پورمحمدی: چرا رئیس جمهور با فرافکنی مشکلات موجود را به گردن دیگران می‌اندازد؟ :



اولین واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد؛

پورمحمدی: متاسفم

دستگاه‌های امنیتی صحت گفته‌های رئیس جمهور را بررسی کنند و ۲۲ نفری را که ایشان می‌فرمایند سر حلقه نوسانات اخیر بازار هستند را به مردم معرفی کنند.

پورمحمدی با طرح این سوال که چرا رئیس جمهور با فرافکنی مشکلات موجود را به گردن دیگران می‌اندازد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت ارز وجود تحریم‌هایی است که علیه کشورمان صورت گرفته است.

 

مشکلات موجود در روابط زن و شوهر , مشکلات آسمان خراش ها موجود در جهان , رییس جمهور

 

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در واکنش به اظهارات رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های امنیتی صحت گفته‌های رئیس جمهور را بررسی کنند و ۲۲ نفری را که ایشان می‌فرمایند سر حلقه نوسانات اخیر بازار هستند را به مردم معرفی کنند.

مصطفی پورمحمدی که در جمع اعضای اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت، در واکنش به صحبت‌های رئیس جمهوری در کنفرانس خبری خود، تصریح کرد: من از صحبت‌های رئیس جمهور متاسفم، ایشان اعلام کردند که سر حلقه تمام آشفتگی‌های اخیر یک تیم ۲۲ نفره هستند، اگر اینطور است دستگاه‌های اطلاعاتی وارد عمل شوند و با این تیم برخورد کنند.

وی با طرح این سوال که چرا رئیس جمهور با فرافکنی مشکلات موجود را به گردن دیگران می‌اندازد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت ارز وجود تحریم‌هایی است که علیه کشورمان صورت گرفته است. همه بار سنگین تحریم‌ها را قبول دارند، اما این دلیل نمی‌شود که برای این مشکلات و نحوه مواجهه با تحریم‌ها تدبیر نکنیم. مردم تحریم‌ها را می‌فه‌مند اما این دلیل نمی‌شود برای رفع این مشکلات فعالیت موثری نداشته باشیم./ایلنا

 


ویدیو : پورمحمدی: چرا رئیس جمهور با فرافکنی مشکلات موجود را به گردن دیگران می‌اندازد؟