پنجعلی: حدس میزدم درنظرسنجی اول شوم : برنده مسابقه نظرسنجی برنامه 90 گفت: احساسم ...


برنده مسابقه نظرسنجی برنامه 90 گفت: احساسم به من می گفت، فقط پرسپولیسی ها نبودند که به من رای دادند. کاپ: محمد پنجعلی درباره نظرسنجی برنامه شب گذشته عادل فردوسی پور که به موضوع انتخاب یک مدافع از بین ده دفاع برتر سال های اخیر تیم ملی ارتباط داشت، بیان کرد: همیشه روی لطف مردم حساب می کردم و خوشحالم که دیشب هم بار دیگر این لطف شامل حال من شد. من هرچه دارم از این مردم بوده و باید بار دیگر سر تعظیم مقابل تک تک آنها فرود بیاورم.

وی در این باره که با قرار گرفتن کنار مدافعان سرشناس سال های دور و نزدیک تیم ملی تا چه اندازه به انتخاب شدن خودش از سوی مردم امیدوار بود، اظهار داشت:  واقعیت این است که ما در هر مقطعی بهترین های فوتبال آسیا را در اختیار داشته ایم. همین دیشب تک تک بچه هایی که فردوسی پور انتخاب کرده بود جزو بهترین ها بودند و باز هم می گویم که من خودم را بهتر از آنها نمی دانم.

کاپیتان اسبق تیم ملی افزود: همه آنها قهرمانان ملی ما هستند. دارای عناوین مختلف قهرمانی، حضور در جام جهانی و دیگر افتخاراتی که برای ایران کسب کرده اند. حقیقتش را بگویم حدس می زدم که این رقابت، رقابتی  شیرین از آب درخواهد آمد.

پنجعلی ادامه داد: امتیازی که من در این مسابقه داشتم این بود که فکر می کنم فقط طرفداران عزیز پرسپولیس به من رای ندادند. در طول این سال ها هر زمان در مراسمی حضور پیدا می کردم و یا در بین مردم قرار می گرفتم، چه در کوچه و چه در خیابان در برخورد با مردم احساس می کردم که استقلالی ها هم نسبت  به من لطف و محبت دارند. به همین دلیل حدس می زدم که رای نظرسنجی به سودم تمام شود.

مدافع اسبق تیم ملی در این باره که از بین 9 نفر دیگر کدام یک را به عنوان مدافع برتر انتخاب می کند، اذعان داشت: نمی توانم مقایسه ای بین آنها انجام بدهم. هریک از آنها توانایی های متفاوتی دارند. تعدادی مدافعان قاطع و قدرتی هستند و تعدادی دیگر تکنیکی و بازیساز. به نظرم تلفیقی از آنها می تواند محکم ترین دفاع تاریخ ایران را تشکیل دهد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تاکید کرد: هر خط دفاعی به یکی، دو عنصر با قابلیت های متفاوت نیاز دارد. یکی خوب در کار دفاعی و دیگری خوب در امر بازیسازی. این که مدافع صرفا توپ را بگیرد، استوپ کند و پاس بدهد نمی تواند مشخصات یک مدافع کامل باشد. ما در یک دفاع ترکیبی باید مدافعانی از جنس مختلف را کنار هم قرار دهیم. کسی که به موقع تکل بزند، در شرایط سخت استوپ کند و از همان خط دفاع امر بازیسازی را استارت بزند.

پنجعلی خاطرنشان کرد: به هر صورت اینکه توانستم بین مدافعان دهه هشتاد و نودی بیشترین رای را در نظرسنجی ازآن خود کنم خیلی خوشحالم و این به من انگیزه زیادی می دهد تا همچنان کنار فوتبال و در خدمت جوانانی باشم که می خواهند در این ورزش فعالیت  کنند.


ویدیو : پنجعلی: حدس میزدم درنظرسنجی اول شوم