پنج مقصد گردشگری جهان برای خودكشی! :   سایت «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی ...



 

سایت «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی پنج مقصد گردشگری در پنج كشور جهان پرداخته كه طی سال‌های اخیر بیشترین آمار خودكشی به‌ویژه خودكشی گردشگران را به خود اختصاص داده‌اند.

 

سایت «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی پنج مقصد گردشگری در پنج كشور جهان پرداخته كه طی سال‌های اخیر بیشترین آمار خودكشی به‌ویژه خودكشی گردشگران را به خود اختصاص داده‌اند.

 

** «برج ایفل» ـ فرانسه

 

بهترین مقصد های گردشگری برای تابستان عکس , جاذبه های گردشگری جهان , بهترین شهرهای جهان برای زندگی

 

 

«برج ایفل» در شهر پاریس، پایتخت فرانسه، تا سال 1929 میلادی مرتفع‌ترین ساختمان جهان بود و در حال حاضر در كنار موزه‌ی لوور و كاخ ورسای، یكی از سه جاذبه اصلی پایتخت فرانسه به شمار می‌رود. برج ایفل توسط معماری به نام «گوستاو ایفل» در سال 1889 میلادی به عنوان هسته‌ی مركزی نمایشگاه بین‌المللی پاریس ساخته شد.

 

این برج تا 10 سال پس از ساخت بدون آسانسور بود و بازدید‌كنندگان مجبور بودند برای دیدن منظره‌ی شهر پاریس از هزاران پله بالا بروند تا این‌كه در سال 1899 میلادی برج ایفل به آسانسور مجهز شد. برج ایفل در سال‌های بعدی به میله‌های حفاظتی به منظور جلوگیری از اقدام به خودكشی بازدید‌كنندگان مجهز شد، هرچند تا به حال نزدیك به 500 نفر با پرتاب كردن خود از این برج اقدام به خودكشی كرده‌اند.

 

** «پل گلدن‌گیت»ـ آمریكا

 

عجایب گردشگری جهان , دانلود ترسناک ترین بازی جهان برای کامپیوتر , گرانترین شهرهای جهان برای تحصیل

 


«پل گلدن‌گیت» روی تنگه‌ای در شمال آمریکا که خلیج سانفرانسیسکو را به اقیانوس آرام متصل می‌کند، در سال 1937 ساخته شد و تا سال ۱۹۶۴ با طول 2737 متر، طولانی‌ترین پل معلق دنیا به حساب می‌آمد. این پل جاذبه‌ی نخست گردشگری شهر سانفرانسیسكو و یكی از جاذبه‌های گردشگری كشور آمریكا است، اما طی سال‌های اخیر حدود 300 گردشگر با پرت‌ كردن خود از این پل و یا دو برج آن، اقدام به خودكشی كرده‌اند. این در حالیست كه در زمان ساخت این پل كه چهار سال به طول انجامید، 30 نفر به دلیل وزش بادهای شدید از پل سقوط كرده و جان باختند.

 

** «آبشار نیاگارا» ـ مرز آمریكا و كانادا

 

گردشگری جهان , مناطق مذهبی گردشگری جهان , مکان های گردشگری جهان

 


«آبشار نیاگارا» در مرز دو كشور آمریكا و كانادا كه در ماه‌های اخیر با نورپردازی زیبا، رشد چشمگیر گردشگران را به همراه داشته است، ترکیبی از دو آبشار بسیار بزرگ و یک آبشار کوچک است که بر روی رودخانه‌ی نیاگارا واقع شده‌اند.

 

از لحاظ موقعیت جغرافیایی آبشار نیاگارا در مرز ایالت نیویورک در كشور آمریکا و در جنوب استان اونتاریوی كانادا قرار دارد و تاكنون حدود 400 نفر با پرت‌كردن خود از این آبشار، خودكشی كرده‌اند. هرچند كه تعدادی از آنها زنده مانده‌اند.

 

** پارك ملی «گرند كنیون» ـ آمریكا

 

هیجان آور ترین مناطق گردشگری جهان , شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری جهان , جاذبه های گردشگری ایران برای اروپایی ها

 

«پارك ملی گرند كنیون» در ایالت آریزونای آمریكا، یک دره‌ی رنگارنگ بریده شده توسط رودخانه‌ی کلرادو واقع در ایالت آریزونا است كه از آن به عنوان یکی از تماشایی‌ترین نمونه‌های فرسایش طبیعی در جهان نام برده می‌شود. از سال‌ها قبل با راه‌اندازی یك سازه‌ به شكل نعل اسب بر روی بخشی از این دره با كف شیشه‌ای، بازدیدكنندگان این دره زیبا كه بیشتر آنها گردشگر هستند، رشد چشمگیری یافته كه در این میان حدود 200 تن با پرت‌كردن خود به عمق دره اقدام به خودكشی كرده‌اند.

 

** آبشار ویكتوریا ـ مرز زیمبابوه و زامبیا

 

مقاصد گردشگری مناسب برای فصل پاییز , 10مقصد گردشگری زیبا برای سفر در تابستان , وسسه مناطق گردشگری جهان

 

 

«آبشار ویكتوریا» در مرز دو كشور زیمبابوه و زامبیا كه در سال‌های اخیر به واسطه‌ی استقرار آرامش در زیمبابوه و زامبیا و برگزاری جام‌جهانی فوتبال در آفریقای‌جنوبی گردشگرانش رشد چشمگیری داشته‌اند، با 1700 متر عرض، بزرگ‌ترین آبشار جهان به شمار می‌رود.

 

این آبشار سال‌هاست جاذبه‌‌ اصلی گردشگری زیمبابوه و زامبیا محسوب شده و گردشگران می‌توانند با استفاده از چندین فروند هلیكوپتر، آبشار ویكتوریا را از نزدیك مشاهده كرده و یا از پارك ملی زامبزی با مساحت 56 هزار هكتار كه صدها گونه‌ی جانوری و گیاهی را در خود جای داده دیدن كنند. این در حالیست كه تاكنون حدود 150 نفر با پرت كردن خود از این آبشار خودكشی كرده‌اند.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا


ویدیو : پنج مقصد گردشگری جهان برای خودكشی!