پوستر دیدنی «A Most Wanted Man» : فیلم سینمایی اکشن و هیجانی A Most Wanted ...


فیلم سینمایی اکشن و هیجانی A Most Wanted Man به کارگردانی آنتون کوربین و فیلمنامه نویسی اندرو بوول، محصولی از استودیوی Roadside Attractions (Lionsgate) است که قرار است روز 25 جولای 2014 اکران شود.      
پادشا:  فیلم سینمایی اکشن و هیجانی A Most Wanted Man به کارگردانی آنتون کوربین و فیلمنامه نویسی اندرو بوول، محصولی از استودیوی Roadside Attractions (Lionsgate) است که قرار است روز 25 جولای 2014 اکران شود.

فیلیپ سیمور هافمن، ریچل مک آدامز، رابین رایت، ویلم دافو و دانیل برول در این فیلم بازی کرده اند و این فیلم بر اساس رمان پرفروش جان لوکاره ساخته شده است که در نوشتن رمان هایی با موضوعات جاسوسی استاد است.

به گزارش پادشا به نقل ازcomingsoon؛ داستان فیلم A Most Wanted Man در عصر حاضر و در هامبورگ آلمان اتفاق می افتد و مردی اسرارآمیز و فراری و شکنجه شده تا حد مرگ با ملیت نیمه چچنی نیمه روسی، به شهر هامبورگ می آید و ناامیدانه در جستجوی کمک و بازیابی ثروت پدر روسی اش است.

هیچ چیز در مورد این مرد جوان درست به نظر نمی رسد و کسی نمی داند که او دزد است یا قربانی و در اصل چه هدفی دارد؟ زن انگلیسی جوانی که بانکدار خصوصی و وکیل است، مصمم می شود تا از حقوق او دفاع کند. در همین حین، این دو تحت نظر رئیس یک واحد جاسوسی آلمانی (با بازی هافمن) هستند که در تلاش است تا قطعات پازل را کنار هم بگذارد ولی زمان زیادی در اختیار ندارد.
جاهای دیدنی تهران , پوستر , پوستر محرم


ویدیو : پوستر دیدنی «A Most Wanted Man»