پولادی باید به تمرینات پرسپولیس برگردد : سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ...


سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد دعوایی بین مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این باشگاه وجود ندارد. تسنیم: مهدی خواجه‌وند در مورد انتقادات امیر عابدینی به وضعیت مدیریتی پرسپولیس و ادعای او مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان تصمیمات هیئت مدیره این باشگاه را وتو می‌کند، گفت: عابدینی سال‌ها در عرصه مدیریت موفق بوده و هیچ شکی در این مورد وجود ندارد اما باید تأکید کنم که در این مدت هیچکدام از مصوبات باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان وتو نشده است. وزارتخانه حتی در مورد مصوبات ما اظهار نظر هم نکرده است.

وی ادامه داد: دوستان اگر انتقادای هم دارند باید با اطلاع از مسائل باشگاه آن را مطرح کند. وزارت ورزش و جوانان حتی در مورد دستور جلسات هیئت مدیره هم دخالتی ندارد و خودمان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که رحیمی و سیاسی نسبت به یکدیگر مطرح کردند و هر دو گفتند باید سخنگوی باشگاه به جای دیگری حرف بزند خاطرنشان کرد: در تمام دنیا مواضع رسمی یک باشگاه از طریق سخنگو اعلام می‌شود اما همه برای خود کارشناس هستند و نظراتشان کاملاً قابل احترام است.

خواجه‌وند تصریح کرد: سیاسی گفت که احتمال دارد رحیمی از هیئت مدیره برود، همانطور که احتمال دارد یک نفر به هیئت مدیره اضافه شود که از این حرف سیاسی برداشت شد که رحیمی باید از هیئت مدیره برود در حالی که برداشت درستی نبود. منظور سیاسی این بود که اگر کسی به هیئت مدیره اضافه نشود جدایی رحیمی از هیئت مدیره با حفظ سمت مدیرعاملی هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

وی در خصوص اختلافاتی که بین رحیمی و سیاسی به وجود آمده تأکید کرد: هیچ دعوایی بین رحیمی و سیاسی وجود ندارد و اگر اختلافی هم وجود نباید رسانه‌‌ای شود.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی بین اعضای هیئت مدیره وجود دارد یا خیر خاطرنشان کرد: من اختلافی بین اعضا نمی‌بینم و فقط اعضا نظراتشان را اعلام کردند.

خواجه‌وند در مورد اینکه آیا قرار است حسین هدایتی یا پوستی به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شوند، اظهار داشت: در این مورد هیئت مدیره اختیاری ندارد و تصمیم‌گیرنده فقط رئیس مجمع باشگاه است.

وی درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی و عدم حضور این بازیکن در تمرینات پرسپولیس گفت: رحیمی با پولادی جلسه خوبی داشت و به او ابلاغ شده که بازیکن پرسپولیس است. پولادی باید به تمرینات برگردد.


ویدیو : پولادی باید به تمرینات پرسپولیس برگردد