پورمحمدی: اگر شرایط مناسب باشد در انتخابات شرکت می‌کنم : پورمحمدی: اگر شرایط ...



شرایط ثبت شرکت در کرج , شرایط ثبت شرکت , شرایط ثبت شرکت سهامی خاص

پورمحمدی: اگر شرایط مناسب باشد در انتخابات شرکت می‌کنم/سوء مدیریت علت بخشی از مشکلات اقتصادی کشور است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: همه مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها نیست بلکه سوء مدیریت و عدم استفاده مناسب از ظرفیت‌ها به مشکلات دامن زده است.به گزارش حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دوشنبه شب در جمع مردم الوند در محل مصلای این شهر افزود: مسئولان وظیفه دارند عاقلانه در بررسی موضوعات مهم ترین مسائل مردم را در نظر گرفته و برای رفع آنها تلاش کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: اجرای کارهای عمرانی و طرح های آبادانی امر پسندیده و بسیار خوبی است اما در حالی که مشکل اصلی مردم تورم و گرانی موجود و مشکلات اقتصادی است، نباید بودجه ملی و بیت المال در جاهایی استفاده شود که اهمیت چندانی ندارد و تامین معیشت مردم مورد بی توجهی قرار گیرد.

وی بیان کرد: مسئولان باید متعهدانه به وظیفه خود عمل کنند و بدانند که مردم و ملت ماخستگی ناپذیرند و با اینکه با مشکلات زیادی در زمینه اقتصادی روبرو هستند اما در برابر سختی ها ایستادگی و مقاومت کرده و همیشه پایبند انقلاب و آرمان ها بوده اند و ما وظیفه داریم قدردان این ملت بزرگ باشیم.

پور محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل سوریه خاطرنشان کرد: با اینکه همه شاهد مشکلات حکومتی در این کشور هستیم و ایجاد تغییر در این کشور را ضروری می دانیم اما باید اذعان کرد عامل اصلی ایجاد فتنه در این کشور، آمریکا و اسرائیل است و سوریه هزینه حمایت از جمهوری اسلامی، حزب الله و مقاومت در برابر اسرائیل را پرداخت می کند.

رئیس سازمان بازرسی کشور تصریح کرد: امروز در عراق پس از قرن ها حکومتی در راس کار است که از پیروان اهل بیت و تشیع است و این امر ثمره جمهوری اسلامی است، در حالی که بر خلاف آمریکا و متحدانش که به این کشور لشکر کشی کرده و تلفات سنگینی را متحمل شدند ایران حتی هزینه ای را متقبل نشد و بازنده اصلی این لشکرکشی آمریکا محسوب می شود.

حجت الاسلام پور محمدی یادآورشد: در نظام جمهوری اسلامی افراد صالح و پرهیزکاری مانند امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در راس امور هستند و موجب اقتدار جمهوری اسلامی شده اند و دشمنان با این موضوع مخالفند که صالحان در راس حکومت ها باشند وادعای دروغین ساخت سلاح هسته ای و بمب اتم و حمایت از تروریست و نسبت دادن آن به ایران بهانه هایی است که به وسیله آن میخواهند افکار عمومی دنیا را علیه ایران و اسلام و مقابله با نشر آرمانهای انقلاب اسلامی بسیج کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در انتخابات آینده شرکت خواهد کرد گفت: باید شرایط را بررسی کرد و اگر شرایط مناسب باشد به امید خدا شرکت خواهم کرد./خبرآنلاین

 


ویدیو : پورمحمدی: اگر شرایط مناسب باشد در انتخابات شرکت می‌کنم