پنجعلی: مقابل ژاپن باید دفاع کنیم : مدافع سابق تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید ...


مدافع سابق تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید شاگردان خاکپور در بازی با ژاپن باید توپ و میدان را به این تیم بدهند و به دنبال ضد حمله باشند. خبرگزاری ایسنا: محمد پنجعلی درباره دیدار ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک 2012 ریو، اظها‌ر کرد: بازیکنان خلاق و سرعتی در تیم ما کم نیستند. از ابتدا در جریان آماده سازی تیم ‌ملی امید هستم و تدارکات خوبی برای این تیم فراهم شده است. باید مقابل ژاپن بسته بازی کنیم و اکثر بازیکنان‌مان در یک سوم دفاعی خودمان جمع شوند. ما می‌توانیم در ضد حمله‌ها به ژاپن ضربه بزنیم و در نهایت پیروز شدیم.

او با بیان این که عربستان را به ژاپن ترجیح می داد، افزود: ژاپن سال‌ها است که دغدغه‌ای برای صعود به المپیک و جا‌م جها‌نی ندارد. دلیل آن هم اصولی کار کردن است. عربستان حریف مناسب‌تری برای ما است.

پیشکسوت فو‌تبا‌ل ایران معتقد است که تیم ‌ ایران در خط دفاعی پوشش مناسب را انجام نمی‌دهد، ا‌ضافه‌ کرد‌: بازیکنان باید نزدیک به هم باشند. در این صورت امکان دریبل زنی از حریف گرفته می‌شود. تیم ایران بی جهت به دنبال آفساید گیری است. آفساید گیری را باید در یک سوم دفاعی انجام دهیم.

او همچنین عملکرد ایران در خط حمله به نسبت بازی با قطر بهتر دانست و گفت: هر چند این تیم ضعیف‌تر از قطر بود، اما بازیکنان ما هم بهتر بازی کردند. اعتماد به نفس آنها افزایش یافته، اما در بازی با قطر ترسو بودند. امیدوارم این تیم در بازی با ژاپن با شجاعت عمل کند و به پیروزی برسیم.


ویدیو : پنجعلی: مقابل ژاپن باید دفاع کنیم