرا به صورت اینترنتی برای تهیه بلیت اقدام نمی کنید، گفتند از تمامی روش های ممکن از  روش اینترنتی گرفته تا مراجعه حضوری  برای تهیه بلیت اقدام کردیم اما متاسفانه می گویند تمامی بلیت های اتوبوس فروش رفته است در صورتی که اگر بخت با مسافر یار باشد می تواند به قیمت های گزاف آن هم به تعداد محدود بلیت تهیه کند.
 
علی، یکی از مسافرانی است که از ابتدای آذرماه به مقصد مرز مهران به دنبال بلیت است تا شاید بتواند اربعین حسینی را در کربلا حضور پیدا کند، می گوید: از اول آذرماه برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی اقدام کردم اما چون موفق نشدم به صورت حضوری به پایانه آزادی آمدم اما باز هم اثری از وجود بلیت به مقصد مهران یا ایلام وجود ندارد و تمامی تعاونی ها قصد دارند به صورت دربستی مسافر به مهران و ایلام ببرند.
 
وی ادامه داد: چرا نباید نظارتی بر صدور بلیت ها در پایانه های مسافربری وجود داشته باشد که تعاونی ها به یکباره برای درآمد بیشتر صدور بلیت های موردی را کنسل کرده و اقدام به مسافرگیری دربستی کنند؟!!!!
 
محمدرضا دیگر مسافر سفر به ایلام که از ایجاد بازار سیاه برای بلیت های اتوبوس آن هم در این روزها بسیار عصبانی بود، گفت: بلیت اتوبوس 22 هزار تومانی را می گویند 80 تا 100 هزار تومان!!!!! آخر مگر نظارتی بر پایانه ها وجود ندارد که مسئولان تعاونی ها در پایانه آزادی فروش بلیت ها را به حالت تعلیق درآورده و بازارسیاه درست کردند تا از ارادت مردم به ثالار شهیدان سوءاستفاده کنند و زائران آن حضرت را اینگونه در تنگنا و مضیقه قرار دهند.
 
11 روز تا اربعین حسینی باقیست و زائران و عزاداران بسیاری منتظر تهیه بلیت اتوبوس به مقصد ایلام و مرز مهران هستند تا با پای پیاده به زیارت سید و ثالار شهیدان رهسپار شوند، اما تلاششان بی نتیجه مانده و تعاونی های موجود در پایانه آزادی با راه اندازی بازار سیاه مشغول درآمدزایی برای خود هستند.

اخبار اجتماعی - عصر خبر

 


ویدیو : پول هواپیما بدهید، اتوبوس سوار شود