پوشیدن لباس نیروی انتظامی برای کسب احترام/ زن پلیس‌نما به دام افتاد : عشق به ...



بهترین رنگها برای لباس پوشیدن در زمستان , نکاتی در مورد پوشیدن لباس برای زنان لاغر , برای لباس پوشیدن

عشق به پلیس شدن و احترام خاصی که شهروندان به لباس نیروی انتظامی می‌گذارند، انگیزه‌ای شد تا زن جوان با تهیه لباس نیروی انتظامی خودش را پلیس جا بزند. او حتی اجازه نداد همسر و سایر وابستگانش از این راز با خبر شوند.

به گزارش آنا، ماموران بازرسی پلیس شهرستان کرمان با انجام اقدامات فنی از تردد خانمی با لباس انتظامی در سطح شهر کرمان باخبر شدند. از این رو تعقیب و مراقبت زن پلیس نما در دستور کار قرار گرفت، با بررسی‌های صورت گرفته و اطمینان از اینکه زن جوان مامور پلیس نیست،او را دستگیر کردند.

زن 26 ساله که خود را در دام پلیس می‌دید به جرم خود اعتراف کرد و گفت: 26 سال دارم و صاحب دو فرزند هستم، با اینکه تحصیلات عالی دانشگاهی دارم. من عاشق شغل پلیسی هستم از طرفی می‌دیدم که مردم احترام زیادی به ماموران پلیس می‌گذارند، به همین دلیل به این فکر افتادم که خودم را پلیس جا بزنم. برای اینکه همه باور کنند که من پلیس هستم، برای خودم لباس با درجه نیروی انتظامی تهیه کردم.

او ادامه داد: از نقشه‌ام هیچ کسی خبر نداشت، حتی شوهرم که مدت‌‌هاست به مواد مخدر روی آورده است. من حتی برای جلب اعتماد صاحب خانه‌ام روزی که برای عقد قرارداد رفته بودم،لباس پلیس به تن کردم. حتی چندی پیش 160 میلیون ریال از فردی قرض گرفتم و چون نمی‌خواستم بدهی را پس دهم، مالباخته را تهدید کردم که اگر برای گرفتن قرضش اقدام کند از نفوذی که دارم استفاده کرده و او را دچار مشکل می‌کنم.

سرهنگ روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه گفت: در بازرسی از کیف متهم، بیسیم تقلبی کشف شد. زن جوان با اعتراف به جعل عنوان پلیس و اخاذی به این شیوه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

اخبار اجتماعی - آنا


ویدیو : پوشیدن لباس نیروی انتظامی برای کسب احترام/ زن پلیس‌نما به دام افتاد