پولادی به ایران بازمی‌گردد؟! : مشکل سروش رفیعی مهاجم جوان تیم ملی به احتمال ...


مشکل سروش رفیعی مهاجم جوان تیم ملی به احتمال فراوان برای سفر به استرالیا حل خواهد شد. خبر ورزشی: مشکل سروش رفیعی مهاجم جوان تیم ملی به احتمال فراوان برای سفر به استرالیا حل خواهد شد.

او كه به دلیل بیماری پدرش در سال 89 كفالت گرفت، در ماجرای ابطال كارت معافیت‌ها با مشكلاتی روبه‌رو شد اما مشكل این بازیكن تا حدود زیادی حل شده و به احتمال فراوان جزو مسافرهای استرالیا خواهد بود اما مهرداد پولادی همچنان با مشكلات عدیده‌ای روبه‌روست. اولین مشكل او این است كه فدراسیون فوتبال پیگیر كارهایش نیست.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ جزو مسئولانی بود كه بیش از همه پیگیر حل مشكل بود اما پولادی در مصاحبه‌ای بسیار تند علیه تاج موضع گرفت. همین مسئله باعث شد تا مشكل مهرداد بیشتر شود و در حال حاضر مسئولان امید زیادی به حل مشكلش ندارند. برای حل مشكل او خودش نقش كلیدی دارد و به گفته مسئولان فدراسیون تا زمانی كه پیشقدم نشود، مشكلش حل نمی‌شود.

فدراسیون امیدوار بود زمینه را طوری مهیا كند كه مهرداد بعد از جام ملت‌ها به ایران بازگردد و در یك تیم نظامی بازی كند اما او گفت تا پایان قراردادش باید در الشحانیه قطر بماند. فدراسیون سپس تلاش كرد او را خردادماه سال 94 به ایران بازگرداند اما خیلی زود مشخص شد چنین امكانی هم وجود ندارد چرا كه پولادی با تیم قطری دو ساله بسته است! این بازیكن باید تا خرداد سال 95 در قطر بماند و پس از اتمام قراردادش به ایران بازگردد، در غیر این صورت باید رقم زیادی را به عنوان رضایتنامه به باشگاه الشحانیه پرداخت كند.

بعید به نظر می‌رسد نظام وظیفه این شرایط را قبول كند و اجازه دهد پولادی برای تیم ملی بازی كند. سروش رفیعی حاضر است بعد از جام ملت‌ها به خدمت سربازی برود و این سازمان هرچند منعطف شده اما هنوز صددرصد با سفر سروش به استرالیا موافقت نكرده است. در این شرایط آیا ممكن است مقابل پولادی كوتاه بیاید؟!


ویدیو : پولادی به ایران بازمی‌گردد؟!