پوست پاها را نو كنید : اگر از ترك‌ پا خسته شده‌اید باید محصولی را انتخاب كنید ...


اگر از ترك‌ پا خسته شده‌اید باید محصولی را انتخاب كنید که مشكل شما را ریشه‌ای درمان كند؛ پس به فكر چاره باشید. ما هم در این مطلب به شما كمك می‌كنیم تا محصولات بهداشتی مناسبی را برای برطرف كردن ترك‌های پا انتخاب كنید. مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: شاید شما هم جزو كسانی باشید كه از ترك‌ پا رنج می‌برند و مدام در حمام سنگ پا می‌کشند تا پوسته‌ها و زبری كف پای‌شان را برای مدت كوتاهی برطرف كنند. اگر از این وضعیت خسته شده‌اید باید محصولی را انتخاب كنید که مشكل شما را ریشه‌ای درمان كند؛ پس به فكر چاره باشید. ما هم در این مطلب به شما كمك می‌كنیم تا محصولات بهداشتی مناسبی را برای برطرف كردن ترك‌های پا انتخاب كنید.

مبارزه با پینه پا

پوست , زیبایی پوست , جوانسازی پوست

كرم‌ مراقبت از پای اوریفلیم كه تركیبی از عصاره اوكالیپتوس، بابونه و پامچال است، علاوه بر بازسازی پوست پا، لایه‌های زبر را برداشته و گردش خون را در میان بافت‌های پوست تحریك می‌كند. این محصول غنی از مواد طبیعی و گیاهی است كه از پاها در برابر خشكی و پینه مراقبت می‌كند. همچنین این محصول علاوه بر نرم كردن پوست پا از شكستن ناخن‌ها هم جلوگیری می‌كند.


    
ترك‌های عمیق را درمان كنید

متخصص پوست , سرطان پوست , پوست و مو

اگر جزو كسانی هستید كه به‌شدت به زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند، محصولی را انتخاب كنید که مشكل شما را ریشه‌ای درمان كند؛ مثل كرم نرم‌كننده كلینیك كه باعث نرم شدن زانو، آرنج و پاشنه پا می‌شود و ترك‌های عمیق را از بین می‌برد. این محصول با بازسازی پوست از ایجاد خشكی و زبری جلوگیری می‌كند همچنین رطوبت پوست را افزایش می‌دهد.


          
جوان شدن پینه‌های پا

خشکی پوست , پاکسازی پوست , لیزر پوست

با یك تیر دو نشان بزنید؛ هم ترك پا را از بین ببرید و هم تیرگی پاشنه پای‌تان را محو كنید؛ برای این كار سراغ كرم پای اوریاژ بروید. این كرم می‌تواند زبری و تیرگی پوست روی زانو و قوزك پا را از بین ببرد و پوست را شاداب و جوان كند. این کرم همچنین پینه‌هایی را كه در اثر فشار و خشكی ضخیم شده درمان کرده و با از بین بردن برجستگی‌های آن، پوست را صاف و یكدست می‌كند. این محصول ضدحساسیت بوده و با هر نوع پوستی سازگاری دارد.


    
با قارچ‌های پا بجنگید

مراقبت از پوست , دکتر پوست , پوست صورت

 وقتی  مدت زمان طولانی در روز كفش می‌پوشید، ممکن است  قارچ و ترك‌های عمیقی در پای‌تان ایجاد می‌شود. برای درمان این مشكل ما به شما كرم‌های پای شون را پیشنهاد می‌كنیم. این كرم پای قوی آنتی‌باكتریال بوده و برای رطوبت‌رسانی بسیار مناسب است. كرم پای شون چون دارای عصاره موم زنبور عسل٬ گیاه شی‌باتر و اسطوخودوس است، می‌تواند خشكی و ترك پا را درمان كند و باكتری‌های پوست را از بین ببرد.



بازسازی پوست پا

لایه برداری پوست , جوان سازی پوست , پوست چرب

كرم ترك پای QV از محصولاتی است كه در مدت كوتاهی پوست پای شما را نرم و لطیف می‌كند. این محصول با خاصیت نرم‌كنندگی، پاهای ترك‌خورده را ترمیم و از ترك‌های بعدی جلوگیری می‌كند. این كرم دارای تركیب مفید و موثر اسیدلاكتیك و سدیم لاكتات است كه می‌توان از آن جهت رفع پینه دست، آرنج و زانو هم استفاده كرد.


    
پاشنه پا را گل‌درمانی كنید

پوست انار , پوست کندن انار , زیر پوست شهر

برای اینكه بتوانید جلوی ترك پا را زودتر بگیرید باید كرم‌های مناسبی را انتخاب كنید. كرم ترك پای سینره مرطوب‌كننده حاوی تركیبات گیاهانی مانند روغن گل رز وحشی و آلانتونین است كه ضمن از بین بردن درد و سوزش ناشی از ترك‌های پا، خشكی آن را برای همیشه محو می‌كند. با وجود مواد لایه‌برداری كه درون این كرم پاست، لایه‌های آسیب‌دیده به سرعت از پوست جدا شده و جای خود را به پوست تازه می‌دهند.


ویدیو : پوست پاها را نو كنید