پوستر عجیب فیلم گلزار و الناز شاکردوست : كیفیت به‌شدت ضعیف، بدویت و ابتدایی‌بودن ...


كیفیت به‌شدت ضعیف، بدویت و ابتدایی‌بودن ایده و اجرای این طرح‌ها هر بیننده‌ای را یاد آثار نیم قرن پیش و نرم‌افزارهای دوران داس و ویندوز 3.1 می‌اندازد! شبکه ایران: در شرایطی كه سینمای جهان و در كنارش سینمای ایران در حد بضاعتش می‌كوشد تازه‌ترین امكانات و ابتكارات خلاقه را برای تبلیغ فیلم‌ها به كار بگیرد، تماشای پوسترهای فیلم تازه محمدرضا گلزار و ساخته محمد بانكی از عجیب‌ترین اتفاق‌های ممكن است.

فیلم های الناز شاکردوست , الناز شاکردوست و محمدرضا گلزار , بادیگاردهای ایرانی الناز شاکردوست و گلزار عکس

كیفیت به‌شدت ضعیف، بدویت و ابتدایی‌بودن ایده و اجرای این طرح‌ها هر بیننده‌ای را یاد آثار نیم قرن پیش و نرم‌افزارهای دوران داس و ویندوز 3.1 می‌اندازد!

عكس‌ها، رنگ‌بندی، چیدمان و گرافیك نازل و سخیف پوسترها ظاهراً حكایت از تلقی سازندگان فیلم از مقوله سینما و هنرهای تصویری و تبلیغات امروز جهانی می‌دهد، آن‌هم در دورانی كه پدیده‌ی اینترنت در هر اتاقكی در كشور امكان دسترسی به نمونه‌ها و حتی امكان ساخت و اجرای هر تبلیغ روزآمدی را فراهم می‌كند.


الناز شاکردوست بازیگر فیلم ملی و راه های , الناز شاکردوست در فیلم تابو , فیلم های الناز شاکردوست و علی طباطبایی

اکران تازه‌ترین فیلم محمدرضا گلزار با عنوان «تو و من» این هفته در سینماهای تهران و تعدادی از شهرستانها آغاز و پوسترهایش هم در همین سایت شبكه ایران رونمایی شده است.

کارگردانی فیلم برعهده محمد بانکی است که پیش از این «دو خواهر» را هم با حضور گلزار و شاكردوست ساخته بود. الناز شاکردوست در این فیلم نقش مقابل گلزار را ایفا می‌کند و شیرین بینا و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران فیلم هستند.


تیپ عجیب الناز شاکردوست در یک نمایشگاه  , بیوگرافی و فیلم شناسی الناز شاکردوست , فیلم الناز شاکردوست

آزادی، پردیس زندگی، پردیس کیان، پردیس ملت،کارون، ماندانا، ایران، اریکه، پارس، بهمن و فرهنگ از جمله سینماهای نمایش دهنده «تو و من» هستند.     


ویدیو : پوستر عجیب فیلم گلزار و الناز شاکردوست