پنجعلی: می توانیم پیروز دربی باشیم :       پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد ...



 

 

با ورزش مناسب می توانیم زایمان راحتی داشته باشیم , چگونه می توانیم جاروجادویی داشته باشیم , دربی

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که اگر سرخپوشان مانند دیدار با ذوب آهن برابر استقلال بازی کنند، می توانند حریف سنتی خود را در دربی شکست بدهند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از برنا، محمد پنجعلی عضو سابق کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان اظهار داشت: «در دیدار روز یکشنبه مقابل ذوب آهن پیشرفت تیم را دیدم و معتقدم کار تیمی بازیکنان بسیار بهتر از قبل شده است. در این بازی فقط بدشانسی مانع گلزنی شد؛ وگرنه پرسپولیس می توانست با کسب سه امتیاز به استقبال دربی برود.»

وی افزود: «شرایط تیم نسبتاً بهتر شده است. انتظار داشتم شوک تغییر سرمربی زودتر به تیم وارد شود، اما این مساله در نیم فصل انجام شدکه کمی دیر بود. با این حال وضعیت روحی بازیکنان بهتر شده است.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دربی نیم فصل نخست گفت: «آن زمان که برابر استقلال قرار گرفتیم، شرایط تیم واقعاً استثنایی بود و بازیکنان به خاظر مشکلات حاشیه ای نمی توانستند توانایی های خود را نشان بدهند. حالا شرایط فرق کرده و اگر پرسپولیس همانند دیدار با ذوب آهن بازی کند، قطعاً می تواند استقلال را شکست بدهد.»

پنجعلی درباره وضعیت استقلال عنوان کرد: «این تیم به رغم صدرنشینی، نیم فصل دوم را خوب شروع نکرده و هنوز نتوانسته آن بازی های روان نیم فصل نخست را ارائه بدهد. درست است که تیموریان، مجیدی، ساموئل و حیدری محروم و مصدوم هستند، اما جایگزینان خوبی در این تیم وجود دارد.»

او در پایان گفت: «معتقدم پرسپولیس نسبت به نیم فصل نخست تغییر بسیاری کرده است و به نظرم استقلال باید از این تیم پرسپولیس در دربی بترسد.»


ویدیو : پنجعلی: می توانیم پیروز دربی باشیم