پورحیدری: انتظار نداشتم توزی و جانواریو اینگونه برخورد کنند : پورحیدری: انتظار ...



پورحیدری: انتظار نداشتم توزی و جانواریو اینگونه برخورد کنند/ تا نیم فصل به صدر جدول می‌رسیم

 استقلال در این فصل درگیر مشکلات مالی بود و امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌های خود تاکید کرده که اگر این مشکلات نبود استقلال شرایط بهتری داشت.

 

اطلاعات خسیسانه و محتاط برخورد می کنند  , بیژن بیرنگ از شهاب حسینی انتظار نداشتم facebook , بیژن بیرنگ از شهاب حسینی انتظار نداشتم

 

منصور پورحیدری مدیر فنی آبی‌ها در مورد مشكلات استقلال كه حتی منجر به رفتن جانواریو و توزی شد به خبرآنلاین می‌گوید:« این درست كه مشكلات زیاد بود و حتی باعث رفتن جانواریو و توزی شد ولی فتح‌الله‌زاده تلاش زیادی كرد و توانست قسمتی از مشكلات را حل كند. البته توزی هم موضع چندان منطقی نداشت و گفته بود كه قبل از آمدن به ایران باید پولش را بگیرد و حاضر نشد به ایران بیاید تا قسمتی از طلبش را دریافت كند.

من از توزی و جانواریو انتظار نداشتم كه اینگونه برخورد كنند و حتی آقای قلعه‌نویی به خاطر مشكلات روحی و روانی به جانواریو استراحت داده بود.»

او ادامه می‌دهد:« ما با شرایط ویژه‌ای به تبریز رفتیم قلعه‌نویی‌ قبل از بازی به اتاق عمل رفت، جانواریو و توزی نبودند، نكونام بازی نكرد، رحمتی با مصدومیت نسبتا شدید بازی كرد و صادقی هم مصدوم شد. ما این فصل مشكلات بسیار زیادی داشتیم ولی با تمامی این مشكلات فقط 2 امتیاز از تیم صدرنشین كمتر داریم و یك بازی هم كمتر انجام دادیم.»

پورحیدری در قسمتی از حرف‌هایش به مشكلات مالی اشاره كرده و می‌گوید:« طبق قرار قبلی قرار بود نیمی از هزینه‌های استقلال توسط باشگاه تامین شود و نیمی دیگر را وزارت ورزش بدهد. متاسفانه وزارت ورزش هنوز پولی به باشگاه نداده و همین موضوع باعث شد تا مشكلاتی به وجود بیاید. من معتقدم كه وعده‌های وزارت ورزش باید هر چه زودتر عملی شود تا استقلال هر چه زودتر از این وضعیت خارج شود.»

پورحیدری در پاسخ به این سوال كه آیا فكر می‌كنید استقلال امسال به قهرمانی برسد خاطرنشان می‌كند:« مطمئن باشید ما مدعی اول هستیم. اگر همه بازیكنان ما برگردند و جباری هم دو، سه هفته دیگر به تركیب اضافه شود ما در نیم فصل صدرنشین لیگ خواهیم شد.»/خبرآنلاین

 


ویدیو : پورحیدری: انتظار نداشتم توزی و جانواریو اینگونه برخورد کنند