پنج پیشنهاد خوردنی برای مسافران مشهد : مشهد توریستی ترین شهر ایران است و همیشه ...


مشهد توریستی ترین شهر ایران است و همیشه مهمان های حرم امام رضا(ع) در آن روی چشم هستند. نشانه اش همین رستوران‌های درجه یکی است که در کمتر جای ایران آنها را پیدا خواهید کرد.


 پادشا: مشهد توریستی ترین شهر ایران است و همیشه مهمان های حرم امام رضا(ع) در آن روی چشم هستند. نشانه اش همین رستوران‌های درجه یکی است که در کمتر جای ایران آنها را پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد اسم برای سایت , پیشنهاد خرید کادو برای آقایان , کرم ضدافتاب برای اب وهوای مشهد

پدیده

شیشلیک


شاندیز



 اینجا شیشلیک حرف اول را می‌زند و پدرخوانده منو محسوب می‌شود. بعید است کسی به این رستوران پرطمطراق برود و مثلا جوجه سفارش دهد. اینجا اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی منطقه نباشد اما پرطرفدارترین به حساب می‌آید؛ هم به واسطه تبلیغات وحشتناک و هم به‌واسطه تنوع در سرویس‌دهی. شیلیک‌فروشی درمنطقه بی‌شمار است اما نوع سرویس‌دهی و پذیرایی در این رستوان هم مدرن است و هم سریع. ضمن اینکه داشتن میز بار هم از ویژگی‌های این رستوران زنجیره‌ای است.

این شیشلیک‌ها تقریبا قدکشیده‌تر و واقعی‌تر از جاهای دیگر است، یعنی 5 لیک نیست و شما می‌توانید حتی شیشلیک سوپر هم سفارش دهید؛ این یعنی آخر لذت.این رستوران پدیده که به‌نام پدیده قدیم دایر است، مشکل جای پارک دارد. مدیران سعی کردند باتصرف کوچه کناری مشکل را حل کنند اما شما باید کمی استرس برای جای پارک ماشین داشته باشید.

قیمت:

با توجه به اوضاع اقتصادی کشور این غذا درحال تبدیل شدن به غذای پولدارهاست كه هر پرسی 20-25هزارتومان ناقابل است و حتی قیمت با اضافه شدن منو تغییر می‌کند.

ساعت کار:


از 12تا 16 و  از 20تا 24  حتما در تلویزیون تبلیغات عجیب این مجموعه را دیده اید. در پدیده جدید که رکورد بتون‌ریزی دنیا در آن شکسته شده شما برای جای ماشین‌تان ذره‌ای استرس نخواهید داشت.



پیشنهاد نام برای سایت , 4 پیشنهاد برای پر کردن دیوارهای خالی , خوردنی های دوران بارداری برای زیبایی بچه

پسران کریم

ماهیچه

مشهد، بلوار خیام ، داخل فرهاد


هر مشهدی و زائری که دلش ماهیچه تاپ می‌خواهد به «پسران کریم» راهنمایی می‌شود. اینجا چلوماهیچه‌ای میل خواهید کرد که از لحاظ اندازه و لذت کم‌نظیر است.  صف جزو آداب این غذاخوری است. در صف شما مطمئن خواهید شد که جای بسیار خوبی را انتخاب کرده‌اید و بعد  اسید معده‌تان همانطور که در صف انتظار هستید برای بلعیدن ماهیچه و چلوگوشت فوران خواهد کرد.

ماهیچه‌ها را بعید است بتوانید یک نفره بخورید. اندازه ماهیچه‌ها و مقداربرنجی که در بشقاب شما جای می‌گیرد آنقدر هست که نیازی به سرریز نخواهید داشت. اگر پیاز داغ سفارشی هم برایتان بریزند که دیگر معرکه خواهد بود. در شعبه اصلی که جای پارک بسیار بد پیدا می شود. ساکنان این محل قدیمی و اعیان‌نشین مشهد مدت‌هاست که با مشتریان پرشمار این رستوران بر سر پارک کردن مقابل در پارکینگ و پل‌ها دعوا دارند. اما در شعبه 2 تا حدودی این مشکل رفع شده است.

قیمت: هر پرس 20 تا 24 هزارتومان ناقابل است. در حقیقت در بحث قیمت‌ها رقابت تنگاتنگی بین چلو ماهیچه پسران کریم و شیشلیک شاندیز وجود دارد.

ساعت کار:  12 تا 15 و 20 تا 24  پسران کریم بیش ازنیم قرن است که در زمینه ماهیچه و چلو گوشت در مشهد فرمانروایی می‌کنند. آنها فرمول جادویی خاصی را برای طبخ چلو ماهیچه و چلو گوشت دارند.

نکته: در این غذاخوری معروف برای پیازداغ کنار چلو ماهیچه باید پارتی داشته باشید.



