پنج فیلمی که در جشنواره کن ۲۰۱۳ باید دید + تصاویر : پنج فیلمی که در جشنواره ...



پنج فیلمی که در جشنواره کن ۲۰۱۳ باید دید + تصاویر

هر ساله، بخش‌های مختلف جشنواره کن، ده‌ها فیلم را اکران خواهند کرد. اما در میان این فیلم‌ها، فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره کن امسال دیدنی هستند. این 5 فیلم جشنواره کن 2013 را به شما پیشنهاد می‌کنیم، ونوس در خز پولانسکی، فیلم برادران کوئن و...

تصاویر جشنواره حافظ , جشنواره ‌دایره نور در مسکو تصاویر , همه آنچه باید در مورد جشنواره امی emmy بدانید

امسال نیز طبق سنت هر ساله، بخش های مختلف فیلم فستیوال کن، ده‌ها فیلم را اکران خواهند کرد. اما در میان این فیلم‌ها باز هم مثل همیشه، فیلم‌های بخش مسابقه جایگاهی ویژه دارند.

 

همان طور که انتظار می‌رود فیلم های بخش مسابقه جایگاهی ویژه دارند. همان طور که انتظار می‌رود فیلم های این بخش فیلم هایی قابل توجه هستند با این حال در بین آنها پنج فیلم هستند که حتماً باید آنها را دید. در اینجا با پنج فیلم برگزیده بخش مسابقه جشنواره کن آشنا می‌شوید:

10 فیلمی که باید حتما ببینید , 10 فیلمی که باید ببینید , ده فیلمی که دوبار باید دید

 

پوستر «درون لوین دیویس»

«درون للوین دیویس» از برادران کوئن

اتان و جوئل کوئن از زمانی که فیلم True Grit را عرضه کردند، دیگر روی صندلی کارگردانی دیده نشده بودند. اما حالا با «درون للوین دیویس» به روی پرده سینما بازگشته اند. این بار آنها فقط عنوان کارگردان را یدک نمی‌کشند و نام آنها به عنوان نویسنده فیلمنامه نیز در تیتراژ فیلم جای گرفته است.

در فیلم جدید برادران کوئن، اسکار ایساک نقش للوین دیویس را بازی می‌کند.

 

کارلی مولیگان، جان گودمن و جاستین تیمبرلیک دیگر بازیگران فیلم هستند که نام آنها هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند. این فیلم که حوادثی را در خلال دهه ۱۹۶۰ دنبال می‌کند، قرار است اولین بار نوامبر امسال یعنی آبان ماه در فرانسه به طور عمومی اکران شود. به همین دلیل بسیاری کن را مغتنم دانسته اند تا بتوانند فیلم را شش ماه زودتر از موعد اکران عمومی آن ببینند. کسی چه می‌داند، شاید این فرصتی باشد تا یک فیلم اسکاری را هم ببینید.

 

دانلود 101 فیلمی که قبل ازمرگ باید دید , 18 فیلمی که هر کارآفرینی باید ببیند , 100 فیلمی که قبل ازمرگ باید دید

«جوان و زیبا» از فرانسوا اوزون

فرانسوا اوزون در سال های اخیر فیلم هایی مثل «در خانه» و Potiche را ساخته است و اکنون با «جوان و زیبا» به کن آمده است. او که اوایل سال میلادی فیلم «در خانه» را اکران کرده در فیلم جدید خود، از بازیگرانی چون شارلوت رمپلینگ و مارینه واچ بهره برده است. اوزون همیشه خودش فیلمنامه هایش را می‌نویسد. او در «جوان و زیبا» نیز این سنت خود را ادامه داده و هنر نویسندگی اش را به رخ کشیده است.

 

100 فیلمی که قبل از مرگ باید دید , تصاویر هنرمندان در جشنواره حافظ , تصاویر بازیگران در جشنواره

«ونوس در خز» از رومن پولانسکی

رومن پولانسکی جایزه نخل طلای کن را پیش از این با پیانیست به خانه برده است و اکنون به عقیده بسیاری با «ونوس در خز» این موفقیت را می‌تواند تکرار کند. پولانسکی سال گذشته نیز فیلم «کمدی کشتار» را عرضه کرده بود که مورد توجه منتقدان هم قرار گرفت. «ونوس در خز» بر اساس نمایشنامه ای از دیوید ایویس ساخته شده و پولانسکی شخصا کار اقتباس وتبدیل آن به فیلمنامه را انجام داده است. امانوئل سیگنر و ماتئو آمالری در این فیلم ایفای نقش کرده اند. فیلم داستان بازیگر زنی را روایت می‌کند که قصد دارد کارگردانی را متقاعد کند که قادر است در فیلم آتی او ایفای نقش کند.

 

تصاویر جشنواره حافظ و مد هنرمندان , لیلا حاتمی بیوگرافی تصاویر جدید او در جشنواره کن , تصاویر مدل مانتو و پالتو خاص بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر 94

«نبراسکا» از الکساندر پین

آخرین باری که پین روی صندلی کارگردانی مشاهده شد، سال۲۰۱۱ با فیلم، نوادگان (The Descendants) بود که وی هر چند نتوانست اسکار کارگردانی را برای آن به دست آورد. اما افتخار اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را به خاطر این فیلم دریافت کرد. او اکنون دو سال بعد از آن زمان با فیلم «نبراسکا» نام خود را در صدر اخبار سینمایی ثبت کرده است. پین در این فیلم باب نلسون را به عنوان نویسنده فیلمنامه در کنار خود دارد. «نبراسکا» داستان پدری را بازگو می‌کند که به همراه فرزندش از مونتانا به قصد نبراسکا حرکت می‌کند تا جایزه ای یک میلیون دلاری را دریافت کند. بروس درن، باب اودنکرک و ویل فورت در لیست بازیگران فیلم «نبراسکا» دیده می‌شوند.

 

دختر سردار سلیمانی در جشنواره فیلم مقاومت تصاویر , تصاویر مهمترین کارهایی که بعد از رابطه جنسی باید انجام داد , جشنواره وب ایران

«تنها خدا می‌بخشد» از نیکولاس ویندینگ رفن

راندن (Drive) یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۱۱ بود که در خلال آن مشخص شد رایان گاسلینگ و نیکولاس ویندینگ رفن در قالب بازیگر و کارگردان قادر هستند تیم فوق العاده ای را تشکیل دهند. این دو اکنون نیز با وعده تکرار آن موفقیت فیلم «تنها خدا می‌بخشد» را عرضه کرده اند. این فیلم درامی قوی درباره بوکس تایلندی، کارتل های مواد مخدر، انتقام و عدالت در دنیای تبهکاران بانکوک است.

«تنها خدا می‌بخشد» احتمالاً یکی از بهترین فیلم های امسال خواهد بود. همان طور که رفن نیز در حال حاضر یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین کارگردانان هالیوود است.

منبع:banifilm.ir


ویدیو : پنج فیلمی که در جشنواره کن ۲۰۱۳ باید دید + تصاویر