پنجعلی: باید پرسپولیس را بخریم : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جلسه ...


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جلسه پیشکسوتان این باشگاه برای خرید سهام سرخپوشان گفت: ما قصد داریم با هر مصبیتی که شده پرسپولیس را خریداری کنیم. خبرگزاری مهر: محمد پنجعلی در خصوص جلسه پیشکسوتان این باشگاه خاطرنشان کرد: در این جلسه نهایتا به آنجا رسیدیم که مطابق قانون یک شرکتی را ثبت کنیم و آن را اطلاع دهیم تا از این طریق برای خرید سهام باشگاه اقدام کنیم البته شرکت قبلی پشکسوتان وجود دارد و اگر ایرادی به آن گرفته شود بلافاصله یک شرکت جدید ثبت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شرایط تعیین شده برای خرید پرسپولیس بسیار دشوار است، عنوان کرد: واقعا با این شرایطی که تعیین کرده اند خرید باشگاه بسیار سخت شده اما با هر مصیبتی که شده باید این کار را انجام دهیم تا باشگاه در اختیار کسانی قرار گیرد که عمر خود را برای آن گذاشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قرار است 20 درصد از سهام را پشکسوتان خریداری کنند و بقیه آن را دوستان دیگر مثل اقای هدایتی تقبل خواهند کرد در واقع آنها قصد دارند به پشکسوتان کمک کند تا باشگاه در اختیار آنها قرار گیرد و البته آقایان هدایتی، عابدینی و پروین پیگیر کارها هستند.

از پنجعلی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال پرسیدیم که این گونه پاسخ داد. من قبلا هم گفته بودم مشکل ما مربی نیست. در مقاطع مختلف مربی رفته اما وضعیت تغییری نکرده است فراموش نکنیم کی روش مهمان ما است و در فرهنگ ما چنین چیزی وجود ندارد که این گونه با یک مهمان برخورد شود و باید واقع گرا باشیم.

وی تصریح کرد: منتقدان بهتر است واقعیت را بگویند البته همه می دانند که مشکل ساختاری داریم و به جای اینکه به یک مهمان این گونه حمله ور شویم بهتر است دنبال این باشیم که ریشه از کجا خشک شده است؟ آیا کی روش را بزنیم مشکل فوتبال ما حل می شود؟

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در این باره افزود: اگر کی روش مشکل دارد باز هم این مشکل به مسئولان بر می گردد این هجمه ای که علیه کی روش به راه افتاده است نه اخلاقی بوده و نه برای جامعه ورزش خوب است. ایشان یک مربی حرفه ای بوده که با فدراسیون ایران قرارداد دارد ما باید در این بین شهامت داشته باشیم و واقعیت ها را بگوییم. مشکل اصلی مدیریت است ولی به خاطر منافع خودمان سراغ مشکل اصلی نمی رویم.

پنجعلی همچنین گفت: آیا تیم های نوجوانان و جوانان ایران حذف شدند مشکل کی روش بود آیا باشگاههای ما در لیگ قهرمانان نتیجه نمی گیرد باز هم مشکل کی روش است. همه می دانیم مشکل چیست ولی جرأت نمی کنیم سراغ آن برویم و فقط کی روش را می کوبیم چون اگر سراغ مشکل اصلی برویم در آینده به خودمان لطمه می زند.


ویدیو : پنجعلی: باید پرسپولیس را بخریم