پنج قانون ایجاد یك برند دیجیتال قابل اعتماد : در پنج سال گذشته پیشرفت سریع ...


در پنج سال گذشته پیشرفت سریع تكنولوژی باعث شده تا نحوه خرید كالاها و خدمات در انگلستان تغییر كند. ام بی ای نیوز: در پنج سال گذشته پیشرفت سریع تكنولوژی باعث شده تا نحوه خرید كالاها و خدمات در انگلستان تغییر كند. در حال حاضر شكل كار آژانس های تبلیغاتی، شركت های بیمه و خرده فروشان تغییر كرده و 94% از خانوار های انگلیسی به اینترنت وصل هستند. در عین حال 49% از آن ها نیز با موبایل به دنیای اینترنت وارد می شوند.

ایجاد اعتماد و وفاداری در مشتریان در عصر دیجیتال , روتوایلر، نگهبانی قوی و قابل اعتماد , ایجاد اعتماد در محیط کاری جدید

اما این تغییر در برخی بخش ها آهسته تر از بقیه اتفاق می افتد. یك برند منحصرا دیجیتال، در اصل با تكنولوژی و كالاهای مصرفی در ارتباط است اما در خصوص بخش های سنتی تر مانند بانكداری، حضور فیزیكی بانك ها كمتر شده یا فقط صدایی از پشت تلفن به گوش می رسد. در حقیقت 6.7 میلیون نفر بالغ در انگلستان تاكنون هرگز از اینترنت استفاده نكرده اند.

پیدا كردن یك بازار كوچك اما پر بازده

اینترنت، بازاری رقابتی است كه فقط برخی ایده ها در آن به موفقیتی بلند مدت دست می یابند. رقابت موفق نیاز به تشخیص یك بازار كوچك اما پر بازده و جایگاه یابی خوب یک محصول دارد. مصرف كنندگان امروزه در پی كشف برند هایی هستند كه هدفی راستین و واقعی داشته و نتیجه متفاوتی از آن حاصل شود. راه اندازی حساب انرژی جدید BG سال گذشته توسط British Gas به خوبی این موضوع را شرح می دهد. این حساب انرژی با مدیریت كاملا آنلاین با سبک زندگی جوان ترین نسل پرداخت كنندگان صورت حساب تطابق دارد.

قابل اعتماد بودن , دوربین دیجیتال قابل تبدیل به وبکم , ایجاد رمز وای فای غیر قابل هک
بحث اعتماد

چالش بزرگ موجود بر سر راه یك برند منحصرا دیجیتال و البته به خصوص در حوزه خدمات مالی، جلب اعتماد است. این همان چیزی است كه تعداد كمی از برند ها در دستیابی به آن موفق عمل كرده اند.

در تحقیقی در سال 2013 مشخص شد كه چه عواملی اعتماد را به یك برند ارائه دهنده خدمات مالی بر می گرداند. یافته ها نشان داد كه روش جلب اعتماد در عصر دیجیتال به طور قابل توجهی تغییر كرده و اكثر مردم، سیستمی كاملا جدید را برای اعتبار سنجی و دریافت مشاوره و راهنمایی از دوستان و همسالان را به كار می برند. آن ها به طور كلی به كانال های دیجیتال روی آورده و با منابع سنتی مخالفند. در حقیقت، كمتر از 3% از پاسخ دهندگان به این سوال برای انجام امور مالی به سراغ شركت های مشاوره می روند.

پنج قانون طلایی

اشتیاق به برندهای منحصرا دیجیتال به وضوح وجود داشته و این فرصتی بزرگ برای برندهای فعال در حوزه خدمات مالی برای جلب اعتماد از طریق عملكردی قوی به شمار می رود اما در این میان برای تضمین موفقیت باید به چند نكته زیر توجه كرد:

1. هدف خود را روشن كنید

عصر دیجیتال، بسیاری از چیزها را تغییر می دهد اما بر روی روش تصمیم گیری مصرف كنندگان تاثیری نخواهد گذاشت. هنوز احساسات بر روی این موضوع تسلط دارند. حس وفاداری وقتی ایجاد می شود كه مردم علاوه بر كاربرد محصولات یك برند با برقراری ارتباطی احساس از شخصیت آن تقدیر به عمل بیاورند بنابراین برند ها باید ورای محصول و قیمت آن فكر كرده و با كشف ارتباطی احساسی تبدیل به هدفی روشن و معتبر در زندگی آن ها بشوند. بعدها باید این روند ادامه یابد.

انشایی درموردشخص قابل اعتماد , پرستار کودک قابل اعتماد , ایجاد مزاحمت قانون ساماندهی مشاغل خانگی

2. هنجار ها را به چالش بكشید

محصولات روز به روز بیشتر به هم شبیه شده و به این ترتیب تجربه و خدمات بین آن ها تفاوت ایجاد می كند. برای این كه به عنوان یك رقیب تازه شناخته شوید یك برند باید همچنان هنجارها را به چالش كشیده و تازگی پیشنهادها و اقدامات خود را تضمین كند.

ایجاد رمز وایفای غیر قابل هک , مراحل ایجاد اعتماد بنفس , مراحل ایجاد برند

3. بر روی مشتری تمركز كنید

هرگونه تعامل برند با مشتری باید شخصی و مرتبط بوده و درک سبک زندگی و انگیزه های او را منعكس كند. در ادامه یك برند باید رفتار هایی از خود نشان دهد كه در بلند مدت به نفع مشتری باشد.

یك برند باید به جای پاداش دادن به كاركنان برای دستیابی به اهداف فروش تهاجمی، تمركز خود بر روی نیازهای مشتری را نیز نشان دهد.

ایجاد برند ماندگار , لاینسس های رایگان انتی ویروس قابل اعتماد است , امار قابل اعتماد در کشورهای درحال توسعه

4. قدرت داده ها و دیدگاه ها را تحت كنترل خود درآورید

آینده، كلا به سفرهای شخصی و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای كشف نیازهای واقعی مصرف كنندگان و پاسخ دادن به آن ها به شیوه ای هوشمندانه و درست می پردازد. تجارب شخصی همچنان به روند توسعه رابطه برند و ارتباطات هدفمند برای ارائه نتایج مورد نظر ادامه خواهند داد. برند هایی كه قادر به استفاده از دیدگاه ها برای شگفت زده و خوشحال كردن مشتریان هستند، حس وفاداری را در دل آن ها در بلند مدت به وجود خواهند آورد.

اصول ایجاد برند , ایجاد برند شخصی برای افراد درونگرا , قانون مالیات مربوط به ناشرین دیجیتال

5. به بهینه سازی ادامه دهید

بهترین برندهای دیجیتال هرگز آرام نمی نشینند. كلید بقا، عبرت گرفتن از كارهای دیگران، تلاش مداوم برای كشف چیزهای جدید و جستجوی مستمر برای اصلاح و بهبود است.

ایجاد اعتماد برای خریداران , ایجاد اعتماد در مشتری , دیجیتال مارکتینگ


ویدیو : پنج قانون ایجاد یك برند دیجیتال قابل اعتماد