پورحیدری: منصوریان استقلال را دوست دارد : عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ...


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بیانیه این باشگاه علیه منصوریان گفت: از این موضوع بی‌اطلاع هستم ولی در جلسه هیئت مدیره در مورد آن صحبت خواهیم کرد. خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بیانیه این باشگاه علیه منصوریان گفت: از این موضوع بی‌اطلاع هستم ولی در جلسه هیئت مدیره در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

منصور پورحیدری در مورد وضعیت استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.

مثل اینکه استقلال به روزهای اوج رسیده است؟

بعد از مشکلات فراوانی که در نیم فصل اول وجود داشت حالا وضعیت بهتر شده است. استقلال در تعطیلات نیم فصل اردوی خوبی داشت و چند بازیکن خوب هم اضافه شدند. نکته مهم این است که بازیکنان استقلال همدلی دارند و این موضوع در 3 بازی قبلی نشان داده شد.

فکر می‌کنید استقلال قهرمان شود؟

استقلال شانس خوبی دارد و فکر می‌کنم شانس این تیم از بقیه مدعیان بیشتر است. خوشبختانه میل به برد و موفقیت در تیم دیده می‌شود.

در مورد بیانیه روز جمعه باشگاه استقلال که علیه منصوریان صادر شد چه صحبتی دارید؟

من از این موضوع بی‌خبر هستم و اطلاع ندارم چه حرف‌هایی زده و چرا این بیانیه صادر شده است. این موضوع در جلسه هیئت مدیره بررسی خواهد شد ولی دوست ندارم در این خصوص صحبتی کنم. در مورد منصوریان هم باید بگویم که او یک استقلالی است و تیم سابقش را دوست دارد.

در مورد اظهارات رحمتی علیه قلعه نویی چه صحبتی دارید؟

صحبتی ندارم و وارد این بحث ها نمی‌شوم.

حتما می‌دانید که فرهاد مجیدی هم عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال شده است؟

فرهاد تجربیات خوبی دارد و آدم صادق و منصفی است. آقایان طالبی و محصص هم که حضور دارند، این نفرات می‌توانند تصمیمات خوبی بگیرند.


ویدیو : پورحیدری: منصوریان استقلال را دوست دارد