رسم مشهد برای شب چله در , پیشنهاد برای یادگیری املا کلاس اول , پیشنهاد عالی برای آقایان شیک پوش

دیزی سید

دیزی


مشهد، ابتدای جاده جاغرق


 دیزی‌های سیدآنقدر خوشمزه و لذیذ است که اگر از یک مشهدی آدرس دیزی باحال را سؤال کنید، بی‌تردید به شما آدرس سید را خواهد داد. حتی اگر با مشاهیر مشهدی قرار داشته باشید، قطعا شما را به دیزی سید دعوت خواهند کرد.دیزی سید پرگوشت وچرب است و طعمش در منطقه زبانزد است. گوشت تازه گوسفندی به اضافه پخت مخصوص و البته ظروف سنگی استفاده شده طعمی به این دیزی داده که تا مدت‌ها فراموش نخواهیدکرد.

با دیزی سید هیچی مثل ترشی‌ها و ماست مخصوص خود این رستوران نمی‌چسبد به خصوص ترشی که سرش همیشه دعواست. معضل بزرگ باغ‌رستوران‌ها اینجا هم بدجوری اذیت‌تان خواهد کرد به خصوص روزهای تعطیل. باید شیرینی‌ پارکبان‌ها را بدهید تا جایی برایتان باز کنند.

قیمت:  از دادن 8 هزارتومان برای یک دیزی اینجا ضرر نخواهید کرد، چون منوی آنها هم به اندازه کافی وسوسه‌کننده است و معمولا روی همان 8 هزارتومان حساب می‌شود.

ساعت کار :  12 تا 14 و 20 تا 24  رستوران در میان باغی سرسبز و کوهستانی قرار دارد برای خوردن یک دیزی مشتی كه جان می‌دهد.



پیشنهاد برای بهتر شدن املادانش آموزان , خوردنی های برای دختر شدن بچه , پیشنهاد اسم برای سایت خبری

بهارستان

شله و حلیم


مشهد، احمدآباد ابتدای بلوار بعثت


قدیمی‌های مشهد و آنهایی که کیفیت شله و حلیم را خوب درک می‌کنند فقط بهارستان را به شما معرفی می‌کنند. حلیم پزی قدیمی که سالیان سال است هر روز صبح و دم افطار جلوی آن صف می‌بندند.  گوشت گوسفندی تازه به اضافه فراوری مطلوب باعث شده که طعم واقعی شله و حلیم را بتوانید اینجا بچشید. در عین حال به باور مشهدی‌ها حلیم بهارستان از لحاظ کیفیت از شله آن بهتر است.

حلیم جزو غذاهایی است که بعضی‌ها می‌گویند، باید با نمک خورده شود و برخی‌ها می‌گویند، بدون شکر این غذا معنا ندارد. شما دو  مزه را تست كرده و خودتان انتخاب کنید چون سر میز هم شکر است و هم نمک.چون معمولا این غذا در رستوران خورده نمی‌شود و به خانه برده می‌شود، بعید است مشکلی داشته باشید.

قیمت:


هلیم و شله کیلویی 3000 تا 4500 تومان فروخته می‌شود، همچنین قیمت آن بسته به درجه‌بندی اتحادیه عرضه می‌شود.

ساعت کار:


 از 4 تا 8  صبح و افطارها از 16 تا لحظه افطار .از آنجایی که حلیم و شله در مشهد جزو پرطرفدارترین و فراگیرترین غذاهاست، مراکز زیادی را برای این غذاها در سطح شهر می‌توانید پیدا کنید.



خوردنی های بعد از زایمان برای شیردهی , خوردنی های مضر برای استخوان ها , پیشنهاد هایی برای جشن تولد

یاران

آش رشته


مشهد، بلورا معلم نرسیده به میدان دانش

این آشکده جزو جدیدترین رستوران‌هایی است که به تازگی در مشهد فراگیر شده و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. به‌ظاهر ذائقه مشهدی جماعت دوباره به سمت آش رشته برگشته.اینجا می‌توانید انواع آش‌ رشته محلی و قدیم را سفارش دهید. آش هایی که تا به حال لب به آن نزده‌اید و حتی آش‌هایی که نسل آنها رو به انقراض بوده و در حال احیا شدن هستند.


اینجا فقط توصیه این است که با وسواس نوعش را انتخاب کنید چون آش به دلیل نوع طبخش و البته مواد به کار رفته در آن امکان دارد خیلی با ذائقه شما جور در نیاید و البته این امکان می‌تواند محبوب شما باشد.پارکینگی موجود نیست اما چون درخیابان اصلی قرار دارد بعید است برای جای پارک مشکلی پیش بیاید.

قیمت:


به دلیل تنوع آش‌ها قیمت‌ها بسیار بالا و پایین دارد.

ساعت کار:


در ماه رمضان بعد از افطار تا زمانی که مشتری وجود داشته باشد، آش هم هست.هنگام خوردن آش حواستان باشد از مخلفات آن به اندازه کافی در کاسه ریخته باشند.


ویدیو : پنج پیشنهاد خوردنی برای مسافران مشهد